Gå til innhold

Snapchat med eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å ha ekskjæresten på snapchat? Har selv ingen ekser på snapchat da jeg hverken har behov for å se deres liv eller at de skal se mitt liv. Kjæresten min har eksen sin på snapchat og hun kommenterer alt han legger ut av bilder av oss, kommenterer type "det er jo fint å se så bra dere to har det" og "sånn hadde vi også det en gang, husker du?" Han sender også snap til henne som han sender til meg når han er på noe, og det er kun jeg og henne han sender til. Har spurt ham hvorfor han sender til henne også, men får ikke noe klart svar. Det hører også med til historien at han har lagt henne til i tillegg til meg til å kunne se ham på snapchatkartet, fordi hun har spurt ham om han kunne gjøre det. De hadde også en periode for ett års tid siden der de møttes flere ganger i skjul for meg og sendre masse meldinger til hverandre, dette har vi ordnet opp i og jeg er kommet over det. Vi har vært sammen i tre år nå og kjenner at det plager meg at hun skal ha krav til å se vårt liv og at han gjør alt for at hun skal det. Tok det opp på lørdag at jeg ønsket at han skulle ta henne bort fra snapchat for min skyld, det hadde han ingen problemer med ifølge ham og fjernet henne. Neste dag la han henne til igjen og skrev melding til henne at han hadde mistet alle kontaktene så derfor fikk hun ny forespørsel... Føler meg så utrolig usikker på hvorfor han gjør dette?? De er venner på fb men det gjør meg ingenting, føler bare at snapchat er mer personlig.

Anonymkode: ce656...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. 

virker som han ikke er over henne? 

Anonymkode: 63a36...e9b

Skrevet

Her blir du lurt. 
Ultimatum: Eksen eller deg! 

Anonymkode: d512b...bbd

Skrevet

Vil du virkelig leve med denne usikkerheten? Jeg ville bedt han om å ta et valg, deg eller henne. Greit å ha venner av annet kjønn, men hun skal ikke ha de samme privilegier som deg. 

Anonymkode: 816c9...f93

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg. 

virker som han ikke er over henne? 

Anonymkode: 63a36...e9b

Nei det er det jeg og er redd for. Han nekter selvfølgelig på det, men når han til stadighet er uærlig så blir jeg veldig usikker. 

Skrevet

Det er jo ikke helt normalt altså. Jeg ville ha presset ham til å komme med et ærlig svar her. Det virker absolutt som om de ikke er ferdige med hverandre. Og treffe hverandre i smug? Har de barn sammen?

Anonymkode: 072a2...840

Skrevet

Det er ikke greit. Han burde være ferdig med henne for lenge siden.

Anonymkode: 1f0df...28a

Skrevet

Både jeg og samboeren min har våre ekser på snap. Vi sender alle bilder frem og tilbake, både sammen, aleine, med/uten barn og barna aleine. Ingen av oss ser på dette som et problem, men nåharvi tillit til hverandre. 

Jeg vil tro det er mer mangel på tillit som er problemet enn at de er på snap. Og det problemet forsvinner ikke ved at de ikke er på snap lenger. 

Men, hvordan vet du hva han skrev når han la henne tilbake igjen da? 

Anonymkode: 10544...9bb

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke helt normalt altså. Jeg ville ha presset ham til å komme med et ærlig svar her. Det virker absolutt som om de ikke er ferdige med hverandre. Og treffe hverandre i smug? Har de barn sammen?

Anonymkode: 072a2...840

Det tror ikke jeg heller, av mange årsaker. Men vil ikke være for konfronterende heller. De har en tenåringsgutt sammen. Det er typen snapper jeg reagerer på, at han sender til henne av alt han gjør og at de da chatter sammen om det han legger ut. 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Både jeg og samboeren min har våre ekser på snap. Vi sender alle bilder frem og tilbake, både sammen, aleine, med/uten barn og barna aleine. Ingen av oss ser på dette som et problem, men nåharvi tillit til hverandre. 

Jeg vil tro det er mer mangel på tillit som er problemet enn at de er på snap. Og det problemet forsvinner ikke ved at de ikke er på snap lenger. 

Men, hvordan vet du hva han skrev når han la henne tilbake igjen da? 

Det err nok mangel på tillit, det har du helt rett i, men har hatt grunn til å ikke ha tillit til at de ikke flørter med hverandre. Det hadde vært uproblematisk med henne på snap hvis det var sånn som hos dere, men her er det snapper med upassende innhold dem imellom til tider. Hun sier selv at hun ikke er over ham og ville hatt ham tilbake, derfor mener jeg ihvertfall at han burde kutte ut den type kontakt.

Det vet jeg fordi jeg satt rett ved siden av ham og så på. Virker ikke som han bryr seg. Føler respekten for henne er høyere enn for meg i dette tilfellet.

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det err nok mangel på tillit, det har du helt rett i, men har hatt grunn til å ikke ha tillit til at de ikke flørter med hverandre. Det hadde vært uproblematisk med henne på snap hvis det var sånn som hos dere, men her er det snapper med upassende innhold dem imellom til tider. Hun sier selv at hun ikke er over ham og ville hatt ham tilbake, derfor mener jeg ihvertfall at han burde kutte ut den type kontakt.

Det vet jeg fordi jeg satt rett ved siden av ham og så på. Virker ikke som han bryr seg. Føler respekten for henne er høyere enn for meg i dette tilfellet.

Hva hjelper det at han kutter snap da? Blir tilliten til han bedre av den grunn? 

Tror nok at her må du ta tak i det virkelige problemet i stede for å prøve å fjerne symptomene. 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva hjelper det at han kutter snap da? Blir tilliten til han bedre av den grunn? 

Tror nok at her må du ta tak i det virkelige problemet i stede for å prøve å fjerne symptomene. 

Det hjelper jo at de ikke kan sende bilder av hverandre til hverandre, og at ikke hun får se "vårt liv" i bilder. Syns ikke hun har noe med det, men jeg ser jo at hun er sykelig opptatt med å få med seg alt han og vi gjør. Mener kontakten dem imellom bør kun være praktiske ting ift felles barn.

Skrevet

Jeg tenker at med den historikken så burde han slettet henne av respekt for deg.

Anonymkode: 4efa0...3ab

Skrevet

Har de barn sammen? Har dere? Han er nok fortsatt i ett forhold med hun uten tvil. Tenker om de har barn sammen og ikke dere så bør du bare trekke deg unna

Anonymkode: 4a2af...8ca

Skrevet

Når hun skriver "sånn hadde vi det også en gang, husker du?" - da tenker jeg at hun gjør det bevisst. Hun ønsker at han skal få lyst til å få det slik igjen, med henne...

De har flørtet bak din rygg og møttes flere ganger, og han har løyet til deg og fortsetter med å lyve til deg om kontakten med henne.

Slik jeg ser det har han det som plommen i egget, han har to damer som bygger egoet hans, han får i pose og sekk. Dere er tre i det forholdet i praksis.

Uansett, en mann som går bak ryggen på deg, som lyver og som fortsetter å ha kontakt med henne etter alt han har gjort, han er en mann du ikke kan ha tillit til.

Men det er ditt valg om du ønsker å leve med en slik mann eller ikke. Jeg hadde gått, for ingen mann er verdt å leve med så mye usikkerhet for.

Anonymkode: 52b30...a6b

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva synes dere om å ha ekskjæresten på snapchat? Har selv ingen ekser på snapchat da jeg hverken har behov for å se deres liv eller at de skal se mitt liv. Kjæresten min har eksen sin på snapchat og hun kommenterer alt han legger ut av bilder av oss, kommenterer type "det er jo fint å se så bra dere to har det" og "sånn hadde vi også det en gang, husker du?" Han sender også snap til henne som han sender til meg når han er på noe, og det er kun jeg og henne han sender til. Har spurt ham hvorfor han sender til henne også, men får ikke noe klart svar. Det hører også med til historien at han har lagt henne til i tillegg til meg til å kunne se ham på snapchatkartet, fordi hun har spurt ham om han kunne gjøre det. De hadde også en periode for ett års tid siden der de møttes flere ganger i skjul for meg og sendre masse meldinger til hverandre, dette har vi ordnet opp i og jeg er kommet over det. Vi har vært sammen i tre år nå og kjenner at det plager meg at hun skal ha krav til å se vårt liv og at han gjør alt for at hun skal det. Tok det opp på lørdag at jeg ønsket at han skulle ta henne bort fra snapchat for min skyld, det hadde han ingen problemer med ifølge ham og fjernet henne. Neste dag la han henne til igjen og skrev melding til henne at han hadde mistet alle kontaktene så derfor fikk hun ny forespørsel... Føler meg så utrolig usikker på hvorfor han gjør dette?? De er venner på fb men det gjør meg ingenting, føler bare at snapchat er mer personlig.

Det er veldig tydelig at han ikke er over henne og vil ha begge deler. Han lyver så det fyker og har nada respekt for deg. Vis han at du er verdt mer enn det og dump fyren.

