Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Var litt stresset idag når jeg skulle gi barnet mitt reisesyktabelett idag før ferieturen å ga han en hel istedenfor en halv tabelett. Kan det være farlig? Barnet er 8 år. Anonymkode: 4c29f...a39
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Ring giftinformasjonen. De vil kunne gi deg svar. Anonymkode: 84f2a...e9c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt dessverre, men har dere prøvd sånn armbånd mot reisesyke? Gutten vår blir bilsyk, å nå har vi prøvd sånne armbånd å det var helt fantastisk, vi hadde en biltur uten gråt og klaging for første gang. Det var som natt og dag. Jeg var veldig skeptisk å hadde ikke trodd de skulle ha så god og effektiv virkning, men jeg kan virkelig anbefale de. Vi kjøpte på apoteket. Anonymkode: 57ee3...a8e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt dessverre, men har dere prøvd sånn armbånd mot reisesyke? Gutten vår blir bilsyk, å nå har vi prøvd sånne armbånd å det var helt fantastisk, vi hadde en biltur uten gråt og klaging for første gang. Det var som natt og dag. Jeg var veldig skeptisk å hadde ikke trodd de skulle ha så god og effektiv virkning, men jeg kan virkelig anbefale de. Vi kjøpte på apoteket. Anonymkode: 57ee3...a8e Vi skal med Danmarksbåten å det er meldt om at det kan bli storm så best å bruke både seaband og tabellett da tenker jeg. Anonymkode: 4c29f...a39
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 Han blir muligens litt trøtt. Anonymkode: 42b7b...aad
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi skal med Danmarksbåten å det er meldt om at det kan bli storm så best å bruke både seaband og tabellett da tenker jeg. Anonymkode: 4c29f...a39 God tur 🙂 Anonymkode: 57ee3...a8e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: God tur 🙂 Anonymkode: 57ee3...a8e Takk Anonymkode: 4c29f...a39
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #8 Skrevet 5. juli 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk Anonymkode: 4c29f...a39 Ser at det er Superspeed som er den eneste båten som går? Hadde stått over altså.. Hadde en helvetestur på Barnas Båt en gang - aldri igjen.. Anonymkode: 48f1d...921
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #9 Skrevet 5. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser at det er Superspeed som er den eneste båten som går? Hadde stått over altså.. Hadde en helvetestur på Barnas Båt en gang - aldri igjen.. Anonymkode: 48f1d...921 En gang kom jeg hjem og oppdaget at jeg hadde fått kjøpt melk som gikk ut på dato dagen før. Derfor kjøper jeg aldri melk mer. Anonymkode: 5ba2b...026
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #10 Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han blir muligens litt trøtt. Anonymkode: 42b7b...aad Nettopp. Og det er jo ikke dumt i denne sammenhengen. Anonymkode: 5ba2b...026
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #11 Skrevet 5. juli 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: En gang kom jeg hjem og oppdaget at jeg hadde fått kjøpt melk som gikk ut på dato dagen før. Derfor kjøper jeg aldri melk mer. Anonymkode: 5ba2b...026 https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=37144 Det er jo ikke farlig.. men ubehagelig for barn som blir reisesyke. Uansett, god tur.. det blir deilig å komme i land og feriere i Danmark ❤️ Anonymkode: 48f1d...921
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #12 Skrevet 5. juli 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=37144 Det er jo ikke farlig.. men ubehagelig for barn som blir reisesyke. Uansett, god tur.. det blir deilig å komme i land og feriere i Danmark ❤️ Anonymkode: 48f1d...921 Det skal man ikke være for sikker på. Jeg har opplevd at båten at blitt liggene utenfor kai i Danmark uten mulighet til å legge til kai pga uvær, og båten måtte retunere til Norge uten å få komme i land i Danmark i det hele tatt Anonymkode: aea33...8ad
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #13 Skrevet 5. juli 2020 Ingen problem. Har jeg også gjort flere ganger. Ikke farlig. Men de blir trette Anonymkode: 1dad8...12c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #14 Skrevet 5. juli 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen problem. Har jeg også gjort flere ganger. Ikke farlig. Men de blir trette Anonymkode: 1dad8...12c Okey godt å høre at det ikke er farlig. Anonymkode: 4c29f...a39
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #15 Skrevet 5. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En gang kom jeg hjem og oppdaget at jeg hadde fått kjøpt melk som gikk ut på dato dagen før. Derfor kjøper jeg aldri melk mer. Anonymkode: 5ba2b...026 Det har jeg også gjort, men det har ført til at jeg sjekker datoen neste gang jeg kjøper melk. Ikke at jeg ikke kjøper andre kartonger med melk. Jeg har også kjørt Superspeed i dårlig vær, og det fører til at jeg fremdeles kan reise til Danmark, men ikke med den samme båten. For i motsetning til melka som har blitt tappet på ny kartong for lenge siden, hjelper det ikke at det er nytt innhold på Superspeed - båten er akkurat like dårlig i dårlig vær som den var da jeg kjørte med den. Anonymkode: af2a2...f10
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #16 Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg også gjort, men det har ført til at jeg sjekker datoen neste gang jeg kjøper melk. Ikke at jeg ikke kjøper andre kartonger med melk. Jeg har også kjørt Superspeed i dårlig vær, og det fører til at jeg fremdeles kan reise til Danmark, men ikke med den samme båten. For i motsetning til melka som har blitt tappet på ny kartong for lenge siden, hjelper det ikke at det er nytt innhold på Superspeed - båten er akkurat like dårlig i dårlig vær som den var da jeg kjørte med den. Anonymkode: af2a2...f10 Godt svart! Anonymkode: 48f1d...921
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #17 Skrevet 6. juli 2020 Det gikk heldigvis fint å han var ikke mer trøtt enn at han var våken til 22. Er veldig glad vi ikke bare hadde seaband med oss for vi kom over mye bølger å da hjalp ikke seaband. Jeg kastet opp i flere timer selv med seaband på. Anonymkode: 4c29f...a39
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #18 Skrevet 6. juli 2020 21 timer siden, Anonym bruker skrev: En gang kom jeg hjem og oppdaget at jeg hadde fått kjøpt melk som gikk ut på dato dagen før. Derfor kjøper jeg aldri melk mer. Anonymkode: 5ba2b...026 Den var ikke morsom. Det er ikke sammenliknbart overhodet. Anonymkode: ab1c1...a7b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #19 Skrevet 6. juli 2020 Jeg har to venner som har tatt den båten med barn, i dårlig vær. De sier også «aldri mer!» og fraråder det, så tydelig at det ikke var en positiv opplevelse akkurat... Anonymkode: 90ab5...f86
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #20 Skrevet 6. juli 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har to venner som har tatt den båten med barn, i dårlig vær. De sier også «aldri mer!» og fraråder det, så tydelig at det ikke var en positiv opplevelse akkurat... Anonymkode: 90ab5...f86 Sønnen min var så dårlig at han ville hjem igjen og jeg kastet opp i flere timer,så overhodet ikke noe god opplevelse her heller. Tabeletten fikk ikke tid til å virke før den kom i retur. Anonymkode: 4c29f...a39
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #21 Skrevet 6. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min var så dårlig at han ville hjem igjen og jeg kastet opp i flere timer,så overhodet ikke noe god opplevelse her heller. Tabeletten fikk ikke tid til å virke før den kom i retur. Anonymkode: 4c29f...a39 Håper at det bare var transport for å komme dere til ferie da, og at båten ikke var for turens skyld.. ❤️ Anonymkode: 48f1d...921
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #22 Skrevet 6. juli 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Håper at det bare var transport for å komme dere til ferie da, og at båten ikke var for turens skyld.. ❤️ Anonymkode: 48f1d...921 Det var heldigvis kun for transport. Håper det blir bedre vær tilbake på båten :S Anonymkode: 4c29f...a39
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #23 Skrevet 6. juli 2020 På 5.7.2020 den 11.19, Anonym bruker skrev: Var litt stresset idag når jeg skulle gi barnet mitt reisesyktabelett idag før ferieturen å ga han en hel istedenfor en halv tabelett. Kan det være farlig? Barnet er 8 år. Anonymkode: 4c29f...a39 Hvis du har feilmedisinert barnet ditt, ringer du selvsagt giftinformasjonen. Hva slags foreldre tenker: "Nei, jeg foretrekker random anonymes meninger"? Og så heter det tablett, ikke tabelett. Anonymkode: 0a2db...d53
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #24 Skrevet 6. juli 2020 På 5.7.2020 den 14.56, Anonym bruker skrev: Okey godt å høre at det ikke er farlig. Anonymkode: 4c29f...a39 Du synes du har fått et kvalitetssikret svar? Anonymkode: 0a2db...d53
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #25 Skrevet 6. juli 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du synes du har fått et kvalitetssikret svar? Anonymkode: 0a2db...d53 Herregud ro deg kraftig ned her! Det gikk helt fint å han tok ikke skade av det. Neste gang dobbeltsjekker jeg at det er redd mengde før jeg gir det til barnet. Anonymkode: 4c29f...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå