Gå til innhold

Oppdaget at mannen er homoseksuell


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, sug lut skrev:

Men hvis hun ikke har visst det underveis og ellers har valgt å være i forholdet er da virkelig ingen skade skjedd.

Skaden er vel ikke så stor, bortsett fra at jeg føler meg brukt, men synest det er dumt å ha kastet bort 5 år på en uærlig mann og i tillegg prøvd å få barn sammen. 

Anonymkode: c43a6...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, sug lut skrev:

Hva gjør de årene bortkastet? Årene er ikke annerledes nå enn før hun fikk vite. Altså har de enten vært gode år eller middels eller dårlige, men de har uansett vært år der hun selv av egen fri vilje har vært i et forhold. Altså må forholdet ha vært godt nok. Det er ikke sånn at forholdet brått ble tilbakevirkende homo.

Hvis du hadde hatt fem fine år med en mann og plutselig oppdaget at han var gift med en annen og hadde familie. Fortsatt fem fine år? Uten noen kvaler?

Som jeg selv sa tidligere, man kan være dypt i skapet og ikke ville innse sin legning, ergo man er ikke nødvendigvis ute etter å lure noen. Men at det påvirker den man har vært med, er jo opplagt.

Anonymkode: 19d96...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, sug lut skrev:

Hva gjør de årene bortkastet? Årene er ikke annerledes nå enn før hun fikk vite. Altså har de enten vært gode år eller middels eller dårlige, men de har uansett vært år der hun selv av egen fri vilje har vært i et forhold. Altså må forholdet ha vært godt nok. Det er ikke sånn at forholdet brått ble tilbakevirkende homo.

Hun har ufrivillig fått kastet bort fem år av sine fruktbare år på en mann som sannsynligvis aldri hadde noen intensjon om å få barn med henne, blant annet. La oss si hun nå har rukket å bli 30 år. Så skal man forsøke å finne en ny, heterofil mann som, stifte familie osv. Slikt kan ta lang tid. Plutselig er man kommet i en alder hvor det er blitt for sent. DET er en ting som gjør de fem årene bortkastet. 

Anonymkode: 4dd12...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel noe ved deg som gjorde at han ble tiltrukket av deg likevel.

Anonymkode: 6c7e1...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det vel noe ved deg som gjorde at han ble tiltrukket av deg likevel.

Anonymkode: 6c7e1...906

Og prøvde å få barn med. Han er nok bifil mer enn homofil, vil jeg tro. 

Anonymkode: c8806...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

SELVFØLGELIG er det utnytting!!! At det er vanskelig å komme ut av skapet forstår jeg. At det er altfor mange fordommer mot homofile er jeg helt enig i. Men å vite selv at man er seksuelt tiltrukket av menn og likevel velge å innlede et forhold til en kvinne som tror han elsker henne på samme måte som hun elsker ham, det er rett og slett både ufint og utnyttelse av henne. Han bruker et annet menneske sine helligste følelser, og tid, for å lage et falskt bilde av seg selv. Man kan utmerket godt la være å komme ut av skapet uten å la det gå utover uskyldige!

Anonymkode: 65302...8eb

Nei er IKKE det...

Anonymkode: ffefe...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...