Gå til innhold

tror dere det blir en ny Lockdown til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det gjør det, kommer jeg rett og slett og drite i den, så lenge folk ikke tar hensyn i hele tatt, drar tl Europa når de abefalles og bli hjeme, demostrere med 15.000 stk når det er lov med kun 50, drar til sverige og handler selvom det abefalles ikke, MANGE egoister for og si det sånn.

Hvorfor er det så vansklig og holde seg til norge 1 år ? Ja Norge er kjedelig kanskje og dyrt,men er man kreativ så bør det ikke være så dyrt,er snakk om et år, og fra den 20 August kan man dra igjen, er vel ikke ulovlig og ta ut barna fra skolen.

At folk drar til Spania og Italia nå fatter jeg ikke og at de også slipper inn er helt ufattlig for meg,nordmenn setter ikke bare seg selv i fare,men alle de besøker også, og er også vanvittig at enkelte land tør og slippe inn folk, de tenker i alle fall ikke på seg selv og sitt folk.

Her blir det norgesferie i år.  Hva er deres tanker rundt dette?

Anonymkode: ac971...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel forventet en ny bølge til høsten. Blir det en ny lockdown kommer jeg selvfølgelig til å følge den, på samme måte som jeg fortsetter å følge rådene fra myndighetene. Men jeg håper virkelig ikke vi kommer dit. Tror det blir beintøft for både psykisk og fysisk helse og økonomi om vi må tilbake. Motivasjonen blir nok heller ikke like stor ved en ny runde. 

Anonymkode: b6020...5be

Skrevet

Jeg tenker at du burde snakke med noen om angsten din, og SLUTTE Å SPAMME ET FORELDREFORUM!

Anonymkode: 1c962...710

Skrevet

Lockdown på norsk heter nedstenging.

Er det så vanskelig å holde seg til ett språk ad gangen?

Anonymkode: 75af8...704

Skrevet

Jeg håper og tror at det heller blir differensierte tiltak ut fra hvor det er smitte, så istedenfor å stenge ned hele Norge når Oslo får en smitteeksplosjon, så er det bare Oslo som får restriksjoner. Noe annet vil nok skape mytteri tror jeg.

Anonymkode: dac83...15c

Skrevet

Ja, det er jeg helt sikker på.

Enda et år som barna blir fratatt mulighet til å gå på skole. Enda en periode hvor de eldre på sykehjem ikke får se sine..

Alt fordi folk insisterer på å leve som før lenge før pandemien er over

Anonymkode: 6fc3d...7cd

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lockdown på norsk heter nedstenging.

Er det så vanskelig å holde seg til ett språk ad gangen?

Anonymkode: 75af8...704

Ja, i hvert fall når en henger med de kule kidza.

Anonymkode: efd1c...2bb

Skrevet

Jeg håper de som reiser til syden går på en jævla smell. Nedstenging i landet de reiser til, stengte strender og basseng. Blir syk og får ikke hjelp, plutselig pålagt 14 dagers karantene når de kommer hjem. Så kan de bli intervjuet på tv2 der de gråter over hvor urettferdig behandling dette er. Ikke får de penger igjen fordi de satt 14 dager på hotellrommet. Arbeidsgiver trekker de i lønn pga karantenen. Dumskap har ingen grenser. 

Anonymkode: 7082f...392

Skrevet

Nei jeg tror ikke samfunnet blir stengt ned igjen på samme måte uansett. 

Anonymkode: 63dfd...351

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper de som reiser til syden går på en jævla smell. Nedstenging i landet de reiser til, stengte strender og basseng. Blir syk og får ikke hjelp, plutselig pålagt 14 dagers karantene når de kommer hjem. Så kan de bli intervjuet på tv2 der de gråter over hvor urettferdig behandling dette er. Ikke får de penger igjen fordi de satt 14 dager på hotellrommet. Arbeidsgiver trekker de i lønn pga karantenen. Dumskap har ingen grenser. 

Hvorfor skal du ønske noen dette? Sier mest om deg. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal du ønske noen dette? Sier mest om deg. 

Jaha. Jeg hater idioter og håper de får sin straff. Lever godt med at det sier noe om meg. Din reaksjon sier mye om deg også. Lyser idiot mellom linjene. 

Skrevet

En ny bølge kommer det nok, men jeg tror ikke det blir en ny nedstenging. 

Anonymkode: 08311...524

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaha. Jeg hater idioter og håper de får sin straff. Lever godt med at det sier noe om meg. Din reaksjon sier mye om deg også. Lyser idiot mellom linjene. 

Oj. Der tok du meg skikkelig. 

Skrevet

Ny bølge: ja. Men ikke nedstengt på samme vis som i våres. Nå har vi hatt tid til å forberede oss, få på plass smittevernutstyr, testing og div tiltak på arbeidsplasser og skole. 

Anonymkode: 51999...4de

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle ønske folk klarte å nyansere litt jeg. Man kan fint reise på en smittevernvennelig måte. Si man kjører i egen bil og bor i eget hus i utlandet. Holder man gitte smitteråd så kommer man langt 

Skrevet
Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg skulle ønske folk klarte å nyansere litt jeg. Man kan fint reise på en smittevernvennelig måte. Si man kjører i egen bil og bor i eget hus i utlandet. Holder man gitte smitteråd så kommer man langt 

Likevel advarer myndighetene. Så hva er vitsen med å nyansere? Strengt nødvendig. Hva er strengt nødvendig? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Likevel advarer myndighetene. Så hva er vitsen med å nyansere? Strengt nødvendig. Hva er strengt nødvendig? 

Hva er vitsen med å være så sint og bitter? Slapp av litt. Ta deg en tur ut i det fine været og kos deg. Det vil gjøre deg godt. 

Skrevet
3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

enig! jeg tenker det er unødvendig å kjøre "full charter" akkurat i år, men det er jo en forskjell på det og som adhd-mamma skriver å kjøre bil nedover i Europa (de land som har lav smitte og er åpne for å både reise til og ta imot norske turister) og bo i eget hus. Hvorfor er det egentlig "farligere" enn å gå på butikken i Oslo? Såfremt man holder en-meters regel og er flink med håndhygienen?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva som er  nødvendig vil jo være opp til hver og en å vurdere 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva er vitsen med å være så sint og bitter? Slapp av litt. Ta deg en tur ut i det fine været og kos deg. Det vil gjøre deg godt. 

Slutt med hersketeknikk. Folk som tyr til det er et menneske som ikke mestrer å diskutere. 

Skrevet
Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hva som er  nødvendig vil jo være opp til hver og en å vurdere 

Eeeeh nei. 

Skrevet
Akkurat nå, nerdybirdy skrev:

enig! jeg tenker det er unødvendig å kjøre "full charter" akkurat i år, men det er jo en forskjell på det og som adhd-mamma skriver å kjøre bil nedover i Europa (de land som har lav smitte og er åpne for å både reise til og ta imot norske turister) og bo i eget hus. Hvorfor er det egentlig "farligere" enn å gå på butikken i Oslo? Såfremt man holder en-meters regel og er flink med håndhygienen?

Det jeg mener ja. Det er jo selvsagt en forutsetning å følge gitte regler 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slutt med hersketeknikk. Folk som tyr til det er et menneske som ikke mestrer å diskutere. 

Slutt å kalle alt som motsier deg for hersketeknikk. Det var et ærlig, velmenende råd. 

Skrevet

Slutt å kalle alt som motsier deg for hersketeknikk. Det var et ærlig, velmenende råd. 

Haha. Å insinuere at jeg bare trenger å komme meg ut i sola så blir jeg i bedre humør er definitivt hersketeknikk og er klart tegn på at avsender ikke behersker å holde seg saklig. Jeg er hverken sur eller bitter, jeg synes idioter som prioriterer syden nå fortjener å gå på en smell. Det er min mening og så begynner folk å hisse seg opp pga det og tyr til latterlige hersketeknikker. 
Nå har jeg sagt det jeg vil, og ønsker du mer svar så kom med et saklig motsvar. 

Skrevet

Haha. Å insinuere at jeg bare trenger å komme meg ut i sola så blir jeg i bedre humør er definitivt hersketeknikk og er klart tegn på at avsender ikke behersker å holde seg saklig. Jeg er hverken sur eller bitter, jeg synes idioter som prioriterer syden nå fortjener å gå på en smell. Det er min mening og så begynner folk å hisse seg opp pga det og tyr til latterlige hersketeknikker. 
Nå har jeg sagt det jeg vil, og ønsker du mer svar så kom med et saklig motsvar. 

Så alle som drar til varmere strøk uavhengig av om de reiser på en forsvarlig måte eller reiser type charter er idioter? Null nyanser? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...