Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Som gjør seg bemerket?:) synes her er mange flotte oppegående damer her Anonymkode: e468c...310
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Enig i at det er mange bra her inne. Men de jeg liker best skriver som anonym, og de som skriver med nick er som regel de jeg liker minst. Anonymkode: ba08a...d90
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Enig i at det er mange bra her inne. Men de jeg liker best skriver som anonym, og de som skriver med nick er som regel de jeg liker minst. Anonymkode: ba08a...d90 Må nok si meg enige med deg her. Er dessverre en del av de med nick som tror de eier sannheten i alle trådene. Anonymkode: 179a3...285
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Hengebuksvinet ække så verst. 😊 Anonymkode: d6f5d...e07
Jordbærblomst Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har flere jeg liker her inne. @sug lut er den vise (og med djevelsk humor som jeg liker) Hvis man trenger litt tough love, så er dette veien å gå. Ingen ber deg ta deg sammen like bra som Luten. Miss Marple er forum-mamma. En sånn man oppsøker når man trenger en klem og noen som sier «Dette går bra», mens hun serverer skiver med leverpostei og vafler. @Pashla er den litt spisse, men samtidig tør hun å stå for meningene sine. Og, fordi hun har hatt pingvin-bilde i årevis, så forestiller jeg meg en faktisk pingvin når jeg tenker på Pashla. En veldig vis pingvin. Amazing Spidermamma. Fordi hun er herlig, og en råtass på julekalender! Hmm.. nå har jeg glemt mange. Savner Musemor, hun var søt.
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, Jordbærblomst skrev: Jeg har flere jeg liker her inne. @sug lut er den vise (og med djevelsk humor som jeg liker) Hvis man trenger litt tough love, så er dette veien å gå. Ingen ber deg ta deg sammen like bra som Luten. Miss Marple er forum-mamma. En sånn man oppsøker når man trenger en klem og noen som sier «Dette går bra», mens hun serverer skiver med leverpostei og vafler. @Pashla er den litt spisse, men samtidig tør hun å stå for meningene sine. Og, fordi hun har hatt pingvin-bilde i årevis, så forestiller jeg meg en faktisk pingvin når jeg tenker på Pashla. En veldig vis pingvin. Amazing Spidermamma. Fordi hun er herlig, og en råtass på julekalender! Hmm.. nå har jeg glemt mange. Savner Musemor, hun var søt. Er her fremdeles, bare ikke så mye
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hengebuksvinet ække så verst. 😊 Anonymkode: d6f5d...e07 Hun liker jeg også
Iiiiik Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 Ja, mange. Jeg savner tiden da de fleste skrev med nick. Har noen jeg har «kjent» digitalt i mange år nå. Ingen nevnt, ingen glemt. Av de jeg ikke «kjenner» synes jeg @Superdolly virker som en bra person.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Må nok si meg enige med deg her. Er dessverre en del av de med nick som tror de eier sannheten i alle trådene. Anonymkode: 179a3...285 Tmai! På tide med et eget bestemor-forum! Anonymkode: ba08a...d90
Elizabeth Skrevet 9. juni 2020 #10 Skrevet 9. juni 2020 Jeg skriver aldri som anonym, så liker de fleste som tørr å være åpne. Hadde også vært mye mindre drittslenging hvis ingen kunne vært anonym, men tror også det hadde blitt litt kjedelig etterhvert.
Elizabeth Skrevet 9. juni 2020 #11 Skrevet 9. juni 2020 Liker forøvrig Shewolf, hun tørr å være tøff i trynet med nick, pluss at hun har humor som jeg liker. Så liker jeg, husker dessverre ikke nicket hennes, men hun har en tegning av en kvinne som blunker, hun er her mye. Vi han mye av de samme meningene.
Superdolly Skrevet 9. juni 2020 #12 Skrevet 9. juni 2020 Jeg kjenner ingen her inne i RL, men av det jeg ser på forumet liker jeg godt @Mostly Harmless, @Iiiiik, @Himmel og hav og @Miss Marple. Så liker jeg @sug lut, hun er skarp men hun treffer ofte spikeren på hodet. Så er det selvsagt andre som jeg ikke kommer på i farten, men til dere: Beklager!
