Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #26 Skrevet 6. juni 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan godt gjøre det, men denne uken kommer jeg ikke til å ta med meg ungene... HI Anonymkode: b5bfc...07a Men du ser vel at når du hele tiden gjør ting, så sier du til de andre; «Jeg kan alt, jeg er perfekt, dere klarer dere ikke uten meg! Dere kan ingenting, dere er ubrukelig, jeg klarer meg fint uten dere!» Og at noen som har den holdningen der, er det ikke så lett å bli glad i? Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #27 Skrevet 6. juni 2020 4 minutter siden, Blop skrev: Fordi du mener hun bruker utrykket feil. Jeg gidder faktisk ikke å sortere ut abkoder for å finne ut av hva pokker du vil jeg skal finne ut av. Masse avsporinger fra deg bare fordi du ikke gidder å forklare hvorfor utrykket blir brukt feil. Det er faktisk du som maser her. Ingen av oss er forpliktet til å svare på alt du lurer på. Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #28 Skrevet 6. juni 2020 Så sur du ...dca er, da! Sender deg en klem!❤️ Anonymkode: b2ab4...9e5
Blop Skrevet 6. juni 2020 #29 Skrevet 6. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk du som maser her. Ingen av oss er forpliktet til å svare på alt du lurer på. Anonymkode: fa01d...dca Hjelpes meg...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #30 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så sur du ...dca er, da! Sender deg en klem!❤️ Anonymkode: b2ab4...9e5 Se på dette, HI, og lær av det! Jeg er konstant sur, streng og grinete - og hva skjer? Jo, alle respekterer meg og elsker meg. Selv fremmede mennesker på internett sender meg klemmer og hjerter. Det er faktisk noe i dette med grensesetting Anonymkode: fa01d...dca
Blop Skrevet 6. juni 2020 #31 Skrevet 6. juni 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se på dette, HI, og lær av det! Jeg er konstant sur, streng og grinete - og hva skjer? Jo, alle respekterer meg og elsker meg. Selv fremmede mennesker på internett sender meg klemmer og hjerter. Det er faktisk noe i dette med grensesetting Anonymkode: fa01d...dca Haha, ja 👍 Vi bare elsker deg ♥️♥️♥️♥️♥️ smask til deg ♥️♥️♥️♥️ Eller ikke ♥️ ser jo det er store rom for tolkninger som fort kan misforstås.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #32 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, Blop skrev: Haha, ja 👍 Vi bare elsker deg ♥️♥️♥️♥️♥️ smask til deg ♥️♥️♥️♥️ Eller ikke ♥️ ser jo det er store rom for tolkninger som fort kan misforstås. Det er helt i orden, så lenge du er klar over at det ikke er gjensidig. Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #33 Skrevet 6. juni 2020 Hiv ut gubben; og sett deg i respekt hos den bortskjemte snørrungen du har. Anonymkode: a3158...b1f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #34 Skrevet 6. juni 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det? Hvis 5c9 virkelig mener at hun mestrer begrepet, så kan vel heller hun forklare hvordan hun mener det passer inn, i stedet for å bare gå i strupen på de som (rettmessig) påpeker at det ikke gjør det? Anonymkode: fa01d...dca Nei, det passer fint. Jeg har også engelsk som morsmål. Så her er du bare pinlig. Anonymkode: a3158...b1f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #35 Skrevet 6. juni 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hiv ut gubben; og sett deg i respekt hos den bortskjemte snørrungen du har. Anonymkode: a3158...b1f Ja, jeg fikk nok i går. Du vet den berømmelige dråpen som velter begeret. Har snakket en del i dag, ting kommer til å bli annerledes nå. Er ikke bare han som er teit, det er meg også. Vi begge er oppvokst med hjemmeværende mødre, det har for oss begge vært naturlig at jeg har tatt den rollen uten at vi egentlig har tenkt så mye over at jeg faktisk jobber fult ved siden av. Vi helt prøve å finne ut av dette enn å kaste ut mannen Anonymkode: b5bfc...07a
Oktavia Skrevet 6. juni 2020 #36 Skrevet 6. juni 2020 Du kan skylde deg selv. Du har ikke oppdratt barna dine eller mannen din til å si takk, eller til å hjelpe til.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #37 Skrevet 7. juni 2020 7 timer siden, Oktavia skrev: Du kan skylde deg selv. Du har ikke oppdratt barna dine eller mannen din til å si takk, eller til å hjelpe til. Oppdrar man voksne menn, altså...? Anonymkode: a3158...b1f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #38 Skrevet 7. juni 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er helt i orden, så lenge du er klar over at det ikke er gjensidig. Anonymkode: fa01d...dca https://idioms.thefreedictionary.com/stand+your+ground Anonymkode: 64f39...6da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #39 Skrevet 7. juni 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det passer fint. Jeg har også engelsk som morsmål. Så her er du bare pinlig. Anonymkode: a3158...b1f Jeg ser flere av dere bruker det å ha engelskspråklig bakgrunn som et slags «argument» for at dere mestrer engelsk bedre enn andre (som dere ikke vet noe om bakgrunnen til). For det første lå vel det være verdens mest minst kredible argument, da andre ofte skriver engelsk mye bedre enn de med engelsk som morsmål. For ser andre har jeg forklart hvorfor det ikke passer. Et menneske kan ikke forsvare sitt eget, når den personen verken a) har noe eget å forsvare, b) ingen angriper personen, foruten, muligens, personen selv. 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://idioms.thefreedictionary.com/stand+your+ground Anonymkode: 64f39...6da Jepp! Men jeg tror fremdeles ikke disse folkene kommer til å forstå at det ikke passer. Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #40 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: For det første må vel det være verdens minst kredible argument, da andre ofte Mente naturligvis dette ^^ Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #41 Skrevet 7. juni 2020 10 timer siden, Oktavia skrev: Du kan skylde deg selv. Du har ikke oppdratt barna dine eller mannen din til å si takk, eller til å hjelpe til. Du har helt rett. Bare gi F i kranglebøttene. Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #42 Skrevet 7. juni 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: den berømmelige dråpen som velter begeret. Vet ikke om dette var et bevisst stikk til oss som er nøye på språk, eller om det var en tilfeldig at du blandet dråpen som fikk begeret til å renne over med liten tue velter stort lass 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Har snakket en del i dag, ting kommer til å bli annerledes nå. Er ikke bare han som er teit, det er meg også. Vi begge er oppvokst med hjemmeværende mødre, det har for oss begge vært naturlig at jeg har tatt den rollen uten at vi egentlig har tenkt så mye over at jeg faktisk jobber fult ved siden av. Vi helt prøve å finne ut av dette enn å kaste ut mannen Anonymkode: b5bfc...07a Jeg synes dette høres virkelig bra ut. Her har dere jo gjort dere noen refleksjoner om hvorfor det hele tatt har blitt sånn. Og det virker som han er på samme side som deg. Lykke til! Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #43 Skrevet 7. juni 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Se på dette, HI, og lær av det! Jeg er konstant sur, streng og grinete - og hva skjer? Jo, alle respekterer meg og elsker meg. Selv fremmede mennesker på internett sender meg klemmer og hjerter. Det er faktisk noe i dette med grensesetting Anonymkode: fa01d...dca 😂 medlidenhet må ikke forveksles med aksept. Anonymkode: 222d1...293
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #44 Skrevet 7. juni 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om dette var et bevisst stikk til oss som er nøye på språk, eller om det var en tilfeldig at du blandet dråpen som fikk begeret til å renne over med liten tue velter stort lass Jeg synes dette høres virkelig bra ut. Her har dere jo gjort dere noen refleksjoner om hvorfor det hele tatt har blitt sånn. Og det virker som han er på samme side som deg. Lykke til! Anonymkode: fa01d...dca Vet du hva, den språk kranglingen har jeg bevist hoppet over, så ikke ment slik. HI Anonymkode: b5bfc...07a
Oktavia Skrevet 7. juni 2020 #45 Skrevet 7. juni 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Oppdrar man voksne menn, altså...? Anonymkode: a3158...b1f Tydeligvis når foreldrene hans ikke har greid det, og du vil ha et liv med gjensidig respekt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #46 Skrevet 7. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser flere av dere bruker det å ha engelskspråklig bakgrunn som et slags «argument» for at dere mestrer engelsk bedre enn andre (som dere ikke vet noe om bakgrunnen til). For det første lå vel det være verdens mest minst kredible argument, da andre ofte skriver engelsk mye bedre enn de med engelsk som morsmål. For ser andre har jeg forklart hvorfor det ikke passer. Et menneske kan ikke forsvare sitt eget, når den personen verken a) har noe eget å forsvare, b) ingen angriper personen, foruten, muligens, personen selv. Jepp! Men jeg tror fremdeles ikke disse folkene kommer til å forstå at det ikke passer. Anonymkode: fa01d...dca «To refuse to yield, compromise, or be belittled; to stand up against an attack or insult». Passer flott, det. Anonymkode: a3158...b1f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #47 Skrevet 7. juni 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: «To refuse to yield, compromise, or be belittled; to stand up against an attack or insult». Passer flott, det. Anonymkode: a3158...b1f Nei. Ikke når det er HI som selv gjør alt. Da er det jo hun selv som er problemet, ikke de rundt. Har nå forsøkt å forklare dette maaange ganger, men det går tydeligvis ikke inn. Så nå får dere bare greie dere uten flere forsøk fra min side. Anonymkode: fa01d...dca
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #48 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei. Ikke når det er HI som selv gjør alt. Da er det jo hun selv som er problemet, ikke de rundt. Har nå forsøkt å forklare dette maaange ganger, men det går tydeligvis ikke inn. Så nå får dere bare greie dere uten flere forsøk fra min side. Anonymkode: fa01d...dca Halleluja🙌🏼 Hadet👋🏼👋🏼👋🏼 Anonymkode: 222d1...293
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #49 Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Ikke når det er HI som selv gjør alt. Da er det jo hun selv som er problemet, ikke de rundt. Har nå forsøkt å forklare dette maaange ganger, men det går tydeligvis ikke inn. Så nå får dere bare greie dere uten flere forsøk fra min side. Anonymkode: fa01d...dca «To refuse to be belittled» passer perfekt til HIs situasjon. Gleder meg til oppfølgingen din. Ja, for det er jo deg igjen, sant, du som alltid annonserer din avgang som om dette var en flyplass ... og når du har sirklet litt rundt, så må du lande igjen! 🤣 Anonymkode: a3158...b1f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #50 Skrevet 7. juni 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: «To refuse to be belittled» passer perfekt til HIs situasjon. Absolutt ikke. Anonymkode: fa01d...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå