sug lut Skrevet 29. juni 2020 #26 Skrevet 29. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Klart jeg gjør, skal man holde mot noen at de ikke vet sitt eget beste? Lett å sitte på sidelinjen, noen mennesker er lettere å manipulere enn andre. Vil vel heller si at gruppen (eller sekt er vel rette ord) får min dose hat for dette. Er det noen som bør straffeforfølges så er det de. Hvorfor straffeforfølge moren? Finnes ikke en straff i verden som er verre enn den hun allerede har fått her. Anonymkode: 1d7b0...84e Du mener at hun kan bruke unnskyldningen at noen andre bæsja i hennes bukse, altså?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #27 Skrevet 29. juni 2020 Uansvarlighet får ikke sympati. Anonymkode: 389b2...a8c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #28 Skrevet 29. juni 2020 Det er forferdelig og jeg har en viss sympati. Hjemmefødsel kan være fantastisk. Men når barnet ikke har kommet naturlig i uke 42 burde alarmen begynt å gå, og hun burde lest seg mer opp om hva som faktisk kan gå galt. Det er vel ingen som tenker at det er greit å gå fem uker over termin?? Anonymkode: 27179...c85
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #29 Skrevet 29. juni 2020 Ja, det har jeg. Hun mistet barnet, har all den skyldfølelsen hun burde ha, og har det vondt. Selvfølgelig har jeg sympati med henne. Men jeg synes samtidig hun var komplett idiot. Jeg synes i utgangspunktet hjemmefødsel er å spille rulett med både seg selv og barnet (hadde selv en tredjefødsel som holdt på å ta livet av datteren min), og å gå hjemme i ukesvis etter termin uten å få sjekket om barnet har det bra er det reneste idioti. Anonymkode: b89ad...2c4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #30 Skrevet 29. juni 2020 Nei, men ungen er det synd på Anonymkode: 3bec9...656
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #31 Skrevet 29. juni 2020 Det er jo veldig trist hele greia. Men når jeg leste denne, så håper jeg så inderlig at dette ikke kunne skjedd i Norge. Jeg tror at lovverket gir rom for tvangsbehandling av gravide hvis det er alvorlig fare for fosters liv og helse. Feks ved rusmisbruk under graviditet er det hjemmel for tvangsinnleggelse. Jeg vil tro at en mor som nekter igangsettelse i uke 42 ikke bare blir sendt hjem.. I USA har de nok mer selvbestemmelsesrett Anonymkode: e0734...27e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #32 Skrevet 29. juni 2020 4 timer siden, sug lut skrev: Du mener at hun kan bruke unnskyldningen at noen andre bæsja i hennes bukse, altså? Nei, hva har dette med å bæsje i noens bukse å gjøre? Var det er forsøk på å fortelle meg hvem jeg skal få lov å føle sympati for å dra frem et helt absurd eksempel? Anonymkode: 1d7b0...84e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #33 Skrevet 29. juni 2020 Det skjer i Norge også dette, er vel bare et spørsmål om tid før det går galt.. https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/mRAkqg/tre-kvinner-forteller-derfor-foedte-vi-uten-jordmor Anonymkode: b89ad...2c4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #34 Skrevet 29. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, hva har dette med å bæsje i noens bukse å gjøre? Var det er forsøk på å fortelle meg hvem jeg skal få lov å føle sympati for å dra frem et helt absurd eksempel? Anonymkode: 1d7b0...84e Ikke god i norsk, skjønner jeg? Anonymkode: 4eb3c...8b2
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #35 Skrevet 29. juni 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke god i norsk, skjønner jeg? Anonymkode: 4eb3c...8b2 😂 bra forsøk Anonymkode: 1d7b0...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå