Gå til innhold

Hvordan hadde dere håndtert en slik mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer streiker hvis han ikke får sex. Da gidder han ikke å gjøre noen ting. Gidder ikke gjøre noe i huset, klipper ikke gresset osv. Streiker totalt.

Anonymkode: 77772...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg fortalt han at i et samliv er man 2 om alt og at jeg ikke er en hore som får betalt i form av tjenester.
Han har 2 valg, enten respektere meg, eller flytte ut

Anonymkode: 9d049...953

Skrevet

Han høres ikke akkurat ut som en keeper. Men sex er ikke noe man hverken gir eller får, det er noe man har eller ikke har. At dere anser det som noe du skal gi han, og han skal straffe deg om han ikke får, høres bare veldig sykt og feil ut.

Skrevet

Send han hjem til moren med en lapp om halsen om at han ikke er ferdig oppdratt for han er fortsatt på 15-årsstadiet. 

Skrevet

Bye bye 👋 

Anonymkode: 22abd...13a

Skrevet

Slutt å lag mat til han, slutt å vask tøyet hans, ikke skift på hans sengetøy osv. Se hva han gjør da. Spør han eller blir sur, er svaret at han bidrar ikke annet enn når han får betalt for disse tjenestene, da vil ikke du betale for noe for noe på forhånd. 

Egentlig kan du bare si at du ikke er en prostituert. Du fortjener så mye mer.

Anonymkode: f00d5...fa8

Skrevet

Enig med de andre. Ikke at det betyr så mye når han har den holdningen han har, men hvor ofte har dere sex og hvor ofte vil han ha mer, hvor ofte streiker han?

Hva sier han selv til dette? Tror han du får mer lyst på ham hvis han behandler deg som ubetalt hushjelp og tjener?

Anonymkode: 096d7...bd4

Skrevet

Han må nok suges morgen og kveld. 

Anonymkode: f14f1...bab

Skrevet

Jeg hadde reist

Anonymkode: b1b61...847

Skrevet

Kjøpt en oppblåsbar og sagt at han kunne ta seg en runde med henne.

«når du er ferdig, kan du ta oppvasken og støvsuge litt»

Anonymkode: 01f9d...679

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Samboer streiker hvis han ikke får sex. Da gidder han ikke å gjøre noen ting. Gidder ikke gjøre noe i huset, klipper ikke gresset osv. Streiker totalt.

Anonymkode: 77772...1a1

Får sex?

Jeg tar det som en selvfølge at sex er noe man har, ikke noe den ene gir til den andre.

Men hvis du, slik det høres ut på det du skriver, streiker seksuelt, så synes jeg det ikke det er så rart at han streiker på andre ting. 

Anonymkode: aa38d...b56

Skrevet
1 time siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Men sex er ikke noe man hverken gir eller får, det er noe man har eller ikke har. At dere anser det som noe du skal gi han, og han skal straffe deg om han ikke får, høres bare veldig sykt og feil ut.

Akkurat.

Skrevet

Dette er vel en måte å bryte ned forholdet på, og det kan du godt fortelle ham. Å sabotere i samlivet går begge veier.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpt en oppblåsbar og sagt at han kunne ta seg en runde med henne.

«når du er ferdig, kan du ta oppvasken og støvsuge litt»

Anonymkode: 01f9d...679

Hadde jeg vært han da, så hadde jeg satt den oppblåsbare dama til å ta oppvasken og støvsuge litt.

«hvis hun duger til det ene, duger hun nok til det andre også!»

Skrevet
7 timer siden, Himmel og hav skrev:

Send han hjem til moren med en lapp om halsen om at han ikke er ferdig oppdratt for han er fortsatt på 15-årsstadiet. 

Hvorfor til moren, og ikke til faren?

Og hva hvis han gjør det samme, sender henne «hjem» til foreldrene med en lapp om halsen og sier at hun ikke er ferdig oppdratt for hun er fortsatt på 15-årsstadiet.

Skal han da sende henne også til moren?

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor til moren, og ikke til faren?

Og hva hvis han gjør det samme, sender henne «hjem» til foreldrene med en lapp om halsen og sier at hun ikke er ferdig oppdratt for hun er fortsatt på 15-årsstadiet.

Skal han da sende henne også til moren?

🤦🏼‍♀️ 

Så tungt du må ha det. 

