Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Er du sjalu? Får du mange kommentarer på at han er kjekk fra veninner osv? Har akkurat begynt og date en veldig kjekk mann. Nesten sjalu av alle blikkene han får 😅🤦♂️ Anonymkode: 5fee1...b5b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Nei, er ikke sjalu. Mange som snur seg etter han. Jeg blir heller litt sånn "han er min..hehe". Vært sammen i 19 år. Anonymkode: 93427...315
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Mannen min er vakker. Men jeg tror mange synes han ser skummel/kriminell ut. Han er mørk og har langt hår og skjegg og bart. Han er for spesielt interesserte😆 Anonymkode: 13588...fc3
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen min er vakker. Men jeg tror mange synes han ser skummel/kriminell ut. Han er mørk og har langt hår og skjegg og bart. Han er for spesielt interesserte😆 Anonymkode: 13588...fc3 🙄🙄 Anonymkode: 45d51...849
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har en mann mange kvinner vil ha, og jeg er drittlei! Det blir så mye drama, pga at det finnes så mange idiotiske kjærringer på arbeidsplassen vår. Går rundt og forteller andre om det spesielle "forholdet" de har til min mann og hvor fælt det må være for han å være gift med meg, og så får ungdommene våre høre om det på bygda. Så er det for min mann å ringe (med høytaler, så jeg hører alt), for å høre hva som foregår. Og gang på gang blir det innrømmet at, ja, de hadde kanskje overdrevet, det var nok bare litt misforståelse osv. Et smil fra han, når han sier god morgen, er nok. Så nå tør han snart ikke prate til de ansatte face to face. Og dette er kvinner som har type/samboer/ektemann. Anonymkode: d1c99...799
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en mann mange kvinner vil ha, og jeg er drittlei! Det blir så mye drama, pga at det finnes så mange idiotiske kjærringer på arbeidsplassen vår. Går rundt og forteller andre om det spesielle "forholdet" de har til min mann og hvor fælt det må være for han å være gift med meg, og så får ungdommene våre høre om det på bygda. Så er det for min mann å ringe (med høytaler, så jeg hører alt), for å høre hva som foregår. Og gang på gang blir det innrømmet at, ja, de hadde kanskje overdrevet, det var nok bare litt misforståelse osv. Et smil fra han, når han sier god morgen, er nok. Så nå tør han snart ikke prate til de ansatte face to face. Og dette er kvinner som har type/samboer/ektemann. Anonymkode: d1c99...799 Haha, for noe vås!!! Fantaserer godt, det skal du ha. Så tåpelig 🙄 Anonymkode: 99c5e...242
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Skrevet 15. juli 2020 Mannen min er kjekk, det ser jeg jo, og han får nok noen ekstra blikk. Det gjør meg ingenting, han har valgt meg og et bra utseende har lite å si i hverdagens mas. Anonymkode: 99c5e...242
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Skrevet 15. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, for noe vås!!! Fantaserer godt, det skal du ha. Så tåpelig 🙄 Anonymkode: 99c5e...242 Skulle virkelig ønske det var fantasi! Men det er faktisk ikke det. På grensen til galskap, men det har faktisk skjedd fire(!) ganger. Du trenger ikke tro på det, da, men jeg lever oppi det, så jeg må forholde med til det. Anonymkode: d1c99...799
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #10 Skrevet 15. juli 2020 Min ex var veldig kjekk, og veltrent. Og det jeg ble mest skremt av, er hvor langt noen damer er villige til å gå, for å prøve å få han. Selv om han gir klar beskjed om at han har null interesse for de, og er i forhold. Anonymkode: 5ecc5...219
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #11 Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skulle virkelig ønske det var fantasi! Men det er faktisk ikke det. På grensen til galskap, men det har faktisk skjedd fire(!) ganger. Du trenger ikke tro på det, da, men jeg lever oppi det, så jeg må forholde med til det. Anonymkode: d1c99...799 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Min ex var veldig kjekk, og veltrent. Og det jeg ble mest skremt av, er hvor langt noen damer er villige til å gå, for å prøve å få han. Selv om han gir klar beskjed om at han har null interesse for de, og er i forhold. Anonymkode: 5ecc5...219 Altså, hvor bor dere og i hvilke miljøer ferdes dere? Min mann er helt objektivt sett en stram mann som de fleste vil ande som over snittet kjekk (andre personlige preferanser finnes jo) og han har virkelig aldri hatt problemer med å sette grenser for seg selv mtp uønsket oppmerksomhet. Jeg tror dere overdriver enormt. Anonymkode: 99c5e...242
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #12 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har en noe yngre elsker/Kjæreste. Vi bruker av og til å reise bort(før corona) på langweekender. Det kan være storbyhelg, ferjeturer ala Kielturer og Stockholm - Helsinki/Tallin eller noe. Koser oss med mat og drikke, og god sex. Der merker jeg nok en del blikk, ja. Fra yngre jenter litt beundrende, og litt sjalu/misunnelige blikk fra jevnaldrende kvinner. Hva ser han i den gamle røya liksom. Men jeg koser meg, han er min herlige supermann. Anonymkode: b84c7...b1b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #13 Skrevet 15. juli 2020 Han har et relativt vanlig utseende. Damen snur seg ikke etter han, men når de ser han går øynene mot et spesielt sted. Han har en utrolig stor penis som ligger nedover beinet på en måte. Jeg mener virkelig stor. Skikkelig blikkfang. Noen ler, noen gisper, mens andre sikler... Anonymkode: 4f6bf...13b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #14 Skrevet 15. juli 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har et relativt vanlig utseende. Damen snur seg ikke etter han, men når de ser han går øynene mot et spesielt sted. Han har en utrolig stor penis som ligger nedover beinet på en måte. Jeg mener virkelig stor. Skikkelig blikkfang. Noen ler, noen gisper, mens andre sikler... Anonymkode: 4f6bf...13b 🤣👏🏻 Lett å unngå om han bare bruker undertøy! Anonymkode: c5f37...d9f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #15 Skrevet 15. juli 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: 🤣👏🏻 Lett å unngå om han bare bruker undertøy! Anonymkode: c5f37...d9f Han kan ikke bruke vanlig undertøy som på en måte holder penisen på plass, det er ubehagelig for han, men han har store og vide boksershortser som på en måte la penisen gå på utsiden av bokserbenet. Men det er best for han å ikke bruke undertøy, men han føler han må... Anonymkode: 4f6bf...13b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #16 Skrevet 15. juli 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en mann mange kvinner vil ha, og jeg er drittlei! Det blir så mye drama, pga at det finnes så mange idiotiske kjærringer på arbeidsplassen vår. Går rundt og forteller andre om det spesielle "forholdet" de har til min mann og hvor fælt det må være for han å være gift med meg, og så får ungdommene våre høre om det på bygda. Så er det for min mann å ringe (med høytaler, så jeg hører alt), for å høre hva som foregår. Og gang på gang blir det innrømmet at, ja, de hadde kanskje overdrevet, det var nok bare litt misforståelse osv. Et smil fra han, når han sier god morgen, er nok. Så nå tør han snart ikke prate til de ansatte face to face. Og dette er kvinner som har type/samboer/ektemann. Anonymkode: d1c99...799 I alle dager, hva for en innavla plass er det dere bor på Anonymkode: e00cc...a84
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #17 Skrevet 15. juli 2020 Nei, han er liten og tjukk. Men verdens beste for meg! 💙💙 Anonymkode: ee932...49d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #18 Skrevet 15. juli 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen min er vakker. Men jeg tror mange synes han ser skummel/kriminell ut. Han er mørk og har langt hår og skjegg og bart. Han er for spesielt interesserte😆 Anonymkode: 13588...fc3 En slik mann har jeg også. Høy, mørk, skjegg og tatoveringer. Ikke en mann for alle, men opplever stadig at damene kikker 😍 har også venninner som kommenterer at han er kjekk. Jeg blir ikke sjalu 😊 Anonymkode: 1158f...181
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #19 Skrevet 15. juli 2020 For en idiotisk tråd. Jeg tror ikke på noen av dere. Anonymkode: ae515...96d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #20 Skrevet 15. juli 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: I alle dager, hva for en innavla plass er det dere bor på Anonymkode: e00cc...a84 Ikke rart du lurer! For å si det sånn, min omgangskrets ligger hverken på mitt hjemsted eller i nabobygdene. Anonymkode: d1c99...799
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #21 Skrevet 15. juli 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: For en idiotisk tråd. Jeg tror ikke på noen av dere. Anonymkode: ae515...96d Er du den samme som ikke tror på at noen tjener godt, har stort hus eller sånt også? Anonymkode: 5d30c...bbe
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #22 Skrevet 15. juli 2020 Mannen min er svært kjekk og mye kjekkere enn de andre mennene vi kjenner, som pappaene i barnehagen. Der er de fleste skallet og har ølmager og er generelt ikke så kjekke. Mannen min er høy og mørk og har pene trekk og er dessuten blid og imøtekommende selv om han er ganske introvert (foretrekker å ikke være sosial, men er veldig hyggelig når han møter folk likevel). Opplever ikke at folk snur seg så mye etter han, men en gang han dro på espresso house begynte de to jentene som jobbet der å fnise veldig og ville gi han gratis kaffe og sa rett ut at han var den kjekkeste de noen gang hadde sett. Da jeg ble sammen med han for mange år siden sa flere av venninnene mine at han var kjempekjekk. Han kunne vært modell (ligner på modeller som for eksempel Dressmann har brukt) og minner meg også om mennene på plakatene i Toppbladene i ungdommen min. Han er rett og slett veldig pen og kjekk. Koselig men jeg er ikke sjalu, føler meg bare heldig. Etter mange år sammen er jeg fortsatt skikkelig tiltrukket av han. Anonymkode: 28d88...955
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #23 Skrevet 15. juli 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du den samme som ikke tror på at noen tjener godt, har stort hus eller sånt også? Anonymkode: 5d30c...bbe Ja. Det er meg. Anonymkode: ae515...96d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #24 Skrevet 15. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Det er meg. Anonymkode: ae515...96d Hyggelig! Du har en snål virkelighetsoppfatning, men det skal du få ha. Anonymkode: 5d30c...bbe
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2020 #25 Skrevet 15. juli 2020 Ja, han er kjekk, det blir jevnlig kommentert av mine venninner og kollegaer og andre. Jeg mobber ham fordi eldre damer ligger langflate etter ham, men nå nærmer han seg 40 selv også, så nå er han jo snart «eldre». Han er ekstrovert og blid og i jobben er han i kontakt med flere som blir fnisete av å møte ham, det forteller kollegaene hans. Jeg finnes ikke sjalu. Men når fulle damer han ikke kjenner henger rundt halsen på ham blir jeg irritert likevel. Anonymkode: 4db84...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå