Gå til innhold

Ga for mye reisesyktabelett til barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud ro deg kraftig ned her! Det gikk helt fint å han tok ikke skade av det. Neste gang dobbeltsjekker jeg at det er redd mengde før jeg gir det til barnet.

Anonymkode: 4c29f...a39

Det visste du jo ikke når du laget tråden. Du spurte jo tross alt om det kunne være farlig.

Anonymkode: aea33...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett mengde*

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det visste du jo ikke når du laget tråden. Du spurte jo tross alt om det kunne være farlig.

Anonymkode: aea33...8ad

Ja å jeg fikk svar på hvem jeg kan kontakte for å få rett svar. Da var den saken løst.

Skrevet

Et lite tips, som jeg fikk av en gmmel mann for mange år siden. Sett et helt vanlig plaster over navlen. Datteren min klarte ikke 10 minutt i bil, før hun spydde.. Med plaster, kjørte vi Kristiansand - Sunnmøre uten problem ☺️

Anonymkode: b2bcb...26b

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et lite tips, som jeg fikk av en gmmel mann for mange år siden. Sett et helt vanlig plaster over navlen. Datteren min klarte ikke 10 minutt i bil, før hun spydde.. Med plaster, kjørte vi Kristiansand - Sunnmøre uten problem ☺️

Anonymkode: b2bcb...26b

Takk! Er jeg som sliter mest med å bli sjøsyk og bilsyk,sønnen min blir aldri bilsyk. Han pleier heller ikke å bli sjøsyk men det var store bølger denne kvelden.

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud ro deg kraftig ned her! Det gikk helt fint å han tok ikke skade av det. Neste gang dobbeltsjekker jeg at det er redd mengde før jeg gir det til barnet.

Veldig bra at det gikk fint, men det er ikke din fortjeneste. Du er særdeles uansvarlig når du både klarer å feildosere bilen åtteåring, og deretter velger å søke råd på et anonymforum. Hadde sønnen din blitt skadet av medisinen,ville du ha blitt straffet for ikke å ha søkt kvalifiserte råd hos fagpersoner. Synes synd på sønnen din som har en så uansvarlig mor, og håper at han vokser opp uten at moren hans tilfeldigvis klarer å forgifte ham og ikke gidder å søke hjelp. 

Anonymkode: 0a2db...d53

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig bra at det gikk fint, men det er ikke din fortjeneste. Du er særdeles uansvarlig når du både klarer å feildosere bilen åtteåring, og deretter velger å søke råd på et anonymforum. Hadde sønnen din blitt skadet av medisinen,ville du ha blitt straffet for ikke å ha søkt kvalifiserte råd hos fagpersoner. Synes synd på sønnen din som har en så uansvarlig mor, og håper at han vokser opp uten at moren hans tilfeldigvis klarer å forgifte ham og ikke gidder å søke hjelp. 

Skrev jo at jeg fulgte rådet om å ringe gifttelefonen!!

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skrev jo at jeg fulgte rådet om å ringe gifttelefonen!!

Som du fikk på et anonymforum. Ditt første instinkt var å spørre anonyme på nettet, ikke fagfolk. Du er direkte uansvarlig.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som du fikk på et anonymforum. Ditt første instinkt var å spørre anonyme på nettet, ikke fagfolk. Du er direkte uansvarlig.

Herregud... 

Anonymkode: ecb2a...2b6

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å herregud. Rull inn da. Hunn ga dobbel dose. Ikke tidobbelte. Det var reisesyketablett ikke digitoxin. Er du alltid like hysterisk? Stakkars barna dine som har en mor som oppfører seg som en hodeløs høne for den minste lille ting. 

Anonymkode: 42b7b...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...