Anonymkode: 7a5c5...087

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🤦🏼‍♀️

Så tungt du må ha det. 

Anonymkode: 7a5c5...087

Så tungt fordi vi er to om alt, og vi begge anser det som helt vanlig? 

Så tungt fordi jeg ikke er vant med at kvinner må gjøre alt, og at sex dermed blir et maktmiddel, fremfor noe jeg selv kan ha egen glede av?

Skrevet

Hva er hans forventninger om sex? Flere ganger om dagen? Hver dag? Jeg hadde dessverre blitt like barnslig og sagt at drittunger får sex når de har gjort oppgavene sine. Helt ærlig, hadde ikke villet vært i et forhold der sex er valuta. 

Anonymkode: 5ba8f...b6e

Skrevet

Han hadde selvfølgelig aldri vært samboer. Det er vel ingen som vil bo med en så barnslig guttunge, vel?

Anonymkode: 846ee...b89

Skrevet

For en turn off 🤮

Her hadde det blitt null sex for alltid etter en slik uttalelse.

Anonymkode: 7cd8f...b46

Skrevet

Jøsseland, så i deres forhold fungerer sex som et betalingsmiddel? 

Jeg hadde ikke ville vært i et slikt forhold. 

Anonymkode: d7597...e63

Skrevet

Mann? Det er ikke snakk om mann, snarere en forvokst tosk av en guttunge. Har du bruk for en slik dritt i livet ditt, HI? 

Anonymkode: 35792...e60

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mann? Det er ikke snakk om mann, snarere en forvokst tosk av en guttunge. Har du bruk for en slik dritt i livet ditt, HI? 

Anonymkode: 35792...e60

Det er ikke bare et spørsmål om hva hun har behov for, men også om hva slags nivå hun legger seg på selv.

De mennene som ikke er forvokste guttunger, foretrekker normalt sett å finne seg modne kvinner. 

Eller kjenner du virkelig noen modne menn som er sammen med kvinner som driver med sexnekt? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

For en turn off 🤮

Her hadde det blitt null sex for alltid etter en slik uttalelse.

Anonymkode: 7cd8f...b46

Det hadde det nok, ja!

Hva fungerer vel bedre enn å sitte på hver sin tue og nekte hverandre ting?

Skikkelig voksent gjort av begge to!

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke bare et spørsmål om hva hun har behov for, men også om hva slags nivå hun legger seg på selv.

De mennene som ikke er forvokste guttunger, foretrekker normalt sett å finne seg modne kvinner. 

Eller kjenner du virkelig noen modne menn som er sammen med kvinner som driver med sexnekt? 

Jeg kjente faktisk en i mange år. Han og hun som nektet ham sex holdt sammen i over 7-10 år. Hun begynte med sexnekt allerede tre uker etter at de ble sammen. Dvs. han fikk sex så lenge han gjorde som hun ville. Han her er flink i huset og lager mat og tar naturlig ansvar, men det var andre ting hun ville ha viljen sin på. Mye materielt, men også på andre ting - fikk ikke hun viljen sin og det hun ville ha, så fikk ikke han sex.

Dette er en mann som på alle andre områder er en moden og ansvarsfull mann. Men når det kommer til kvinner så har han noe selvdestruktivt ved seg, tydeligvis. Et langvarig forhold med en sykelig sjalu dame, et langvarig forhold med hun som nektet ham sex om han ikke alltid gjorde som hun ville, og neste forhold var med ei som viste seg å være en blanding av de to første. Før siste så ble han sammen med ei som han selv sa han aldri hadde hatt det så godt sammen med, han hadde aldri opplevd å bli så respektert i et forhold, aldri manipulering eller syke spill. Han sa han aldri hadde opplevd å ha det så godt, aldri opplevd å kunne være seg selv fullt og helt i et forhold. Men det ble for skremmende, for det måtte jo være noe galt, da var det visst enklere å forholde seg til den "galskapen" som var veldig tydelig hos andre. Og slik har han visst fortsatt iflg. felles venner.

Så det finnes både kvinner som bruker sexnekt til å manipulere og kontrollere, og det finnes menn som ellers er oppegående som finner seg i det. Mitt inntrykk er at det er psykisk manipulering som ligger bak og som gjør at de "godtar" det.

Anonymkode: 096d7...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...