Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #26 Skrevet 5. juli 2020 Har du vært på legevakten i dag, Hi? Anonymkode: be661...45d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2020 #27 Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig har fastlegen timer til øyeblikkelig hjelp. Her åpner legevakten kl 15, alt som skjer før det må tas med fastlegen. Anonymkode: 461ca...cf0 Her også, men det betyr ikke at du må bestille time hos fastlegen for å komme inn. Det betyr at EN av fastlegene som jobber der (ikke nødvendigvis din) tar alle ø.hjelp-timene den dagen. Anonymkode: 863a3...556
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #28 Skrevet 6. juli 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Du skal ikke til fastlegen når det gjelder øyeblikkelig hjelp 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 863a3...556 Her åpner ikke legevakten før etter kl 15.30, så skulle jeg ringt nødnummeret da, mener du ? Anonymkode: 2b606...ef0
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #29 Skrevet 6. juli 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du vært på legevakten i dag, Hi? Anonymkode: be661...45d Fikk ikke kommet til, prøvde fastlegen igjen og fikk time i slutten av uken. Etter nærmest å ha truet tiø meg timen. Tok stivkrampesprøyte for 7 år siden og den skulle visst vare i 10 år. Satser på det går seg til når jeg får sjekket det, men synest det ble skummelt når såret åpnet seg igjen, etter å ha lukket seg, for så å bli mer betent og irritert. Hadde jeg fått snakket med fastlegen direkte , så hadde jeg nok fått kommet til fortere, for han er super, men så lenge jeg må gjennom de sure damene i resepsjonen først, så kommer man ikke så fort til på dette legekontoret . Anonymkode: 2b606...ef0
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #30 Skrevet 6. juli 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk ikke kommet til, prøvde fastlegen igjen og fikk time i slutten av uken. Etter nærmest å ha truet tiø meg timen. Tok stivkrampesprøyte for 7 år siden og den skulle visst vare i 10 år. Satser på det går seg til når jeg får sjekket det, men synest det ble skummelt når såret åpnet seg igjen, etter å ha lukket seg, for så å bli mer betent og irritert. Hadde jeg fått snakket med fastlegen direkte , så hadde jeg nok fått kommet til fortere, for han er super, men så lenge jeg må gjennom de sure damene i resepsjonen først, så kommer man ikke så fort til på dette legekontoret . Anonymkode: 2b606...ef0 Har du prøvd e-konsultasjon gjennom helsenorge.no? Aner ikke om alle fastleger har det da... men da jeg sendte en melding der fikk jeg svar direkte fra fastlegen min samme dag. Har også fått time på dagen ved å ta kontakt der. Men e-konsultasjon koster det samme som en vanlig time da, så det blir jo dobbel pris i såfall. Anonymkode: 2f124...95a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #31 Skrevet 6. juli 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk ikke kommet til, prøvde fastlegen igjen og fikk time i slutten av uken. Etter nærmest å ha truet tiø meg timen. Tok stivkrampesprøyte for 7 år siden og den skulle visst vare i 10 år. Satser på det går seg til når jeg får sjekket det, men synest det ble skummelt når såret åpnet seg igjen, etter å ha lukket seg, for så å bli mer betent og irritert. Hadde jeg fått snakket med fastlegen direkte , så hadde jeg nok fått kommet til fortere, for han er super, men så lenge jeg må gjennom de sure damene i resepsjonen først, så kommer man ikke så fort til på dette legekontoret . Anonymkode: 2b606...ef0 Vet du, dette er overhodet ikke holdbart - jeg hadde kontaktet kommunelegen NÅ! Og jeg hadde også satt meg til på legevakten og sittet der til de tok deg inn. Da jeg ble bitt av hund sa de på legevakten at de valgte å sette ny stivkrampesprøyte hvis det var mer enn 5-6 år siden siste sprøyte, fordi noen syntes å ikke ha like lang virkning av vaksinen. Du trenger trolig antibiotika og da kan du IKKE vente til slutten av denne uken når det allerede er over en uke siden du fikk bittet. Du risikerer alvorlig sykdom og verre... Du kan ikke gi deg på dette. Dra til legevakten uten å ringe dem først, og så sitter du der til du får hjelp. Men ring kommunelegen NÅ og spør om denne tar ansvar hvis du blir alvorlig syk eller dør pga. manglende hjelp for en akutt skade, selv etter flere purringer på fastlege og legevakt. Dette er noe du IKKE kan ta lett på når såret har åpnet seg igjen og det er irritert og betent! Ring kommunelegen NÅ og så drar du til legevakten etterpå uten å varsle på forhånd før du er der (selv om det er reisevei). Anonymkode: be661...45d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2020 #32 Skrevet 6. juli 2020 Har du kommet inn til lege i dag? Anonymkode: ae2a8...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå