Gå til innhold

Hvorfor MÅ folk reise til utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du skrev fotballkamp, som er noe annet igjen. Når barneidretten mister 1/3 av utøverne sine er det alvorlig for folkehelsen, ikke bare den fysiske, men også den psykiske. Trening er dessuten svært viktig for læring. Faktisk er hjernen det organet som har størst effekt av fysisk trening. 

Anonymkode: 930b1...90d

Det går fint an å trene selv om man må dette organisert idrett på hold litt. Barna her i huset har vært aktive i hele corona-tiden. Det er bare White  trash foreldre som ikke klarer å sørge for dette selv.

Og nei, jeg sier ikke at det ikke er synd at aktiviteter avlyses - men det er også synd for mange at de ikke kan dra på tur, og jeg synes ikke du bør sette deg til dommer over hva som er viktigst.

Anonymkode: a16f9...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går fint an å trene selv om man må dette organisert idrett på hold litt. Barna her i huset har vært aktive i hele corona-tiden. Det er bare White  trash foreldre som ikke klarer å sørge for dette selv.

Og nei, jeg sier ikke at det ikke er synd at aktiviteter avlyses - men det er også synd for mange at de ikke kan dra på tur, og jeg synes ikke du bør sette deg til dommer over hva som er viktigst.

Anonymkode: a16f9...a5e

Ja, det går veldig fint. Spesielt for de litt eldre, og for de som brenner for idretten. For de mange som er med fordi kompiser spiller, og som har fotballen som en viktig sosial arena er det verre. Da trekker ikke egentrening på plena hjemme så mye. Du skal være rimelig kort om du ikke forstår dette. 

Anonymkode: 930b1...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...