Gå til innhold

Snapchat med eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når hun skriver "sånn hadde vi det også en gang, husker du?" - da tenker jeg at hun gjør det bevisst. Hun ønsker at han skal få lyst til å få det slik igjen, med henne...

De har flørtet bak din rygg og møttes flere ganger, og han har løyet til deg og fortsetter med å lyve til deg om kontakten med henne.

Slik jeg ser det har han det som plommen i egget, han har to damer som bygger egoet hans, han får i pose og sekk. Dere er tre i det forholdet i praksis.

Uansett, en mann som går bak ryggen på deg, som lyver og som fortsetter å ha kontakt med henne etter alt han har gjort, han er en mann du ikke kan ha tillit til.

Men det er ditt valg om du ønsker å leve med en slik mann eller ikke. Jeg hadde gått, for ingen mann er verdt å leve med så mye usikkerhet for.

Anonymkode: 52b30...a6b

Det vet jeg at hun gjør, det hadde ikke brydd meg hvis han ikke hadde respondert på det - det er det som er sårende. Hvis jeg finner ut at han lyver om kontakten deres nå så er jeg redd det er over for min del ja...

Anonymkode: ce656...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig tydelig at han ikke er over henne og vil ha begge deler. Han lyver så det fyker og har nada respekt for deg. Vis han at du er verdt mer enn det og dump fyren.

Jeg har èn eks på snap og facebook. Vi er veldig gode venner, men vi snakker aldri sammen nesten. Kan sende gratulerer med dagen til hverandre og når barna har bursdager (altså ikke våres barn). Jeg og samboer har også vært ute på byen med denne eksen èngang. De ble helt greie venner, men vi møtte en annen eks av meg tilfeldig på byen og denne eksen var ikke samboer noe begeistra over. Han flørtet så det rant rett foran ansiktet på typen min osv så han har jeg kuttet ut. Får samboer problemer med at jeg er venner med han andre eksen så respekterer jeg typen og kutter ut han også, men hittil føler han seg trygg på at det ikke er noe gamle gnist mellom oss eller annet og det er det heller ikke. Skjuler ingenting for han. 

Poenget mitt er, at hvis du føler deg uttrygg på «vennskapet»/kontakta som han har med eksen og har en dårlig magefølelse, så er det som regel en grunn til det. Da har han ikke gjort jobben sin som kjæreste med å betrygge deg og jeg mener absolutt at hvis man skal være venner med eksen så skal det kunne gå an å inkludere kjæresten sin inn i det vennskapet slik at man slipper å lure på hva som foregår og føle at noe skjules. Jeg hadde ikke akseptert oppførselen til mannen din og hadde gått tvert. For lenge siden. 

Anonymkode: 4d4af...4c5

Takk for svar, trenger å høre andres erfaringer her. Føler så sterkt at han vil ha både i pose og sekk og det orker jeg ikke, vil ha et stabilt forhold der vi kan ha full tillit til hverandre, vondt å hele tiden må ha henne i bakhodet.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men de har felles barn tydeligvis. Da kan du ikke begynne å snakke om «møter bak din rygg». Du visste han hadde barn da du møtte han og da er eksen en naturlig del av livet. Legg henne heller til selv også da vel? Bare for å gjøre det litt mer åpent? Så får eksen heller si til henne at hvis de skal ha mer enn et praktisk forhold så er faktisk du en del av det. Og han prøver ikke å skjule det for deg når han sitter åpent ved siden av deg og skriver til henne. 

Når det er sagt: her har du et stort tillitsproblem og det kommer ikke til å forsvinne. Har man først mistet tilliten skal det innmari mye til iallfall...

Anonymkode: 7d8a7...28f

Hadde ikke hatt noe imot at de hadde møttes hvis han bare var ærlig om det. Men når han sier at han må utsette en helgetur med meg fordi han må være med sønnen på noe og så er han egentlig på tur bare med eksen hele dagen så får jeg grunn til å tvile. Var bare tilfeldig at jeg fant det ut. Har skjedd mange flere ting, men han har lovet at det aldri skal skje igjen da. Tror ikke han har vært fysisk utro, men syns det er like vondt å bli løyet til på den måten.

Det kunne jeg sikkert gjort, men hun hadde aldri godtatt forespørsel fra meg. Hun hilser ikke på meg en gang, selv om jeg aldri har gjort henne noenting. Det ville likevel ikke forhindret snapkontakten dem imellom.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde aldri godtatt at mannen her hadde hatt en eks på snap. Han sier her at han heller ikke hadde godtatt at jeg hadde hatt det. Eks er eks 

Anonymkode: c77e3...cbf

Godt å høre at jeg ikke er helt urimelig her.

Skrevet

Det vet jeg at hun gjør, det hadde ikke brydd meg hvis han ikke hadde respondert på det - det er det som er sårende. Hvis jeg finner ut at han lyver om kontakten deres nå så er jeg redd det er over for min del ja...

Han lyver jo allerede... Han slettet henne, så lyver han til henne (og deg) om at han mistet alle kontaktene sine.

Da lyver han til deg om kontakten med henne.

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke hatt noe imot at de hadde møttes hvis han bare var ærlig om det. Men når han sier at han må utsette en helgetur med meg fordi han må være med sønnen på noe og så er han egentlig på tur bare med eksen hele dagen så får jeg grunn til å tvile. Var bare tilfeldig at jeg fant det ut. Har skjedd mange flere ting, men han har lovet at det aldri skal skje igjen da. Tror ikke han har vært fysisk utro, men syns det er like vondt å bli løyet til på den måten.

Det kunne jeg sikkert gjort, men hun hadde aldri godtatt forespørsel fra meg. Hun hilser ikke på meg en gang, selv om jeg aldri har gjort henne noenting. Det ville likevel ikke forhindret snapkontakten dem imellom.

Da viste han tydelig at han prioriterer henne foran deg. Og til tross for både dette og flere ting du sier han har gjort, så fortsetter han kontakten med henne og lyver til deg om den.

Dere har ikke barn sammen, så dette er en mann jeg ikke hadde gitt flere sjanser, jeg hadde gått. For din egen del. Du vil uansett fortsette å tvile på ham, og han virker ikke som om han ser hva han gjør galt og dermed virker det ikke som om han har tenkt å endre på kontakten han har med eksen. Han må ha et minimum med kontakt med eksen, men hun vil ha langt mer, og han vil tydeligvis også ha mer enn det som er strengt nødvendig med tanke på deres felles barn. Ergo vil du fortsette å tvile på ham, for du vet ikke om han kan stoles på. Og hun ønsker tydeligvis fremdeles å kapre ham tilbake, så han ender med stadig fristelser fra hennes side - og han liker tydeligvis oppmerksomheten hun gir ham.

Anonymkode: 52b30...a6b

Skrevet

Ok, da stiller det seg jo helt annerledes. Hvis hun ikke godtar deg så hadde det vært helt uaktuelt her også at han har henne på snap ja. Da tror jeg faktisk jeg hadde bedt han velge mellom henne i sosiale kanaler og meg... De må jo nødvendigvis ha kontakt pga barna, men noe mer enn det bør da være unødvendig! Fram til hun evt godtar deg...

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, da stiller det seg jo helt annerledes. Hvis hun ikke godtar deg så hadde det vært helt uaktuelt her også at han har henne på snap ja. Da tror jeg faktisk jeg hadde bedt han velge mellom henne i sosiale kanaler og meg... De må jo nødvendigvis ha kontakt pga barna, men noe mer enn det bør da være unødvendig! Fram til hun evt godtar deg...

Ja det er det jeg også mener, at så lenge hun ikke godtar oss så bør hun ihvertfall ikke få se alt vi gjør og alt han gjør. Har tenkt å ta det opp med ham igjen og da evt kreve at han får velge mellom meg og kontakten med henne. Da er jeg veldig spent på hva han velger... 

Det ender nok med at han sier at han bare vil ha meg og skal slette henne, og så gjør han det ikke. Samme leksa hele tiden... Og jeg kan jo ikke sjekke tlf hans for å se om han lyver, så kontrollerende ønsker jeg ikke å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...