Gå til innhold

Oppdaget at mannen er homoseksuell


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var sammen i 5 år, skjønte at det var noe som ikke var riktig, men fant ikke helt ut hva. Han klarte å skjule det godt,men fikk vite det av en tidligere eks dame og da falt bitene på plass. Andre som har blitt "utnyttet" på denne måten. Trist at menn og sikkert kvinner også, utnytter folk rundt seg, bare for å slippe å "komme ut av skapet" 

Anonymkode: c43a6...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo deg det er synd på. 

Ikke inspirert av en viss TV serie vel? 

Anonymkode: 048f0...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var sammen i 5 år, skjønte at det var noe som ikke var riktig, men fant ikke helt ut hva. Han klarte å skjule det godt,men fikk vite det av en tidligere eks dame og da falt bitene på plass. Andre som har blitt "utnyttet" på denne måten. Trist at menn og sikkert kvinner også, utnytter folk rundt seg, bare for å slippe å "komme ut av skapet" 

Anonymkode: c43a6...75d

På hvilken måte er du utnyttet? Og hva var det som ikke stemte med han?

Anonymkode: 8b418...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ABOSLUTT ikke utnytting.

Er sykt vanskelig og komme ut av skapet, i en verden med mange fordømmer.

Du burde heller være litt mer grei mot han

Anonymkode: ffefe...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

er ABOSLUTT ikke utnytting.

Er sykt vanskelig og komme ut av skapet, i en verden med mange fordømmer.

Du burde heller være litt mer grei mot han

Anonymkode: ffefe...b96

SELVFØLGELIG er det utnytting!!! At det er vanskelig å komme ut av skapet forstår jeg. At det er altfor mange fordommer mot homofile er jeg helt enig i. Men å vite selv at man er seksuelt tiltrukket av menn og likevel velge å innlede et forhold til en kvinne som tror han elsker henne på samme måte som hun elsker ham, det er rett og slett både ufint og utnyttelse av henne. Han bruker et annet menneske sine helligste følelser, og tid, for å lage et falskt bilde av seg selv. Man kan utmerket godt la være å komme ut av skapet uten å la det gå utover uskyldige!

Anonymkode: 65302...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For now sprøyt. Dere har valgt hverandre for en periode av livet og du har da aktivt gått inn i OG BLITT I et forhold. Du har ikke blitt truet inn, du har neppe hatt sexnekt hele veien, og ingen har forderva seg. Bli voksen og gå videre. Evt slutt å se såpeopera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SELVFØLGELIG er det utnytting!!! At det er vanskelig å komme ut av skapet forstår jeg. At det er altfor mange fordommer mot homofile er jeg helt enig i. Men å vite selv at man er seksuelt tiltrukket av menn og likevel velge å innlede et forhold til en kvinne som tror han elsker henne på samme måte som hun elsker ham, det er rett og slett både ufint og utnyttelse av henne. Han bruker et annet menneske sine helligste følelser, og tid, for å lage et falskt bilde av seg selv. Man kan utmerket godt la være å komme ut av skapet uten å la det gå utover uskyldige!

Anonymkode: 65302...8eb

Denial - not just a river in Egypt. For mange ligger dette så dypt og begravet at det ikke er noe de vet om eller vet hva er. Og selv om de vet det og har kontakt med samme kjønn, så er liksom ikke det virkeligheten - det er noe annet. Tro meg, det er den eldste historien i verden. Jeg har en venninne som kom ut av skapet etter ti års ekteskap, og min far kom ut av skapet sent i livet.

HI, dette er en livskrise for deg, og det skjønner jeg. Vet ikke hva mannen din har gjort, så vanskelig å gi råd, men håper dere klarer å finne ut av det.

Anonymkode: 19d96...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du føler deg utnyttet. 

