Anonym bruker Skrevet 12. juni 2020 #26 Skrevet 12. juni 2020 Jeg veier meg også hver morgen. For de som mener det går over når du blir voksen; vel, da er det for sent for meg.😉 Super motivasjon og enkelt å holde oversikten. Ser små endringer, og ser også at det faktisk ikke er ødeleggende om man koser seg av og til. Jeg bruker også målebånd for et mer riktig bilde siden vekt svinger naturlig avhengig av syklus. Målebånd brukes ikke hver dag, men sikkert 2-3 ganger per mnd. Anonymkode: e70ef...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå