Gå til innhold

Er jeg naiv eller paranoid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naiv. 

Anonymkode: 02bc9...df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner at det var forvirrende. Ja, han har to mobiltelefoner, en privat og en til jobb. 
Han har vist meg mye av korrespondansen, og det går i det samme, prat om livene deres og litt «savner deg», hjerter osv. Syns det er vanskelig å stole på han, bare. 
HI

Anonymkode: b4721...4dd

Ikke uten grunn hvis han skriver sånt... men det er vanskelig å redigere i følelser. Man kan jo ikke nekte noen å savne.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat, her er det ikke snakk om venner, men ekskjærester, så din «historie» kan ikke sammenlignes.

HI, han viser deg mld fordi han vet det ikke står noe verre enn det du allerede har sett. Selvfølgelig er det noe på gang mellom dem, kanskje ikke fysisk, men en god Online flørt er det så absolutt. Tipper det utvikler seg videre hvis ikke du trør inn nå.

Anonymkode: 0253b...772

Jeg er faktisk enig, tenkte bare å si at det ikke behøvde å bety utroskap, men ja, en ekskjæreste er noe annet enn bare en gammel venn. Når man skriver "savner deg" til en eks, får det en annen betydning. I stand corrected! 

Anonymkode: 6871b...2ff

Skrevet

Hvis du har det dårlig med at de skeiver slike meldinger og snapper hverandre så bør du være ærlig om det. Og om du er kvinnen for han så kutter han kontakten. Han kan alltids skaffe seg en ny venninne om det er en venninne han vil ha. Men hu trenger ikke å være en eks. 

Lykke til! 

Anonymkode: b053e...ff2

Skrevet

Jeg savner deg og hjerter til en eks? Eh nei, det gjør man bare ikke.

Jeg kunne kanskje skrevet slikt til en venninne, men ville ikke skrevet det til en kamerat for å være sikker på at det ikke blir noe misforståelse eller drama 

Anonymkode: 6a3ad...23c

Skrevet

Ikke sikkert at det har skjedd noe. Men noe er det jo mellom de eller det kan utvikle seg. Og det vet du nok innerst inne. Du velger å stole på han fordi det er det tryggeste. Synes ikke du er naiv, fordi du har egentlig skjønt det. Tror heller ikke du stoler på han. Da hadde du ikke skrevet et innlegg her inne om det. 

Anonymkode: 16de0...655

Skrevet
On 6/16/2020 at 12:21 PM, Anonym bruker said:

Jeg oppdaget nettopp at mannen min har skrevet med en gammel flamme i månedsvis. En dag da jeg satt ved siden av telefonen hans, poppet det opp en mistenkelig SMS som jeg ikke klarte å la være å lese. Det var hjerter og «savner deg,» det var lange avhandlinger om hverdagen og drømmer og ønsker. Mye var uskyldig, men det lå en flørt i tonen dem i mellom. Jeg ringte mannen straks, og vi har snakket litt om det. Likevel klarer jeg ikke å helt slippe taket, og jeg har en klump i magen når jeg tenker på det. Han sier at det ikke er noe mellom dem, men hvorfor skriver han sånn med henne da? Hvorfor kutter han ikke henne ut? Kan jeg kreve det? Er jeg naiv hvis jeg stoler på han, eller er jeg paranoid hvis jeg ikke? Hva tenker dere?

du er begge deler

Anonymkode: 2152d...78f

Skrevet
På 16.6.2020 den 20.20, Anonym bruker skrev:

HI her.
Begge skriver «savner deg» og sender ❤️. De har skrevet til og fra siden jul omtrent. De sender snaper til hverandre og. 

Liker det dårligere og dårligere. 

Eksen min holdt det gående slik, med en tidligere eks av seg. Han la også,ut gamle feriebilder av seg og eksen på fb, med kommentarer om hvilket godt parti de hadde vært. Dette skjedde da vi hadde vært sammen i nesten 1 år, og til tross for at jeg kunne se de bildene og teksten

Han påstod det ikke var noe annet enn vennskap, helt til det kom en Mail fra den nye kjæresten til hans eks... Min magefølelse sa meg at jeg burde stikke og det gjorde jeg. 

Anonymkode: bd965...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...