Gå til innhold

Har du sympati med Judith?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist historie 

Anonymkode: 5f858...686

Skrevet

Ja, absolutt. Stakkars, stakkars kvinne.

Anonymkode: b534e...62e

Skrevet

Både ja og nei. Særlig smart er hun ikke. Unner ingen å miste babyen sin.

Anonymkode: 4354e...df1

Skrevet

Ja, og nei. 
Forferdelig at barnet døde.

Men, det er også forferdelig med mennesker som nekter å bruke sunn fornuft 

Anonymkode: 4eb3c...8b2

Skrevet

Nope, idioter greier jeg ikke ha sympati for. Men føler jo for det stakars barnet som ikke fikk leve.

Anonymkode: 1572c...cef

Skrevet

Jeg er for folks rett til å få velge fritt, uten at staten eller andre skal blande seg. Hun tok et valg.

Synd på den stakkars lille babyen hennes derimot.

Anonymkode: 8de1d...b40

Skrevet (endret)

Forbanna idiotkjerring. Det er ikke synd på folk som er så dumme.Det er synd på barnet, på faren, på besteforeldre. Hun burde derimot straffeforfølges. 

Endret av sug lut
Skrevet

Ja, synes synd på alle sammen 😕

Skrevet

Nei. Hun tok et egoistisk valg uten å ta hensyn til barnet sitt. Og så dør barnet. Jeg har null sympati for henne! 

Anonymkode: 5945c...234

Skrevet

Når man er så egoistisk og så blåst, så burde man vel strengt tatt ikke fått barn. 

Anonymkode: 2c685...010

Skrevet

Hun dyrket historien om «a woman who had given birth by candlelight in an off-the-grid yurt in the California mountains with only her husband and a dog she called her “midwolf.”»

Eeeeeh. Jadda.

Anonymkode: 3f3f3...4d7

Skrevet

Putter henne i samme kategori som vaksinemotstandere. Folk som vil "tenke sjæl", tror de har sett lyset og ser helt bort fra både vitenskap og hva vi burde ta med oss av erfaring fra flere hundre års medisinsk historie. 

Dette behovet for å være unik, og dermed handle på tvers av både empiri og vitenskapelig basert helse oppfølging, er farlig. 

Anonymkode: d68f4...074

Skrevet

Ja, selvfølgelig har jeg sympati med henne. Det er lett å være etterpåklok når noe går galt. Hun tok det valget hun på daværende tidspunktet trodde var det beste for barnet sitt. 

Anonymkode: 6e19f...f98

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, selvfølgelig har jeg sympati med henne. Det er lett å være etterpåklok når noe går galt. Hun tok det valget hun på daværende tidspunktet trodde var det beste for barnet sitt. 

Anonymkode: 6e19f...f98

Hun tok det valget som var best for henne selv. 

Anonymkode: 5945c...234

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun tok det valget som var best for henne selv. 

Anonymkode: 5945c...234

Nei. Hun trodde også valget var det beste for barnet.

Anonymkode: 6e19f...f98

Skrevet

Sympati har jeg. Samtidig så kunne dette trolig vært unngått. 
Alle mennesker tar dumme valg, heldigvis for de fleste får ikke valget så store konsekvenser.

Jeg personlig velger å stole på legestanden når det gjelder helse. Jeg er ikke en alternativ søkende person på dette området. 
Spirituelt derimot er jeg svært søkende. 

Dette er bare en trist historie. Dette er jo en sektlignende bevegelse. Bakmennene burde stoppes og straffes. 

Anonymkode: 17f53...324

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Hun trodde også valget var det beste for barnet.

Anonymkode: 6e19f...f98

Men da er hun dessverre for dum til å få formere seg.

Skrevet (endret)

Jeg har sympati med henne, hun har mistet et barn og det er muligens selvforskyldt, og det må være så ufattelig vondt. En så vond lærepenge fortjener ingen. Historien viser tydelig hvor skummelt det er å forholde seg kun til de samme ekkokamrene og aldri søke annen informasjon. Det beskrives jo som en fanatisk sekt, der motforestillinger er bannlyst og råd som avviker fra den smale, opptråkka stien blir slettet, samtidig som man innprentes at man ikke må tvile, for da er man en "sviker" og man bør ihvertfall ikke oppsøke de som har utdannelse på området. Skummelt.  

Endret av Himmel og hav
Skrevet

Jeg har selvfølgelig empati for et medmenneske som har det vondt uansett. Om jeg har forståelse er noe annet. Jeg synes hun har tatt en komplett idiotisk avgjørelse, men jeg har også forståelse for at den kan taes. Både her og i USA. 

Skrevet

Klart jeg gjør, skal man holde mot noen at de ikke vet sitt eget beste? Lett å sitte på sidelinjen, noen mennesker er lettere å manipulere enn andre. Vil vel heller si at gruppen (eller sekt er vel rette ord) får min dose hat for dette. Er det noen som bør straffeforfølges så er det de. Hvorfor straffeforfølge moren? Finnes ikke en straff i verden som er verre enn den hun allerede har fått her. 

Anonymkode: 1d7b0...84e

Skrevet

Syns synd på henne at hun lot seg overbevise at det er riktig å gjøre. Jeg skjønner at man ikke ønsker føde på sykehus men en jordmor eller i det minste doula MÅ man ha. Å planlegge fødsel uten andre til stede er idiotisk og farlig, som i hennes tilfelle bare tragisk. Tenk å måtte leve med at man aktiv har sørget for at babyen dør.

Skrevet

hahahaha!!! jeg lo godt av henne når jeg leste det. velfortjent! noen fortjener faktisk ikke og ha unge. da stiller naturen opp og forhindrer det.

Anonymkode: ad614...414

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Hun trodde også valget var det beste for barnet.

Anonymkode: 6e19f...f98

4 uker på overtid, og med økende stillhet fra barnet, bør man begynne å skjønne at det er feil.

Anonymkode: 3f3f3...4d7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Klart jeg gjør, skal man holde mot noen at de ikke vet sitt eget beste? Lett å sitte på sidelinjen, noen mennesker er lettere å manipulere enn andre. Vil vel heller si at gruppen (eller sekt er vel rette ord) får min dose hat for dette. Er det noen som bør straffeforfølges så er det de. Hvorfor straffeforfølge moren? Finnes ikke en straff i verden som er verre enn den hun allerede har fått her. 

Anonymkode: 1d7b0...84e

Hun har en hjerne selv. Det er ikke andres skyld at hun tok et farlig valg.

Anonymkode: 3f3f3...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...