Gå til innhold

Hvem tror dere er barnefaren...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså ting kan skje sånn er det bare. Blir helt fryktelig feil å dømme Ts kun fordi hun en gang har hatt sex med to personer. Jeg tenker at så lenge du hadde på kondom mens han andre kom inn i deg så er det jo 99.99999999 % sikker på at det er han som kom inn i deg. Jeg hadde aldri tatt abort for den bitte lille marginen der. Jeg anbefaler deg å slappe av og nyte graviditeten stress er ikke bra for baby. 

Anonymkode: 3a094...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

I blant ønsker jeg at det var greit å bruke nedsettende uttrykk om enkelte kvinner som ligger rundt. For enkelte ganger hadde det vært helt på sin plass.

Uten at jeg vet om det hadde vært riktig i dette tilfelle.

Anonymkode: f7c82...c38

Jo, jeg tenker det samme som deg... 

Anonymkode: 6cb6f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han jeg lå med og brukte kondom var et feilvalg i fylla, en smell alle kan gå på

Nei! Tvert imot! 

Anonymkode: 6cb6f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dere sure kjerringer kan holde munn med alt oppkastet dere absolutt bare må få ut her, virkelig. Hva får dere ut av å sitte å mobbe Og være ekle mot en person på den måten og sparker noen som allerede ligger nede? 

Tenk litt før dere skriver. La være å kommentere istedenfor.

Anonymkode: 9b934...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at dere sure kjerringer kan holde munn med alt oppkastet dere absolutt bare må få ut her, virkelig. Hva får dere ut av å sitte å mobbe Og være ekle mot en person på den måten og sparker noen som allerede ligger nede? 

Tenk litt før dere skriver. La være å kommentere istedenfor.

Anonymkode: 9b934...572

Det er vel det som er kjernen i problemet, ja.

Anonymkode: f7c82...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel det som er kjernen i problemet, ja.

Anonymkode: f7c82...c38

Håper jeg ikke er venninna di. 

Anonymkode: 36bd0...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel det som er kjernen i problemet, ja.

Anonymkode: f7c82...c38

Du syntes du var morsom nå 🙈

Anonymkode: 0bb19...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er 26 år gammel. Jeg ordla meg nok feil og mente absolutt ikke at alle gjør det. Men det er mer normalt enn folk tydeligvis tror, spesielt i så ung alder å ikke kun holde seg til en person når man er singel. Som sagt, så angrer jeg på at jeg lå med far2, og jeg har virkelig lært av denne situasjonen. Det er normalt å gjøre feil og lære av det i ettertid. Jeg har ihvertfall lært at jeg skal la være å være så godtroende mot mennesker her inne, og istedenfor holde visse problemer helt for meg selv. Takk skal dere ha!

Anonymkode: 9b934...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel det som er kjernen i problemet, ja.

Anonymkode: f7c82...c38

😅

Anonymkode: 6cb6f...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg er 26 år gammel. Jeg ordla meg nok feil og mente absolutt ikke at alle gjør det. Men det er mer normalt enn folk tydeligvis tror, spesielt i så ung alder å ikke kun holde seg til en person når man er singel. Som sagt, så angrer jeg på at jeg lå med far2, og jeg har virkelig lært av denne situasjonen. Det er normalt å gjøre feil og lære av det i ettertid. Jeg har ihvertfall lært at jeg skal la være å være så godtroende mot mennesker her inne, og istedenfor holde visse problemer helt for meg selv. Takk skal dere ha!

Anonymkode: 9b934...572

Er ikke bare kjipe kommentarer her altså. 

Lykke til med baby

Anonymkode: b284d...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ubeskyttet sex der far1 fikk utløsning inni meg 30.05, 01.06 og 03.06. Hadde kun sex med far2 med kondom 31.05. Så sjansen er jo ekstremt liten for at far2 er barnefar. OM det hadde kommet litt sperm selvom vi brukte kondom så må det ha vært veldigveldig lite i forhold til alt som har kommer fra far1 alle 3 gangene vi hadde sex.

Anonymkode: 9b934...572

Har du hatt ubeskyttet seg med nr 1 rundt eggløsning mange ganger tidligere, eller kun nå?

Anonymkode: 8f7b6...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den var totalt unødvendig. Vær snill. 

Anonymkode: be16b...52a

Nei, det var det ikke. 2 forskjellge menn på 2 dager! ALVORLIG TALT! 

Anonymkode: d49ac...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du syntes du var morsom nå 🙈

Anonymkode: 0bb19...d18

Litt morsomt var det da.

Anonymkode: d49ac...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så utrolig dømmende og snevre dere er! Er dette en syklubb i 1952?

 

Det er selvsagt størst sansynlighet for at det er han du ønsker det skal være, men 100% sikker kan du ikke være.

 

Lykke til!

Anonymkode: 1b744...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var det ikke. 2 forskjellge menn på 2 dager! ALVORLIG TALT! 

Anonymkode: d49ac...3e2

Å, gid, dette er høyst upassende! 

Anonymkode: 36bd0...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt morsomt var det da.

Anonymkode: d49ac...3e2

Nei

Anonymkode: 0bb19...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en gang noe om at en kvinne som har sex med samme mann hele tiden, og plutselig har sex en eneste gang med en annen man, har en statistisk større sjanse for å blir gravid med den "fremmede" mannen. Er noe med at kvinnekroppen ønsker å formere seg med den fremmede spermen. Vet ikke om det er sant da...

Anonymkode: f0472...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hi. 

For 14 år siden var jeg i samme situasjon som deg. Jeg var 21 år og attpåtil utro mot kjæresten min. Jeg tok abort og har fått tre flotte barn siden under omstendigheter hvor jeg og barnas far begge ønsket barn og hvor det ikke forelå usikkerhet rundt hvem potensiell far var. Jeg har aldri angret på aborten, klarte ikke tanken på et svangerskap hvor det var noen prosent sjanse for «feil» far. 
 

Sånt kan skje og som du sier, så lærer man av det og det skjer ikke igjen. 

Anonymkode: b795d...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...