Gå til innhold

Noen som har prøvd bum bum krem?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd bum bum krem, men bum bum olje. Den skal også brukes på (og også i) rompa og da som smøring. Den lukter godt og gir veldig god smøring. Kan på det varmeste anbefale den.

Litt usikker på om den egentlig heter det, men en engelskmann jeg møtte i Berlin sa at han hadde bum bum oil som han ville bruke på meg.

Anonymkode: 424ed...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud hjelpe så mye rart kvinner er villige til å bruke penger på for å gjøre rike menn rikere... en «bum bum» (bare navnet er jo helt krise) krem som liksom skal stramme opp huden på rompa. Et mirakel på boks der altså!

Verden (og særlig kvinner) vil bedras.

Anonymkode: 7cd88...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gud hjelpe så mye rart kvinner er villige til å bruke penger på for å gjøre rike menn rikere... en «bum bum» (bare navnet er jo helt krise) krem som liksom skal stramme opp huden på rompa. Et mirakel på boks der altså!

Verden (og særlig kvinner) vil bedras.

Anonymkode: 7cd88...f61

Enig. Burde hete Hum Bug krem i stedet.

Anonymkode: c2f85...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gud hjelpe så mye rart kvinner er villige til å bruke penger på for å gjøre rike menn rikere... en «bum bum» (bare navnet er jo helt krise) krem som liksom skal stramme opp huden på rompa. Et mirakel på boks der altså!

Verden (og særlig kvinner) vil bedras.

Anonymkode: 7cd88...f61

Om den faktisk strammer opp eller ikke tror jeg ikke så mange tenker på. For min del vil en god krem som dufter godt og fukter godt holde i massevis. Gir den glød også så er det ekstra bonus der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gud hjelpe så mye rart kvinner er villige til å bruke penger på for å gjøre rike menn rikere... en «bum bum» (bare navnet er jo helt krise) krem som liksom skal stramme opp huden på rompa. Et mirakel på boks der altså!

Verden (og særlig kvinner) vil bedras.

Anonymkode: 7cd88...f61

Hvorfor er det verre enn å bruke penger på andre fuktighetskremer? En krem må man nesten ha hvis man har tørr hud, så hvorfor ikke velge den man liker best? 

Anonymkode: 3c003...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det verre enn å bruke penger på andre fuktighetskremer? En krem må man nesten ha hvis man har tørr hud, så hvorfor ikke velge den man liker best? 

Anonymkode: 3c003...e46

Ikke sant. Jeg gleder meg til å teste den og håper den lukter like godt som folk sier den gjør ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...