Hengebukksvinet Skrevet 9. juni 2020 #13 Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hengebuksvinet ække så verst. 😊 Anonymkode: d6f5d...e07 Tusen takk. Det var hyggelig skrevet😊
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2020 #14 Skrevet 9. juni 2020 Kjenner en del her inne, og liker alle de. Av de jeg ikke kjenner er det også mange jeg liker godt og synes er vettuge damer, men jeg er forferdelig dårlig på å huske navn. Superdolly, Soleia, Pashla, Gale damen, Pobie, Ostepop123 er noen av de jeg husker, men det er masse fine damer og sikkert noen menn her inne.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2020 #15 Skrevet 9. juni 2020 Doppler, Stjerna, Amandine, Sug Lut, Kira, Miss Marple, Himmel og hav, Ziva, Prekæs, Frk Nilsen, Iiiiik og Lilla gorilla. Mine herlige damer 😍 Anonymkode: 9f060...cdf
Syngensang Skrevet 9. juni 2020 #17 Skrevet 9. juni 2020 9 minutter siden, Pashla skrev: @Syngensang Takk, og i like måte😊 @Pashla
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #18 Skrevet 10. juni 2020 Elsker Pascal, Sug Lut og Ms Marple. Synes disse er de mest konstruktive, kloke og interessante her inne. Anonymkode: 70ef2...0ec
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #19 Skrevet 10. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Elsker Pascal, Sug Lut og Ms Marple. Synes disse er de mest konstruktive, kloke og interessante her inne. Anonymkode: 70ef2...0ec Pashla ble visst til Pascal😅 Anonymkode: 70ef2...0ec
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #20 Skrevet 10. juni 2020 10 timer siden, Elizabeth89 skrev: Jeg skriver aldri som anonym, så liker de fleste som tørr å være åpne. Hadde også vært mye mindre drittslenging hvis ingen kunne vært anonym, men tror også det hadde blitt litt kjedelig etterhvert. Før var det tre sider her: Anonym, Skravle og Krangle, og da kunne man ikke være anonym utenom på anonymforumet. Det var veldig koselig og hyggelig på Skravlesiden, men også mindre og mindre innlegg der fordi debattene flyttet seg over til Anonymforumet. Jeg signerte alltid med nick før, men ble ganske lett å kjenne igjen etter hvert, og da barna ble større ønsket jeg å være mer anonym av hensyn til dem. Anonymkode: 0b0ad...c09
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2020 #21 Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pashla ble visst til Pascal😅 Anonymkode: 70ef2...0ec Jeg elsker også Pascal. Han hadde gjort seg her inne på forumet 😁 Anonymkode: 9f060...cdf
*Miss Marple* Skrevet 10. juni 2020 #22 Skrevet 10. juni 2020 De jeg kjenner, liker jeg jo. Foruten dem liker jeg og er ofte enig med Superdolly, Soleia, Gale damen, Jooooda... og sikkert flere som jeg ikke kommer på akkurat nå, jeg er ikke så god med navn/nick Jeg syns det er en fin gjeng her inne, selv den kverulerende som liker å ta over tråder tilfører forumet underholdningsverdi. Ikke minst har jeg fått hjelp og råd til utallige små og større problem. Det er alltid noen som kan mer enn meg om hus og hage, lover og regler.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. juni 2020 #23 Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Før var det tre sider her: Anonym, Skravle og Krangle, og da kunne man ikke være anonym utenom på anonymforumet. Det var veldig koselig og hyggelig på Skravlesiden, men også mindre og mindre innlegg der fordi debattene flyttet seg over til Anonymforumet. Jeg signerte alltid med nick før, men ble ganske lett å kjenne igjen etter hvert, og da barna ble større ønsket jeg å være mer anonym av hensyn til dem. Anonymkode: 0b0ad...c09 Ting endret seg vel den gang man ikke lenger fikk lov til å være anonym på krangle. Da ble kranglen flyttet hit. Når var det igjen, rundt 2009?
Juliea Ruler Skrevet 10. juni 2020 #24 Skrevet 10. juni 2020 Jeg er jo stort sett mest enig med meg selv, men selv jeg kan ta feil utrolig nok og være uenig med meg selv iblant. Jeg liker på tross av tidvis indre uenighet meg selv best fordet. jeg syntes de fleste med nick gjør deg forstått og klarer formulere sin mening og sine erfaringer på en måte som gjør at jeg respekterer de selvom jeg ikke nødvendigvis er enig. flere ganger har jeg selv gått litt bastant ut langt oppe i en tråd for så å lese meg nedover og ser nye sider og nyanser jeg ikke så selv. jeg var veldig aktiv her da eldste var liten og jeg var singel. Da fikk jeg mye tips, humor og aha opplevelser på kranglesiden. Der er det lite action nå, men der var det en gjeng nickere jeg liker veldig godt. Mange er her enda, noen ser jeg sjeldent lenger.
☆☆☆ Skrevet 10. juni 2020 #25 Skrevet 10. juni 2020 Eg likar godt at folk brukar nick, både for oversikt i diskusjonen og fordi ein blir kjent med enkeltbrukarar etterkvart. Men eg trur ikkje vi bør vere blinde for at den sure anonyme og den blide nickbrukaren kan vere ein og samme person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå