Gå til innhold

Noen her som har visst at de var gravide ekstremt tidlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tok 5 dager her. Ekstremt kvalm osv synes ikke du skal betvile venninninnen din bare fordi du ikke har opplevd det samme. 

Anonymkode: ab36c...fb5

Det var da litt unødvendig? Jeg spør mest fordi jeg er fascinert, ikke fordi jeg har en påstand om at det er umulig😊

Anonymkode: 9b130...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste da jeg bare var 2 uker på vei siden det var første gangen brystene mine var så såre.

Anonymkode: 734ed...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke flere av pasientene dine så på puppestr din og lurte på om du var gravid altså. Da må du jobbe med spesielle pasienter. Du skrev magen og puppene i parentes. 

Anonymkode: bea60...fee

Når man bor på et så lite sted at "alle kjenner alle", da blir sperrene for å si slikt mindre, tydeligvis, fordi man kjenner noen, de bryr seg, de gleder seg på dine vegne når de vet du har ønsket deg barn. Ikke noe rart i det. To dager etter sex måtte jeg hoppe av sykkelen på vei til jobb for å brekke meg, hadde morgenkvalme hver dag etter det, ble samme dag ekstremt var for lukter, taklet ikke kollegers matpakkelukt, fikk "dobbelpupp" i de bh'ene som hadde passet fint to dager før, magen så ut som om jeg var flere måneder på vei (og magen, sammen med tydelig økt puppestørrelse, gjorde at også pasienter spurte - og de var så sikre i sin sak at de trodde jeg var flere måneder på vei, ellers hadde de nok ikke sagt noe).

Jeg har svart saklig i tråden og fortalt sannheten om hvor tidlig jeg merket symptomer da jeg ble gravid.

Du gjør ikke annet enn å kverrulere og spore av tråden. Innse at du ikke vet alt og at det er mye med kroppen du tydeligvis ikke kan enda.

Anonymkode: 01246...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg og vi som jobber i fagmiljøet tror ikke på det. Men du må jo tro og innbille deg hva du vil. 

Anonymkode: bea60...fee

Da er du sikkert en veldig flink fagarbeider... for vi som merker dette bare finner det opp eller? Er du så kort at du mener det? Og jobber med dette? 

Anonymkode: 2a896...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ahh. Du hadde luft i tarmen altså. 

Anonymkode: bea60...fee

Det ER jo faktisk en helt vanlig effekt av å være gravid? Og det som gjør at magen synes før fosteret tar plass. At du jobber med dette, betyr det at du vasker doer på en kvinneklinikk? For dette har du tydeligvis ikke greie på .

Anonymkode: 2a896...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ER jo faktisk en helt vanlig effekt av å være gravid? Og det som gjør at magen synes før fosteret tar plass. At du jobber med dette, betyr det at du vasker doer på en kvinneklinikk? For dette har du tydeligvis ikke greie på .

Anonymkode: 2a896...eeb

Ohhh. Hersketeknikk. Du er tøff altså. 

Anonymkode: bea60...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ohhh. Hersketeknikk. Du er tøff altså. 

Anonymkode: bea60...fee

Håper du er flau nå...🤦‍♀️

Anonymkode: 2a896...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det før jeg ventet menstruasjonen, ja. Alle gangene - dvs 5 ganger.

Anonymkode: d7226...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste jeg var gravid akkurat 9 dager etter eggløsning, alle 5 gangene. Og siden jeg fikk ivf så vet jeg dagene nøyaktig. 4 dager etter innsett av 5 dager gamle embryo kjente jeg en litt rar uggenhet i magen. Testet også kjempesvakt fra 9dpo

3 ganger ble uggenheten borte, og jeg fikk påvist kjemiske graviditeter. I to forsøk kjente jeg ingen symptomer og ble ikke gravid.

Denne småkvalmen vedvarte til 3. Trimester hos meg. Ingen tegn til hypermesis her

Anonymkode: 582b6...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid ømme pupper rett etter el som varer helt frem til mens! Men hver gang jeg har blitt gravid, så har ømme pupper utrolig nok uteblitt, dette har skjedd med alle 4 barna mine! Kanskje tilfeldig, jeg aner ikke! 
utover det har jeg ikke merket noe før jeg har vært 7-8 uker på vei og kvalmen kom🤪

Anonymkode: a5187...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1 uke etter samleie fikk jeg "menssmerter", og visste dermed at jeg var gravid. Da var jeg altså 3 uker på vei. Svak positiv test like etter 😊 Får aldri menssmerter før mensdagen dersom det er mensen. 

Anonymkode: 258f8...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...