Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #26 Skrevet 12. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er misunnelig, det er ikke jeg som vil at du skal være det, det er du heltpå egenhånd Anonymkode: f9f43...cb3 Du fortrenger altså at jeg ikke misunner det.. Anonymkode: 1859a...7e7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #27 Skrevet 12. juni 2020 Jeg er 45, drikker lite, men innimellom synes jeg det er hyggelig/moro å drikke såpass at jeg blir brisen - ikke miste kontroll- men slippe litt kontroll😉Ikke synd på meg! Anonymkode: 727a9...5e1
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #28 Skrevet 12. juni 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sier det ikke til dem, men de fleste jeg kjenner drikker og fester. Vi er i Norge. Problemet mitt er at jeg får vondt på deres vegne. Hvordan slutte? Det er deres ansvar og problem. Selv er jeg avholds fordi jeg ikke eier kontroll etter første glasset. Ikke at jeg gjør mye dumt hele tiden, men for meg er dette med alkohol veldig svart hvitt. Har du tatt det ene glasset har du tapt. Du har ikke kontrollen. Det er ikke du som bestemmer. Den bestemmer skjebnen din for kvelden/natten. Jeg har så innmari vondt av vennene mine som velger å innta dette tunge rusmiddelet. Jeg blir tørst og kjenner nervene bare jeg hører at de skal feste.. Hvorfor drikker du? Fordi det smaker godt? Det kan jeg ikke fatte! Det smaker og lukter gift. For å få rus? Anonymkode: 1859a...7e7 Hvor gammel er du, 16-17? Anonymkode: 606cd...67c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #29 Skrevet 12. juni 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du fortrenger altså at jeg ikke misunner det.. Anonymkode: 1859a...7e7 Hvorfor svarer du kun på kommentarer om misunnelse? Anonymkode: 29f02...9f5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #30 Skrevet 12. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Sier det ikke til dem, men de fleste jeg kjenner drikker og fester. Vi er i Norge. Problemet mitt er at jeg får vondt på deres vegne. Hvordan slutte? Det er deres ansvar og problem. Selv er jeg avholds fordi jeg ikke eier kontroll etter første glasset. Ikke at jeg gjør mye dumt hele tiden, men for meg er dette med alkohol veldig svart hvitt. Har du tatt det ene glasset har du tapt. Du har ikke kontrollen. Det er ikke du som bestemmer. Den bestemmer skjebnen din for kvelden/natten. Jeg har så innmari vondt av vennene mine som velger å innta dette tunge rusmiddelet. Jeg blir tørst og kjenner nervene bare jeg hører at de skal feste.. Hvorfor drikker du? Fordi det smaker godt? Det kan jeg ikke fatte! Det smaker og lukter gift. For å få rus? Anonymkode: 1859a...7e7 De aller fleste mennesker har ikke ett alkoholproblem. Det vil si de kan ta ett glass vin/øl/Cognac eller hva det måtte være og stoppe der. Dette ser det nok ikke ut til å være gjeldende deg i og med at du ikke klarer å stoppe etter ett glass. Det som er trist er at du ikke klarer å skille dette. Du mener at pga ditt problem så må alle andre også ha det. Det er faktisk ikke tilfelle. Men, det positivt er at du har innsett at du har ett alkoholproblem og holder deg borte fra det. Anonymkode: 29f02...9f5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #31 Skrevet 12. juni 2020 Folk som slutter å røyke blir fanatiske ikke-røykere og avskyr alt som har med røyk å gjøre, for å unngå å falle for fristelsen og bli avhengig på nytt. Du er fanatisk anti-alkoholiker fordi du selv ikke tåler å drikke. Samme greia. Og jeg tviler sterkt på at du «får vondt» av folk som drikker. Det er noe du lager i ditt eget hode fordi du selv ikke tåler alkohol. Det er nemlig ingen grunn til å synes synd på de som nyter alkohol. Anonymkode: da830...eda
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #32 Skrevet 12. juni 2020 Jeg drikker ikke ofte alkohol i hverdagen, men synes en iskald øl til middag kan smake nydelig, men blir ofte med den ølen. I sosialt lag drikker jeg mer, synes vinen smaker bedre med skravlings og latter til. I kveld skal jeg på sommerfest med jobb og ha med en flaske hvitvin og et par cidere, gleder meg stort. Ingen planer om å bli overstadig full eller ukontrollert. Men litt fnisete blir jeg nok. Er 45 år. Anonymkode: bd32b...9a0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #33 Skrevet 12. juni 2020 Jeg drikker veldig sjeldent alkohol. Liker hverken vin eller øl. De to tre gangene jeg drikker i året drikker jeg for å få en rus og å ta meg en fest. Det er jo moro.😊 Anonymkode: 7cdfb...54d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #34 Skrevet 12. juni 2020 Jeg får vondt av folk som ikke drikker😅 jeg drakk ikke tidligere men må innrømme at livet er mye mer gøy når man tar seg en fest iblant😉🥂💃🏻🍾 og hvorfor skal man ikke kose seg, vi lever bare en gang😊 Anonymkode: 5afb7...507
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #35 Skrevet 12. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det lyser alltid misunnelse når noen ønsker at man skal være missunnelig Anonymkode: 1859a...7e7 Nå prater du piss Anonymkode: b483f...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå