Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #26 Skrevet 28. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi graviditetstester er dyre og frustrerende å da ikke en gang vite sikkert om jeg kan stole på negativt svar enda. Jeg fyller 42 år, så er i eldste laget ja. Men overgangsalder så tidlig? Og ‘rett etter‘ 3 barn fortløpende og svært regelmessige menstruasjoner tross fortsatt amming? Og er det vanlig å ha kraftige svangerskapshormoner som symptomer på tidlig overgangsalder? Såfall merkelig. Skal til legen på tirsdag, så regner med å få svar da😌 Anonymkode: e0923...0a2 Det forstår jeg ikke. Så mye grubling og diskusjon fram og tilbake, og vente på resultatet helt til onsdag bare for å spare 60 kroner på en test. Men ja, overgangsalderen kan komme tidligere hvis man har hormonell ubalanse. Og med tre barn fortløpende blir det mye hormoner. 42 er jo heller ikke så tidlig. Det vanligste er mellom 45-55. Anonymkode: 29328...35c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #27 Skrevet 28. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det forstår jeg ikke. Så mye grubling og diskusjon fram og tilbake, og vente på resultatet helt til onsdag bare for å spare 60 kroner på en test. Men ja, overgangsalderen kan komme tidligere hvis man har hormonell ubalanse. Og med tre barn fortløpende blir det mye hormoner. 42 er jo heller ikke så tidlig. Det vanligste er mellom 45-55. Anonymkode: 29328...35c Her jeg bor må jeg ut med minst 180 kr for en god test på apoteket for tidlig testing. Har brukt 360 kr allerede to to negative tester siden forrige onsdag. Skal klare å vente nå til tirsdag morgen. Anonymkode: e0923...0a2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #28 Skrevet 28. juni 2020 Tror nok ikke du er gravid. Hadde vært merkelig om du bare har hatt samleie når du akkurat var ferdig med mensen. Jeg tror du ønsker så sterkt at du var gravid, at du kjenner så veldig etter, og da KAN man faktisk kjenne både det ene og det andre. Helt sikker på at du vil sette inn den spiralen? Eller er det mannen din som ikke vil ha flere barn? Anonymkode: 73ff9...2fb
Pobie Skrevet 28. juni 2020 #29 Skrevet 28. juni 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Der ser du. Jeg hadde sex ca 6 dager etter første dag mens og kun den ene gangen før symptomene kom ca 6 dager senere🙈 Anonymkode: e0923...0a2 Supert hvis du kan oppdatere oss. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #30 Skrevet 29. juni 2020 På 27.6.2020 den 2.15, Anonym bruker skrev: Tenker at samleie kan ha trigget frem en eggløsning tidligere enn forventet. Det har jeg erfart før at kan skje. Feks har jeg pleid å ha lang syklus på rundt 35 dager og vipps hadde jeg plutselig bare ca 21 dager den måneden.. Dette er vel eneste mulige teorien på at dette kan ha skjedd. Hvis det har skjedd. Anonymkode: e0923...0a2 Sex trigger ikke frem eggløsning. Du burde lese deg opp om hvordan kroppen fungerer. En syklus kan variere/være uregelmessig og har ingen sammenheng med samleie. http://www.syklus.info Anonymkode: 77325...a45
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #31 Skrevet 29. juni 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sex trigger ikke frem eggløsning. Du burde lese deg opp om hvordan kroppen fungerer. En syklus kan variere/være uregelmessig og har ingen sammenheng med samleie. http://www.syklus.info Anonymkode: 77325...a45 Er visst du som skal lese deg opp. Sæd kan trigge eggløsning, grunnet et hormon den bærer med seg. Anonymkode: 3f270...a06
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #32 Skrevet 30. juni 2020 Hvordan gikk det idag? tenkt masse på deg! Anonymkode: 26c44...e90
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #33 Skrevet 30. juni 2020 På 29.6.2020 den 0.21, Anonym bruker skrev: Her jeg bor må jeg ut med minst 180 kr for en god test på apoteket for tidlig testing. Har brukt 360 kr allerede to to negative tester siden forrige onsdag. Skal klare å vente nå til tirsdag morgen. Anonymkode: e0923...0a2 De på matbutikken funker helt fint. Anonymkode: 29328...35c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #34 Skrevet 30. juni 2020 På 29.6.2020 den 0.48, Pobie skrev: Supert hvis du kan oppdatere oss. Lykke til! 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan gikk det idag? tenkt masse på deg! Anonymkode: 26c44...e90 Testen hos legen var også negativ. Veldig lettet nå og slapper mye mer av. Dette mest fordi legen også sa det var lite sannsynlig at jeg skulle kunne være gravid nå under disse omstendighetene. Men klarer jo fortsatt ikke helt slippe tanker om at testene hos legen vel er av billigste sort... og som legen sa selv, så var det jo ikke vanlig å teste pasienter før rundt forventet mens eller senere. I følge syklusen min (ihvertfall slik jeg trodde/tror den er🙄), så er det jo fortsatt minst 8 dager til forventet neste mens. Og ingen tester slår vel uansett ut så tidlig? Ble ihvertfall tatt blodprøve for sikkerhetsskyld, og denne får jeg ikke svar på før fredag..Så slapper nok ikke 100% av før da🙈 Anonymkode: e0923...0a2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #35 Skrevet 30. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Testen hos legen var også negativ. Veldig lettet nå og slapper mye mer av. Dette mest fordi legen også sa det var lite sannsynlig at jeg skulle kunne være gravid nå under disse omstendighetene. Men klarer jo fortsatt ikke helt slippe tanker om at testene hos legen vel er av billigste sort... og som legen sa selv, så var det jo ikke vanlig å teste pasienter før rundt forventet mens eller senere. I følge syklusen min (ihvertfall slik jeg trodde/tror den er🙄), så er det jo fortsatt minst 8 dager til forventet neste mens. Og ingen tester slår vel uansett ut så tidlig? Ble ihvertfall tatt blodprøve for sikkerhetsskyld, og denne får jeg ikke svar på før fredag..Så slapper nok ikke 100% av før da🙈 Anonymkode: e0923...0a2 Takk for oppdatering Håper til syvende og sist at resultatet blir det du ønsker deg, enten det er en baby til eller ikke 😃 Jeg testet forresten med sånn digital tidlig-test 6 dager før, og den ble negativ. Men fikk positiv dagen før ikm 🤷🏻♀️ Så føler det er vanskelig å vite. Klem fra meg iallefall Anonymkode: 26c44...e90
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #36 Skrevet 30. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for oppdatering Håper til syvende og sist at resultatet blir det du ønsker deg, enten det er en baby til eller ikke 😃 Jeg testet forresten med sånn digital tidlig-test 6 dager før, og den ble negativ. Men fikk positiv dagen før ikm 🤷🏻♀️ Så føler det er vanskelig å vite. Klem fra meg iallefall Anonymkode: 26c44...e90 Tusen takk for omtanken☺️ Blir nesten litt rørt her❤️ Jeg har også opplevd å teste negativt pga for tidlig testing, for så være gravid likevel. Så med den erfaringen i minne, er det som sagt vanskelig å stole helt 100% på dette resultatet. Legen hadde jo heller ingen god mulig forklaring på hvorfor jeg stadig og daglig går rundt med kraftig kvalme/brekninger. Hvorfor brystene og brystvortene mine er såpass ømme. Murringene/stikningene i livmor regionen. Kraftig halsbrann der syrenøytraliserende nesten ikke hjelper. Forstoppelse++. Angrer nå på at jeg ikke ba om flere (hormon)prøver😅 Jeg er som sagt egentlig lettet. Jeg er over 40 år og har ikke topp helse. De andre barna er enda ganske små og vi er veldig slitne. Samtidig begynte vi egentlig å stille oss inn på en liten baby til nå. Så et sted inni meg er jeg kanskje samtidig bittelitt skuffet. Da jeg fortalte om resultatet av legebesøket til mannen min, så virket han ikke så lettet som jeg hadde trodd. Og han røpte nå i kveld han er ca 50-50 lettet og skuffet. Jeg tenker kanskje likt. Og det er egentlig en litt merkelig følelse. Får jeg negativt svar på fredag beholder jeg som sagt timen for innsetting av spiral. Er svaret positivt blir barnet tatt i mot med åpne kjærlige armer❤️ Anonymkode: e0923...0a2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #37 Skrevet 30. juni 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for omtanken☺️ Blir nesten litt rørt her❤️ Jeg har også opplevd å teste negativt pga for tidlig testing, for så være gravid likevel. Så med den erfaringen i minne, er det som sagt vanskelig å stole helt 100% på dette resultatet. Legen hadde jo heller ingen god mulig forklaring på hvorfor jeg stadig og daglig går rundt med kraftig kvalme/brekninger. Hvorfor brystene og brystvortene mine er såpass ømme. Murringene/stikningene i livmor regionen. Kraftig halsbrann der syrenøytraliserende nesten ikke hjelper. Forstoppelse++. Angrer nå på at jeg ikke ba om flere (hormon)prøver😅 Jeg er som sagt egentlig lettet. Jeg er over 40 år og har ikke topp helse. De andre barna er enda ganske små og vi er veldig slitne. Samtidig begynte vi egentlig å stille oss inn på en liten baby til nå. Så et sted inni meg er jeg kanskje samtidig bittelitt skuffet. Da jeg fortalte om resultatet av legebesøket til mannen min, så virket han ikke så lettet som jeg hadde trodd. Og han røpte nå i kveld han er ca 50-50 lettet og skuffet. Jeg tenker kanskje likt. Og det er egentlig en litt merkelig følelse. Får jeg negativt svar på fredag beholder jeg som sagt timen for innsetting av spiral. Er svaret positivt blir barnet tatt i mot med åpne kjærlige armer❤️ Anonymkode: e0923...0a2 Helt lov og normalt å innerst inne ønske seg en baby til selv om omstendighetene ikke er helt 100% korrekt Tenker at en graviditet alltid er en velsignelse uansett. Men må være deilig å vite at mannen din det likt da i det minste. At uansett hva det blir til, så er dere på bølgelengde 💖 Håper dere ikke mister nattesøvnen nå mot ikm iallefall ☺️ selv om jeg vet hvor vanskelig det er å legge vekk hodekjøret når man venter på svar. Anonymkode: 26c44...e90
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #38 Skrevet 30. juni 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt lov og normalt å innerst inne ønske seg en baby til selv om omstendighetene ikke er helt 100% korrekt Tenker at en graviditet alltid er en velsignelse uansett. Men må være deilig å vite at mannen din det likt da i det minste. At uansett hva det blir til, så er dere på bølgelengde 💖 Håper dere ikke mister nattesøvnen nå mot ikm iallefall ☺️ selv om jeg vet hvor vanskelig det er å legge vekk hodekjøret når man venter på svar. Anonymkode: 26c44...e90 ❤️ Anonymkode: e0923...0a2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2020 #39 Skrevet 9. juli 2020 Vet du noe mer? 💖 Anonymkode: 26c44...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå