Gå til innhold

Litt synd at man ikke kan være hyggelig uten....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner heller ikke greia. Jeg har jobbet med damer som deg. Noen har et ekstra flørtegir og andre balanserer sitt gode humør på en ypperlig måte. Jeg tenker at du trolig har en adferd som sender flørtende signaler. Godt mulig det er ubevisst men samfunnets respons på din oppførsel gir et godt bilde av hvordan du oppfører deg da. 

Anonymkode: 3a29f...c0a

Nettopp. Og det er ikke alle damer som får den behandlingen du får, hi. Det fritar ikke menn for skyld, men det stemmer likevel.

Anonymkode: 6b99e...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Og det er ikke alle damer som får den behandlingen du får, hi. Det fritar ikke menn for skyld, men det stemmer likevel.

Anonymkode: 6b99e...042

Hva i all verden snakker du om?

 

Anonymkode: 3a29f...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm lurer også på hva hun snakker om....

Jeg oppfører meg(i mine og kollegers øyne) helt normalt, ikke noe som helst hint av flørting.Jeg må da kunne smile og le hvis det er noe som tilsvarer at er en normal reaksjon på noe.Jeg er en positiv person og jeg blir glad selv når andre er blide mot meg.Jeg tenker ikke automatisk at hun eller han har lyst å ha sex.

Anonymkode: f4fe3...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva i all verden snakker du om?

 

Anonymkode: 3a29f...c0a

At noen kvinner får respekt og andre ikke. HI får det tydeligvis ikke. Så hun utstråler tilgjengelighet for dårlig behandling.

Anonymkode: 6b99e...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt beskjed om at dette er seksuell trakassering, du godtar det ikke, og han må umiddelbart slutte å sende deg slike meldinger.

Fysj, noen mannfolk lever altså i en helt annen verden enn oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At noen kvinner får respekt og andre ikke. HI får det tydeligvis ikke. Så hun utstråler tilgjengelighet for dårlig behandling.

Anonymkode: 6b99e...042

Beklager, men dette er for dumt.Har du aldri møtt på folk som behandler deg annerledes?😳Respekt får jeg i massevis av andre.

Anonymkode: f4fe3...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

At noen kvinner får respekt og andre ikke. HI får det tydeligvis ikke. Så hun utstråler tilgjengelighet for dårlig behandling.

Anonymkode: 6b99e...042

Aaaaaah. Åpenbart fungerte ikke hjernen min før kaffe, jeg ser jo helt klart hva du mente nå. 😂😂😂 Skremmende å virke så dårlig før kaffe. 

Anonymkode: 3a29f...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Var tidligere sprudlende, blid og veldig utadvendt på jobb og privat. Måtte bare kutte det ut. Menn tolker alt i retning flørt. 

Anonymkode: 53be9...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...