Jeg har èn eks på snap og facebook. Vi er veldig gode venner, men vi snakker aldri sammen nesten. Kan sende gratulerer med dagen til hverandre og når barna har bursdager (altså ikke våres barn). Jeg og samboer har også vært ute på byen med denne eksen èngang. De ble helt greie venner, men vi møtte en annen eks av meg tilfeldig på byen og denne eksen var ikke samboer noe begeistra over. Han flørtet så det rant rett foran ansiktet på typen min osv så han har jeg kuttet ut. Får samboer problemer med at jeg er venner med han andre eksen så respekterer jeg typen og kutter ut han også, men hittil føler han seg trygg på at det ikke er noe gamle gnist mellom oss eller annet og det er det heller ikke. Skjuler ingenting for han. 

Poenget mitt er, at hvis du føler deg uttrygg på «vennskapet»/kontakta som han har med eksen og har en dårlig magefølelse, så er det som regel en grunn til det. Da har han ikke gjort jobben sin som kjæreste med å betrygge deg og jeg mener absolutt at hvis man skal være venner med eksen så skal det kunne gå an å inkludere kjæresten sin inn i det vennskapet slik at man slipper å lure på hva som foregår og føle at noe skjules. Jeg hadde ikke akseptert oppførselen til mannen din og hadde gått tvert. For lenge siden. 

Anonymkode: 4d4af...4c5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper jo at de ikke kan sende bilder av hverandre til hverandre, og at ikke hun får se "vårt liv" i bilder. Syns ikke hun har noe med det, men jeg ser jo at hun er sykelig opptatt med å få med seg alt han og vi gjør. Mener kontakten dem imellom bør kun være praktiske ting ift felles barn.

Bilder og meldinger kan sendes via både fb, Messenger, insta og SMS. Dette er også områder hun kan følge med på hva dere gjør. Så problemet ditt forsvinner ikke med snap. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg kan også nevne at jeg har hatt enkelte ekser som har sagt til meg at «husker hvor bra vi hadde det» eller nøyaktig de ordene «slik hadde vi det også» osv og bakgrunnen for det har ALLTID vært at de vil ha meg tilbake, angrer på at de ikke er med meg mer og prøver å vinne meg tilbake. Det er aldri et godt tegn og hvis en eks av typen min eller en eks av meg skriver slik nå som vi er sammen så skal de kuttes ut tvert. 

Anonymkode: 4d4af...4c5

Skrevet

I MITT forhold er ikke sånn type kontakt med hverken exer eller venner av ulik kjønn greit overhodet. Så JEG hadde vært så kjip at han bare måtte kutte henne ut. Kontakt pga deres felles barn må jo til, men akkurat denne kontakten her er flørt på høyt nivå altså som ikke hører hjemme. 

Anonymkode: f7d08...9e8

Skrevet

Jeg hadde bedt han slette henne og ferdig med det. Det burde ikke være noe tap for han og er det det, så ville jeg vurdert forholdet. 

Anonymkode: 2f845...701

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men de har felles barn tydeligvis. Da kan du ikke begynne å snakke om «møter bak din rygg». Du visste han hadde barn da du møtte han og da er eksen en naturlig del av livet. Legg henne heller til selv også da vel? Bare for å gjøre det litt mer åpent? Så får eksen heller si til henne at hvis de skal ha mer enn et praktisk forhold så er faktisk du en del av det. Og han prøver ikke å skjule det for deg når han sitter åpent ved siden av deg og skriver til henne. 

Når det er sagt: her har du et stort tillitsproblem og det kommer ikke til å forsvinne. Har man først mistet tilliten skal det innmari mye til iallfall...

Anonymkode: 7d8a7...28f

Skrevet

Jeg ville revurdert hele forholdet, for å være ærlig. Det er ikke deg han vil ha.

Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt at mannen her hadde hatt en eks på snap. Han sier her at han heller ikke hadde godtatt at jeg hadde hatt det. Eks er eks 

Anonymkode: c77e3...cbf

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at med den historikken så burde han slettet henne av respekt for deg.

Anonymkode: 4efa0...3ab

Takk, det synes jeg også.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har de barn sammen? Har dere? Han er nok fortsatt i ett forhold med hun uten tvil. Tenker om de har barn sammen og ikke dere så bør du bare trekke deg unna

Anonymkode: 4a2af...8ca

De har en gutt på 15 sammen, men vi har ingen felles barn. Jeg har to mindreårige barn med en annen. Jeg og barnefar er kjempegode venner, men har likevel ikke hverandre på snap. Han ønsker ikke det og det har jeg full forståelse for. Vi ringes eller meldes hvis det skulle være noe om barna, og han kan komme innom oss på besøk og vi til ham når som helst, sammen med kjæresten min også. Hans eks vil ikke ha noe som helst med meg og gjøre og hilser ikke på meg engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...