Jeg var selv i et forhold i over 1 år, det var hele tiden han som sa han var forelsket, elsket meg, ville gifte seg, bort sammen osv. Men så kom det fram, at han hadde overhodet ikke noe følelser for meg. Men vi hadde så bra sex, så derfor ville han beholde meg til han fant en annen. Jeg følte meg jo veldig lurt. Og skulle jo ønske han bare kunne vært ærlig, for da hadde ikke jeg fått følelser for han. Og heller kunne funnet en annen. 

TS, ønsker deg alt godt.

Anonymkode: db160...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

På hvilken måte er du utnyttet? Og hva var det som ikke stemte med han?

Anonymkode: 8b418...3bf

Hun kastet bort 5 år på en mann som vet han er homofil! 

Anonymkode: f2b0a...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

For now sprøyt. Dere har valgt hverandre for en periode av livet og du har da aktivt gått inn i OG BLITT I et forhold. Du har ikke blitt truet inn, du har neppe hatt sexnekt hele veien, og ingen har forderva seg. Bli voksen og gå videre. Evt slutt å se såpeopera.

Nå må du gi deg. Hun hadde jo ikke aktivt gått inn og heller ikke blitt i forholdet hvis hun hadde visst at han er homofil. 

Anonymkode: f2b0a...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være vanskelig å «komme ut av skapet», men man trenger ikke å late som man er er hetero, og innlede et forhold til noen andre enn den man egentlig vil ha. Det er utnyttelse, ja. 

Anonymkode: a479d...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over hvor mange som synes dette er greit. Har full sympati for folk som sliter med egen identitet, og er fullt klar over de stigma man står overfor som homofil/lesbisk. Det gir en likevel ikke blankofullmakt til å leke med andres følelser og liv, for å skjule egen legning. Det er ikke bare ut følelsesmessig utbytting, det er respektløst. 

Anonymkode: 4dd12...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo deg det er synd på. 

Ikke inspirert av en viss TV serie vel? 

Anonymkode: 048f0...32c

 

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er jo deg det er synd på. 

Ikke inspirert av en viss TV serie vel? 

Anonymkode: 048f0...32c

Er noen år siden jeg gjorde det slutt, så ingen tv serie med i bildet her. 

Anonymkode: c43a6...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er overrasket over hvor mange som synes dette er greit. Har full sympati for folk som sliter med egen identitet, og er fullt klar over de stigma man står overfor som homofil/lesbisk. Det gir en likevel ikke blankofullmakt til å leke med andres følelser og liv, for å skjule egen legning. Det er ikke bare ut følelsesmessig utbytting, det er respektløst. 

Anonymkode: 4dd12...dd2

*utnytting. Hersens autokorrektur. 

Anonymkode: 4dd12...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å ha litt empati hi?

Anonymkode: 64edb...bcf

Det har jeg hatt og hadde det i mange år, men ikke så greit å ha empati med en mann som oppfører seg som en drittsekk i et forhold. At han brukte meg som skalkeskjul er en ting, men å oppføre seg som en psykopatbølle det er ikke greit. 

Anonymkode: c43a6...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du gi deg. Hun hadde jo ikke aktivt gått inn og heller ikke blitt i forholdet hvis hun hadde visst at han er homofil. 

Anonymkode: f2b0a...ad4

Nettopp.

Anonymkode: c43a6...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt at du føler deg utnyttet. 

Jeg var selv i et forhold i over 1 år, det var hele tiden han som sa han var forelsket, elsket meg, ville gifte seg, bort sammen osv. Men så kom det fram, at han hadde overhodet ikke noe følelser for meg. Men vi hadde så bra sex, så derfor ville han beholde meg til han fant en annen. Jeg følte meg jo veldig lurt. Og skulle jo ønske han bare kunne vært ærlig, for da hadde ikke jeg fått følelser for han. Og heller kunne funnet en annen. 

TS, ønsker deg alt godt.

