Anonym bruker Skrevet 19. juli 2020 #26 Skrevet 19. juli 2020 Uff, dette er sårt og vanskelig tema. Det et lett å krenke, uten å mene det. Han er en voksen mann, og selv om det vil hjelpe at du handler og lager fornuftig mat, så vil han jo kunne handle selv! Jeg ville prøvd med utgangspunkt i meg selv og oss som familie. F.eks snakke sammen om hvordan en som familie ønsker å være. Hva liker en å gjøre sammen og hvilke verdier ønsker en at barna skal ha. Ut i fra det ville jeg snakket om at «jeg kunne ønske at vi som familie kunne vært friske, god helse og spreke. Jeg kunne ønsket at vi neste sommer kunne f.eks gått på en fjelltopp sammen...». Men jeg trenger at det er noe vi gjør sammen, og hvordan skal vi få det til... osv.. Jeg tror at den egne drivkraften kommer, men at det sjelden fungerer ved å såre noen, eller at de får enda mer negativt syn på seg selv. Det har han nok allerede... Anonymkode: dd9fe...2af
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2020 #27 Skrevet 20. juli 2020 Dump han. Dyr i drift og spiser seg sjuk Anonymkode: 135e9...e0f
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2020 #29 Skrevet 21. juli 2020 På 17.7.2020 den 1.20, Anonym bruker skrev: Når mannen er tilbakestående så må jo HI ta grep for mannen sin! Å første bud da er jo å kun ha sunn mat i huset untatt lørdag da kan hun kjøpe inn kosemat i begrenset mengde. Å når mannen allerede veier 130 kg så går en ikke ut på cafe å spiser enda mer junkfood! Da spiser en heller hjemme så HI kan lage sunn middag hvertfall 6 dager i uken. Anonymkode: 4aadb...059 Du er klar over at mannfolk klarer å gå på butikken og handle? Anonymkode: 2bdfa...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå