Gå til innhold

Veie seg ofte!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier meg også hver morgen. For de som mener det går over når du blir voksen; vel, da er det for sent for meg.😉

Super motivasjon og enkelt å holde oversikten. Ser små endringer, og ser også at det faktisk ikke er ødeleggende om man koser seg av og til. Jeg bruker også målebånd for et mer riktig bilde siden vekt svinger naturlig avhengig av syklus. Målebånd brukes ikke hver dag, men sikkert 2-3 ganger per mnd. 

Anonymkode: e70ef...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...