Gå til innhold

Noen som har prøvd bum bum krem?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Må bare spørre.. Hvor på kroppen bruker du den? Ikke i ansiktet? 

Nei, ikke i ansiktet. Mest på leggene og rumpa, men også som body butter der det trengs. Noen ganger tar jeg litt i håret for å samle de småhårene som stikker ut (bruker som hårolje).

Anonymkode: 3c003...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke i ansiktet. Mest på leggene og rumpa, men også som body butter der det trengs. Noen ganger tar jeg litt i håret for å samle de småhårene som stikker ut (bruker som hårolje).

Anonymkode: 3c003...e46

Sikkert veldig dumt spørsmål, men hvorfor bruker du krem på rumpa og leggene? Hva er det den kremen skal gjøre?

Anonymkode: 94c86...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lukter helt for jævlig sterkt. Blir kvinner immune for parfymelukt og skjønner ikke selv at de lukter kjemikalier?

Foretrekker å sitte sammen med folk som røyker enn folk som bruker så parfymerte produkter.

Anonymkode: 7cd88...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert veldig dumt spørsmål, men hvorfor bruker du krem på rumpa og leggene? Hva er det den kremen skal gjøre?

Anonymkode: 94c86...1b3

Den skal stramme opp☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Den skal stramme opp☀️

Få huden til å krympe?

Anonymkode: 94c86...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Få huden til å krympe?

Anonymkode: 94c86...1b3

Ikke akkurat det. Stramme opp huden. Og heter bum bum som i rompe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kunne ikke gidde å opplyse litt da? Tatt like lite tid å beskrevet hva det var som å svare spydig. 

Anonymkode: 4ef6a...954

I all verden??? Det var da ikke spydig svart. Tar like kort tid å Google som å svare spydig som DU gjorde. 

Anonymkode: 32197...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ikke akkurat det. Stramme opp huden. Og heter bum bum som i rompe 

Hvordan da stramme opp hvis huden ikke krymper? Hvis huden skal bli strammere må den jo enten krympe eller så må det på innsiden bli større. Kremen får vell ikke fettet til å gå gjennom huden og bygge seg opp på undersiden?

Anonymkode: 94c86...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ikke akkurat det. Stramme opp huden. Og heter bum bum som i rompe 

Så du tenker at huden i rompa trenger mer glød? Og oppstramming?

Anonymkode: 1cb30...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan da stramme opp hvis huden ikke krymper? Hvis huden skal bli strammere må den jo enten krympe eller så må det på innsiden bli større. Kremen får vell ikke fettet til å gå gjennom huden og bygge seg opp på undersiden?

Anonymkode: 94c86...1b3

Jeg må innrømme at jeg ikke har greie på hvordan det skal virke men dersom den kan stramme opp rompe og lår er det all good for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så du tenker at huden i rompa trenger mer glød? Og oppstramming?

Anonymkode: 1cb30...e57

Gløden trengs ikke på rompa altså men siden den brukes på andre deler av kroppen så er jo glød helt gull. Jeg blir snart 40 så all oppstramming er i grunn gull ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert veldig dumt spørsmål, men hvorfor bruker du krem på rumpa og leggene? Hva er det den kremen skal gjøre?

Anonymkode: 94c86...1b3

Jeg merker ikke mye til oppstrammingen, men den fukter huden godt. Blir som body butter. Jeg har veldig tørr hud, spesielt på legger, knær, albuer og tildels på rumpa/korsryggen. Den funker veldig fint for meg. 

Anonymkode: 3c003...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg merker ikke mye til oppstrammingen, men den fukter huden godt. Blir som body butter. Jeg har veldig tørr hud, spesielt på legger, knær, albuer og tildels på rumpa/korsryggen. Den funker veldig fint for meg. 

Anonymkode: 3c003...e46

Gleder meg veldig til å prøve den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Gløden trengs ikke på rompa altså men siden den brukes på andre deler av kroppen så er jo glød helt gull. Jeg blir snart 40 så all oppstramming er i grunn gull ☀️

Sol deg mindre så beholder du elastisitet i huden lengre  

Anonymkode: 4ef6a...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sol deg mindre så beholder du elastisitet i huden lengre  

Anonymkode: 4ef6a...954

Soler meg ikke så mye og bruker alltid høy faktor. Soler heller aldri Rompa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Soler meg ikke så mye og bruker alltid høy faktor. Soler heller aldri Rompa 

Så det er kun romma du skal smøre?? Why??

Anonymkode: 4ef6a...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er kun romma du skal smøre?? Why??

Anonymkode: 4ef6a...954

Ikke bare rompa nei men det det er den det hadde vært flott å få strammet opp☀️. Uansett.. Jeg har ikke videre tro på effekten men god duft og en flott glød holder i massevis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ikke bare rompa nei men det det er den det hadde vært flott å få strammet opp☀️. Uansett.. Jeg har ikke videre tro på effekten men god duft og en flott glød holder i massevis 

Ja, det er jo viktig med flott glød og god duft på rompa🤦‍♀️

Anonymkode: 4ef6a...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo viktig med flott glød og god duft på rompa🤦‍♀️

Anonymkode: 4ef6a...954

Nå er det ikke kun på rompa jeg skal bruke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo viktig med flott glød og god duft på rompa🤦‍♀️

Anonymkode: 4ef6a...954

Det er en fuktighetskrem. Hvorfor bryr du deg om hva andre smører baken sin med? Du kan smøre eller la være selv, hvem bryr seg? HI vil prøve kremen og spør etter erfaringer🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3c003...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lukter den? Ser flere skriver at det lukter mye, men hvilken type lukt?

hater type shea butter, det lukter 80 åring😅

Anonymkode: f1763...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal HI bruke tid til å forklare hva det er? Spørsmålet hennes er til de som har prøvd kremen, og de det gjelder vet jo hva det er. 
Syns det er helt naturlig at de som ikke har hørt om det, men er nysgjerrig, kan Google det selv. 
Og hadde HI skrevet om kremen ville hun sikkert blitt beskyldt for å reklamere for den 🤷🏻‍♀️
 

Sånn er det når noen bare vil bruke krefter på å kritisere noen uten grunn. 

Anonymkode: b7f6a...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig kan jeg google, men jeg spurte deg siden jeg tenkte du kanskje kunne forklare det med noen få ord i stedet for at jeg måtte google meg rundt. noe jeg ikke har spesielt lyst til med et ekstremt tregt nett. Men jeg skal huske kommentaren din til neste gang du lurer på noe som du kan google det til.

Anonymkode: f9150...9a4

Men det er jo irrelevant? Hvis du ikke kjenner den, så kan du jo heller ikke svare på spørsmålet. 

Anonymkode: 88b3f...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The CUT refererer til Shawn Mendez som kaller kremen «the best smelling cream in the world”, og skriver videre «Indeed, the Bum Bum cream does smell pretty fantastic. In perfume-y nerd speak, Bum Bum smells like a gourmand fragrance. In non-nerd speak, it smells like something you would want to eat — a creamy, warm dessert made from scratch and like a mix of pistachio, buttery caramel, and nuts, with the key word being delicious (unless you have a nut allergy). It also smells like musk, so picture that dessert mixed with a little bit of warm laundry scent. In a world where lots of body beauty products smell either sort of fig-y, fake coconut-y, citrus-y, or terrible versions of vanilla, it’s a uniquely yummy scent.»

Jeg synes også den lukter fantastisk, men den lukter også sterkt, så jeg kan forstå at noen synes det kan bli for mye. 
https://www.thecut.com/2017/06/bum-bum-cream-is-the-best-smelling-lotion-in-the-world.html

Anonymkode: 3c003...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

The CUT refererer til Shawn Mendez som kaller kremen «the best smelling cream in the world”, og skriver videre «Indeed, the Bum Bum cream does smell pretty fantastic. In perfume-y nerd speak, Bum Bum smells like a gourmand fragrance. In non-nerd speak, it smells like something you would want to eat — a creamy, warm dessert made from scratch and like a mix of pistachio, buttery caramel, and nuts, with the key word being delicious (unless you have a nut allergy). It also smells like musk, so picture that dessert mixed with a little bit of warm laundry scent. In a world where lots of body beauty products smell either sort of fig-y, fake coconut-y, citrus-y, or terrible versions of vanilla, it’s a uniquely yummy scent.»

Jeg synes også den lukter fantastisk, men den lukter også sterkt, så jeg kan forstå at noen synes det kan bli for mye. 
https://www.thecut.com/2017/06/bum-bum-cream-is-the-best-smelling-lotion-in-the-world.html

Anonymkode: 3c003...e46

Jeg gleder meg til å få prøvd den ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...