Gå til innhold

Menskopp - "teite spørsmål"


Stoort ønske om en til...

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Jeg brukte ikke kopp da, men husker ting virket veldig annerledes en stund etter jeg hadde født. Som om det var mindre plass på en eller annen måte eller noe var i veien. Det gikk seg til etter et år eller to, husker ikke helt... Men vet ikke om det ble mer likt sånn det var før eller om jeg bare ble vant til endringene. 😛

Anonymkode: e4319...b53

Det var jo bra å høre! Jeg får bare øve litt til, så får jeg nok dreisen på det. Er faktisk skikkelig lei meg for å måtte gå tilbake til bind og tamponger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også, men skulle ønske jeg hadde oppdaget den tidligere! Det har vært så mye styr og lekkasjer og begrensninger, og nå er alt det over. Husker jeg leste da jeg var tenåring, i Girls eller Starlet eller noe sånt, at det skulle komme noe sånt snart. Syntes det hørtes fantastisk ut og håpet det kom fort, men så glemte jeg det noen år og hørte ikke noe mer om det, før jeg leste om det her inne i fjor...

Anonymkode: e4319...b53

Åh "Girls" nostalgi 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Leverpostei said:

Jeg har brukt kopp i 10 år, med noen opphold på grunn av graviditet og hormonspiral. Etter minste ble født får jeg det plutselig ikke helt til lengre, er akkurat som om alt er stokket om der nede. Noen som har vært borti det? 

Jeg opplevde dette etter fødsel nr 2. Var skikkelig lei meg. Bare lekkasje..Prøvde en annen type kopp, eller disk. Den fungerte, men salig søl.. 

Men nå, straks 2 år etter fødselen så kan jeg bruke kopp igjen, yey!

Jeg har brukt menskopp i 20 år, avbrutt av 2 graviditeter

Anonymkode: 89a3a...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Jeg opplevde dette etter fødsel nr 2. Var skikkelig lei meg. Bare lekkasje..Prøvde en annen type kopp, eller disk. Den fungerte, men salig søl.. 

Men nå, straks 2 år etter fødselen så kan jeg bruke kopp igjen, yey!

Jeg har brukt menskopp i 20 år, avbrutt av 2 graviditeter

Anonymkode: 89a3a...f37

https://www.intimina.com/ziggy-cup

Denne kan prøves ut. Men BARE hvis vanlig kopp ikke fungerer. Det er nærmest umulig å tømme denne uten søl

Anonymkode: 89a3a...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør så lite så jeg kan tømme min I forbindelse med morgendusjen. Til info tømmer jeg koppen i do, men tar den med meg inn i dusjen og vasker den der før jeg setter den inn igjen mens jeg dusjer. Syns det er så fantastisk enkelt :) 

gi det et forsøk - du vil merke fort om den ikke sitter riktig 

 

Anonymkode: 65284...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...