Anonymkode: db160...99f

Takk. Her var det også han som var veldig på, og som planla at vi skulle flytte sammen og  gifte oss og jeg var så forelsket i starten at jeg snappet ikke opp noe. Dvs jeg reagerte på enkelte ting, men siden han hadde hatt noen korte forhold til andre damer, så slo det meg ikke at han kunne være  homofil,  og jeg fikk sjokk da det kom frem. Kom jo og frem at han ikke følte noe for meg og hadde aldri følt noe og det var ikke noe særlig å få høre, når man er sammen med den man tror er mannen i ens liv og som man skal gifte seg med. Trodde aldri jeg skulle si dette, men er nesten glad for at vi ikke fikk barn sammen.. 

Anonymkode: c43a6...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg hatt og hadde det i mange år, men ikke så greit å ha empati med en mann som oppfører seg som en drittsekk i et forhold. At han brukte meg som skalkeskjul er en ting, men å oppføre seg som en psykopatbølle det er ikke greit. 

Anonymkode: c43a6...75d

Men det er jo noe helt annet enn det du skriver i hovedinnlegget ditt

Anonymkode: 64edb...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo noe helt annet enn det du skriver i hovedinnlegget ditt

Anonymkode: 64edb...bcf

Han har uansett innledet et forhold på falske premisser og utgitt seg for å være noen han ikke er og ha følelser han ikke har. 

Skjønner ikke hvorfor den det har gått ut over er forventet å ha noen empati for fyren. Vel er det vanskelig å komme ut av skapet, men det skal vel ikke gå ut over HI. Han kunne levd som ikke praktiserende homofil frem til han var klar for å være den han er. Ikke utnytte og lure HI. 

Anonymkode: 5173e...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo noe helt annet enn det du skriver i hovedinnlegget ditt

Anonymkode: 64edb...bcf

Du skriver at jeg bør ha empati, empati har de fleste. Og  jeg har hatt empati i dette forholdet og andre forhold jeg har vært i. Men han får ikke særlig til empati i ettertid, da jeg føler meg regelrett lurt. Er forbanna og vil aldri mer se den veien han går. 

Anonymkode: c43a6...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du gi deg. Hun hadde jo ikke aktivt gått inn og heller ikke blitt i forholdet hvis hun hadde visst at han er homofil. 

Anonymkode: f2b0a...ad4

Men hvis hun ikke har visst det underveis og ellers har valgt å være i forholdet er da virkelig ingen skade skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun kastet bort 5 år på en mann som vet han er homofil! 

Anonymkode: f2b0a...ad4

Hva gjør de årene bortkastet? Årene er ikke annerledes nå enn før hun fikk vite. Altså har de enten vært gode år eller middels eller dårlige, men de har uansett vært år der hun selv av egen fri vilje har vært i et forhold. Altså må forholdet ha vært godt nok. Det er ikke sånn at forholdet brått ble tilbakevirkende homo.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Hva gjør de årene bortkastet? Årene er ikke annerledes nå enn før hun fikk vite. Altså har de enten vært gode år eller middels eller dårlige, men de har uansett vært år der hun selv av egen fri vilje har vært i et forhold. Altså må forholdet ha vært godt nok. Det er ikke sånn at forholdet brått ble tilbakevirkende homo.

Jeg har vært enig med mye av det du har svart ellers, men her mistet jeg dessverre all respekt for deg. At du kan engang klare å skrive dette er for meg helt uforståelig. Selvfølgelig er årene bortkastet på en mann som hun trodde elsket henne slik hun elsket han.

Anonymkode: f2b0a...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sug lut skrev:

Hva gjør de årene bortkastet? Årene er ikke annerledes nå enn før hun fikk vite. Altså har de enten vært gode år eller middels eller dårlige, men de har uansett vært år der hun selv av egen fri vilje har vært i et forhold. Altså må forholdet ha vært godt nok. Det er ikke sånn at forholdet brått ble tilbakevirkende homo.

Hun trodde han elsket henne slik en heterofil mann ville gjort. Det er helt utrolig at du kan mene dette er helt grei oppførsel. Han kunne vært singel, ikke føre en dame bak lyset på den måten.

Anonymkode: f2b0a...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...