Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #26 Skrevet 20. juli 2020 Jeg hjelper mamma en del, men hun er 75 og litt skral til beins. Når hun var 54 fikset hun alt det meste selv Anonymkode: 5921e...bd8
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #27 Skrevet 20. juli 2020 On 7/19/2020 at 2:01 PM, Anonym bruker said: Jeg har mistet min far for 10 år siden. Min mor sitter igjen med hus og hytte. Ho bor fortsatt i huset de hadde sammen. Ho har en ny kjæreste, men han er ikke så hjelpsom siden han ikke eier noe der. Det er vår arv sier de til meg og broren min. Det er hele tiden noe som må gjøres med det huset, males, oppussing, slipe og male veranda, ryddes og ordnes i garasje osv. Må er det hytten som må males. Det er et evig mas om hjelp. Min mor er 54 år. Vi har 2 barn, fulltidsjobb, jeg og mannen driver firma, han jobber mye overtid. Hele vinteren og våren. Jeg studerer ved siden av i tillegg. Vi har også hus, båt og campingvogn. Hver gang vi har litt fri er det mas om å hjelpe til. Vi har også ting og gjøre med våre egne ting, maling av hus ordne i hagen, vedlikeholde båt og campingvogn. Det blir alltid dårlig stemning når vi sier at vi ikke har mulighet fordi vi må må gjøre noe med vårt eget også. Nå har vi 2 uker ferie, og nå vil de at vi skal dra på hytten og male. Mannen min nekter. Vi skal på ferie med båten. Og det er mildt sagt dårlig stemning. Vi har sagt flere ganger at vi har ikke kapasitet til å hjelpe, vi har nok med vårt eget. Mannen trenger også og hvile med så mye jobbing. Jeg ordner alt hjemme når han jobber så mye . Vi har sagt at ho må selge huset og kjøpe seg en leilighet. Men ho nekter. Hva gjør man da?? Anonymkode: 912ec...2cd Sjelden, da pappa er veldig nøye på ting og liker og gjøre ting selv,men jeg hjelper til med bakst og slik, de blir 65 og 60 Anonymkode: a73b0...05d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #28 Skrevet 20. juli 2020 Mamma er 65 år og klarer fortsatt det meste selv. Men nå har hun fått krystallsyken og trenger mer hjelp. Mannen hennes er over 80 og er hjertesyk, så vi hjelper til med det vi kan. Men vi hjelper ikke til i ferien da. Vi trår til i helger og kvelder når det passer. Faren min er tilnærmet invalid etter en ulykke, men har en sprek kone. De begge er motstandere av å eie noe fordi det vil gi problemer med arv når de begge har særkullsbarn, så de leier og trenger da ikke så mye hjelp heller. Anonymkode: 427d4...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå