Gå til innhold

Reise til Spania


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, drar om et par uker. Har eget hus og skal være der et år.

Anonymkode: 09c98...52d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke alle bare slutte å bry seg med hva andre enn dem selv velger å gjøre? Så lenge folk følger reglene som er satt, hva pokker er problemet?? 

Anonymkode: ecd23...c0d

Det er egoistisk å reise på ferie under en pandemi. Folk har lov til å bli sure når egoistiske folk er med på å spre smitte og utsetter resten av befolkningen for fare. 

Skrevet
7 minutter siden, Pobie skrev:

Det er egoistisk å reise på ferie under en pandemi. Folk har lov til å bli sure når egoistiske folk er med på å spre smitte og utsetter resten av befolkningen for fare. 

De som bestemmer gjør jo ikke akkurat sitt for å minske smittefaren heller da. Når det blant annet er bestemt at bussene nå skal kjøre med fulle busser,å åpne for utlandsk reiser allerede. Hadde de ventet med å åpne til etter skolestart så hadde vi forhindret mye smitte fra alle som skal på sommerferie.

Anonymkode: 6004a...a00

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De som bestemmer gjør jo ikke akkurat sitt for å minske smittefaren heller da. Når det blant annet er bestemt at bussene nå skal kjøre med fulle busser,å åpne for utlandsk reiser allerede. Hadde de ventet med å åpne til etter skolestart så hadde vi forhindret mye smitte fra alle som skal på sommerferie.

Anonymkode: 6004a...a00

Man kan vise personlig ansvar selv om myndighetene ikke gjør det.

Skrevet
10 timer siden, Pobie skrev:

Det er egoistisk å reise på ferie under en pandemi. Folk har lov til å bli sure når egoistiske folk er med på å spre smitte og utsetter resten av befolkningen for fare. 

Deg om det. 
Vi reiser snart, og gleder oss. Dit vi skal er det like få syke som i Norge. Null stress. 

Anonymkode: b7f57...b44

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmz...Får man dekt på forsikringen å ikke dra når det nå er ‘trygt’ igjen?

Anonymkode: debe3...914

Nei

Anonymkode: f8a27...a58

Skrevet
12 hours ago, Pobie said:

Det er egoistisk å reise på ferie under en pandemi. Folk har lov til å bli sure når egoistiske folk er med på å spre smitte og utsetter resten av befolkningen for fare. 

er ikke mindre egoistiske i dette landet heller, flere og flere lever vanlig, så kan like godt spre smitte her som der

Anonymkode: a78ae...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...