Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #26 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har aldri opplevd damer som har snudd seg etter menn. Gjør damer virkelig slikt? Ingen jeg kjenner driver på slik. Jeg kan selvfølgelig se at noen mennesker er penere enn andre, men jeg snur meg ikke akkurat etter dem. Anonymkode: a68e8...e9c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #27 Skrevet 15. juli 2020 Ja han er veldig kjekk. Vi har vært sammen lenge. Anonymkode: d4b66...085
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #28 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har vært sammen med to slike. Dvs. ikke lenge, vi fant i fellesskap ut ganske raskt at vi passet bedre som venner, og er fremdeles venner. Den ene er veldig pen, den andre kanskje ikke like klassisk pen, men utrolig flott og en utrolig utstråling. Og ja, mange kvinner snur seg etter menn, noen oppfører seg også helt sprøtt rundt en mann de synes er veldig tiltrekkende. Disse to mennene jeg var sammen med er veldig forskjellige. Den ene liker oppmerksomhet og sender gjerne et lite smil til damer, men da på en måte for å vise at han setter pris på å bli sett, men at han ikke er tilgjengelig for noe mer. Men likevel, helt utrolig, de skriver mobilnummer med leppestift på serviett til ham, stikker til ham et visittkort, kommer bort og gir spesifikke seksuelle invitasjoner til ham. De skulle bare visst at han tiltrekkes av de som ikke er så frempå Den andre synes det er plagsomt. Å gå på byen er ikke noe kjekt for ham, for fulle kvinner oppfører seg rett og slett trakasserende mot ham. Seksuelt trakasserende, følger etter ham osv., uansett hvor klart og tydelig han sier fra at han ikke er interessert. Selv etter at han traff hun som han giftet seg med og har fått barn med så blir han plaget om han en sjelden gang går ut med kompiser eller venner. Han har nesten helt sluttet å gå ut, holder seg nesten bare til venneselskap, for da kan han slappe av uten trakasseringer. Men sjalu var jeg aldri sammen med disse. Jeg visste at jeg hadde deres oppmerksomhet den tiden vi var sammen, så det var jo ingen grunn til å være sjalu. Men nå er jeg også en person som ikke blir sjalu. Enten stoler jeg på en mann - og da er det ingen grunn til å være redd og sjalu... eller jeg stoler ikke på ham, og da er det ingen grunn til å være i et forhold med ham. Anonymkode: 9770b...23c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #29 Skrevet 16. juli 2020 Jeg har en god venn som er rett og slett råkjekk. Han jobber som modell ved siden av studiene og er veltrent og kul. Han er også den mest sjenerte fyren jeg kjenner, og en som absolutt ikke er opptatt av utseendet på jenter. Han blir flau og beklemt når damer egler seg innpå han, og mer enn en gang har jeg måttet late som jeg er kona hans for at de skal gi seg. Jeg har opplevd at damer har fresa til meg, at damer har fulgt etter meg på do for å spørre om han er singel, eller bedt meg ryke og reise fordi "de så han først". Noen damer er helt på tryne når de har drukket. Jeg har sett at de kommer og trykker puppene sine opp i fjeset hans, at noen prøver å kysse han helt ut av det blå og at de holder fast i han og ikke vil slippe. Mer enn en gang har vi dratt fra stedet vi var på fordi han ikke orker fulle, innpåslitne damer. Den dagen han finner seg en kjæreste, så håper jeg at hun skjønner at han ikke gjør noe for å få den oppmerksomheten han av og til får. Anonymkode: f251e...842
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #30 Skrevet 16. juli 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: For en idiotisk tråd. Jeg tror ikke på noen av dere. Anonymkode: ae515...96d Ikke på meg engang? 🤣 Anonymkode: ee932...49d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #31 Skrevet 16. juli 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri opplevd damer som har snudd seg etter menn. Gjør damer virkelig slikt? Ingen jeg kjenner driver på slik. Jeg kan selvfølgelig se at noen mennesker er penere enn andre, men jeg snur meg ikke akkurat etter dem. Anonymkode: a68e8...e9c Samme tenker jeg, men tar tydeligvis feil. Men så er jeg 46 år og sikkert litt ute av utseendealderen. Jobber i barnehage og møter masse fine, engasjerte og omsorgsfulle pappaer, men er veldig sjelden jeg tenker eller hører noen av kollegaene mine bemerke utseende deres. Når jeg er på tur i Oslo med familien er jeg mest opptatt av å passe på og kose meg med familien, ikke sjekke utseende til andre. Anonymkode: 4719b...790
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2020 #32 Skrevet 16. juli 2020 På 15.7.2020 den 11.02, Anonym bruker skrev: Mannen min er kjekk, det ser jeg jo, og han får nok noen ekstra blikk. Det gjør meg ingenting, han har valgt meg og et bra utseende har lite å si i hverdagens mas. Anonymkode: 99c5e...242 Jeg har tenkt litt på denne tråden og kom til å tenke på at jeg jo har reagert når jeg kjører mannen min sin bil. Vi bor på et ganske lite sted og det er ingen andre (som jeg vet) som har akkurat helt lik bil som han. Vi kjører som regel hver vår bil, men når jeg en sjelden gang kjører hans så ser jeg jo at en del damer kjenner bilen og smiler såååå pent når de hilser. Pga skinn i rutene er det jo ikke alltid så enkelt å se hvem som sitter bak rattet og når de da ser st det er jeg som vinker så fint tilbake blir de tydlig litt satt ut. Det er jo bare moro, men litt rart at damer på 40 + oppfører seg slik. Anonymkode: 99c5e...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå