GÃ¥ til innhold

Min far 🙄


Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor sa jeg at jeg ønsket at de skulle holde sammen for meg? Eller at verden dreier seg om meg? Dette innlegget handler om en far som spiller martyr 20 år seinere 

Anonymkode: 2b0b3...b92

Det gjør jo du også...

Anonymkode: 8684d...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det gjør jo du også...

Anonymkode: 8684d...66e

Nei, det gjør hun så visst ikke. 

Anonymkode: 6c5eb...300

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke barn/ungdom når du er 23 år. Da er du voksen, og bør vite at livet ikke bare følger i ett spor. Jeg var på den alderen da jeg opplevde det samme, og jeg gråt, syntes at det var trist, men sa at dette var mellom dem, jeg var like glad i dem uansett, og kom ikke til å velge side.

Anonymkode: e6dd1...181

Man slutter aldri å være barnet til foreldrene sine om man så er 18, 25 eller 40 år! 😒🔫

Anonymkode: 2526e...0bd

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man slutter aldri å være barnet til foreldrene sine om man så er 18, 25 eller 40 år! 😒🔫

Anonymkode: 2526e...0bd

I alle dager, hvordan er det du svarer

Anonymkode: 804e6...ef0

Skrevet
19 timer siden, Superdolly skrev:

Så han har gått og gnagd på noen ubetenksomme ord du slengte ut av deg da han valgte å rive ned den familien du hadde, i en 15-20 år, for nå å bruke det mot deg? For en idiot.

Støtter denne! Han er egoist tvers igjennom. 

Anonymkode: e70c5...309

Skrevet

Når man ødelegger en familie, og skal slippe bomben, bør man være forberedt på å ta imot det som kommer av kommentarer. Denne situasjonen (det å fortelle barna) handler overhodet ikke om ham, som har hatt god tid til å være drittsekk, ta et valg, og forberede seg på at barna skulle få vite det. Den handler om sjokket man gir når man river ned mye av verden rundt de man er glad i. Det handler om barna, og hvordan de ser livene sine endre seg. Selvfølgelig kan man si ting som ikke er veloverveid i en slik situasjon. Hele settingen er jo plutselig og sjokkerende. Det burde han som voksen omsorgsperson være både forberedt og innstilt på. Han burde i høyeste grad være ydmyk og raus. 

Anonymkode: 45190...152

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man slutter aldri å være barnet til foreldrene sine om man så er 18, 25 eller 40 år! 😒🔫

Anonymkode: 2526e...0bd

Neida, men man er ikke et barn/ungdom når man er 23 år, selv om man er barnet til foreldrene sine i alle aldre. En vil vokse og, forhåpentligvis, lære å stå på egne ben. Fascinerende bruk av emojies, forresten!

Anonymkode: e6dd1...181

Skrevet

Det er jo bare dumt å gå og gnure på noe som ble sagt i en veldig spesiell situasjon for tjue år siden. 

Tåpelig av din far å trekke det fram. Han har nok fortsatt dårlig samvittighet som han prøver å dytte over på deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...