Gå til innhold

Sikkert teit spm ang katt men...🤣


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ærlig talt, hva er dette med å holde kattene inne i et år???

Vi har katter, og de er ute fra de er noen måneder gamle. De blir selvsagt kastrert og chippet først. 

Naboene har også katter, og kattemor har et kull som hun har hatt utendørs fra de var små. 

Jeg kjenner ingen (!!!) som har innekatt i et år før katten får lov til å være ute. Og jeg kjenner mange som har katt. Er denne regelen bare noe som er oppfunnet på diverse forum?

Nå bor vi på store tomter ute ved sjøen, langt mellom naboer. Kattene stortrives ute. Fanger mus, klatrer i trær, løper og leker. Kommer og går som de vil gjennom kattedør med chip-leser. 

Hvis man bor i et tettbygd byggefelt hvor kattene bruker naboens barnevogner og blomsterbed som toalett, eller like ved tungt trafikkert vei, så er det sikkert fornuftig å ha katten inne, men da er det vel strengt tatt ikke et egnet sted å ha katt i det hele tatt...

Anonymkode: 9afb5...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, Anonym bruker said:

Drakk og røyka da jeg gikk Gravid alle 4 gangene. Alle ungene er friske. Hysteri å være avholds hele svangerskapet. Forskere vet ikke hva de snakker om. Veterinærer vet ikke hva de snakker om ang dyr. Sånn som deg med 9 års folkeskole vet sikkert bedre enn de med 5,5 år på veterinærhøyskolen👍🏻

Anonymkode: 30b6a...f41

ler meg i hjel, teit sammelikning

Anonymkode: cee2c...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ler meg i hjel, teit sammelikning

Anonymkode: cee2c...b2d

Du må gjerne le, men mulig du slutter om du plutselig forstår at sammenligningen ikke dreier seg om selve handlingene, men at man ikke kan legge til grunn hva som er rett eller galt etter hva en enkelt person har opplevd. Svogerforskning, ordet som er blitt så populært på dette forumet.

Anonymkode: 70ff1...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må gjerne le, men mulig du slutter om du plutselig forstår at sammenligningen ikke dreier seg om selve handlingene, men at man ikke kan legge til grunn hva som er rett eller galt etter hva en enkelt person har opplevd. Svogerforskning, ordet som er blitt så populært på dette forumet.

Anonymkode: 70ff1...5d7

Endelig et intelligent menneske👏🏻

Anonymkode: 30b6a...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Anonym bruker said:

Du må gjerne le, men mulig du slutter om du plutselig forstår at sammenligningen ikke dreier seg om selve handlingene, men at man ikke kan legge til grunn hva som er rett eller galt etter hva en enkelt person har opplevd. Svogerforskning, ordet som er blitt så populært på dette forumet.

Anonymkode: 70ff1...5d7

i alle fall, for min del er det super egoistisk og dyreplageri og holde en katt inne sperret i 1 år

Anonymkode: cee2c...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

i alle fall, for min del er det super egoistisk og dyreplageri og holde en katt inne sperret i 1 år

Anonymkode: cee2c...b2d

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. Noen er nok bare for dumme...

Anonymkode: 30b6a...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. Noen er nok bare for dumme...

Anonymkode: 30b6a...f41

og noen er nok for hystriske

Anonymkode: cee2c...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og noen er nok for hystriske

Anonymkode: cee2c...b2d

Noen har evnen til å høre på fagfolk. Er du like lemfeldig med ungene dine og? Det pleier jo ofte å henge sammen. Ække så farlig. Veit best jeg. 

Anonymkode: 30b6a...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Anonym bruker said:

Noen har evnen til å høre på fagfolk. Er du like lemfeldig med ungene dine og? Det pleier jo ofte å henge sammen. Ække så farlig. Veit best jeg. 

Anonymkode: 30b6a...f41

samlikner du virkelig dyr med mennesker, meget spesielt :P

Anonymkode: cee2c...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

og noen er nok for hystriske

Anonymkode: cee2c...b2d

Er ikke snakk om hysteri... 🙄 Hvis katten skal slippes ut så må den steriliseres/kastreres, sier seg jo selv🤦‍♀️

Anonymkode: 30d14...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

samlikner du virkelig dyr med mennesker, meget spesielt :P

Anonymkode: cee2c...b2d

Men jeg har ihvertfall evnen til å ta til meg lærdom. 

Anonymkode: 30b6a...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...