Gå til innhold

Ingen er glade i meg lenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør alt.
Alt av husarbeid, alt av arbeidet i hagen, alt av matlaging, alt av ungestell, alt av handling.
Har også det meste av inntekten i husholdningen.
Får jeg noen takk, sjeldent...

I kveld var jeg ute med ei venninne og spiste, og det første som skjer når jeg kommer inn av døren er at jeg får kjeft av eldste for å komme hjem siden han og mannen skulle spille sammen, mannen var ikke helt fornøyd han heller, så nå sitter jeg alene i kjellern :(

Dagen SYT!!!!!!

Anonymkode: b5bfc...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjør du alt?

Dra mannen med i parterapi. Gjør noe!

Så lenge du fortsetter å gjøre alt - hvorfor skal de gidde å gjøre noe som helst? Du lærer også barna dine til å bli dysfunksjonelle i et forhold...

Anonymkode: 44f6b...ddc

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gjør du alt?

Dra mannen med i parterapi. Gjør noe!

Så lenge du fortsetter å gjøre alt - hvorfor skal de gidde å gjøre noe som helst? Du lærer også barna dine til å bli dysfunksjonelle i et forhold...

Anonymkode: 44f6b...ddc

Det lurer jeg også på...
Tror det bliren slutt nå, dette orker jeg ikke mer

Anonymkode: b5bfc...07a

Skrevet

Oj, så utrolig utrivelig og utakknemlige de er! Hadde glatt sluttet å gjøre noe i huset - og brukt all tid på relasjonsbygging med barna... 

Anonymkode: c0d26...24c

Skrevet

sutre sutre sutre 😅

Anonymkode: cebb2...e61

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sutre sutre sutre 😅

Anonymkode: cebb2...e61

Tenkte det samme.

Man får ikke mer respekt og kjærlighet fra andre, enn man har for seg selv. Her er det snakk om å frivillig gjøre seg til alles tjener, sånne mennesker er det få som liker. 

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du lærer også barna dine til å bli dysfunksjonelle i et forhold...

Anonymkode: 44f6b...ddc

Ikke nødvendigvis. Noen av oss ser på dette med skrekk, når vi vokser opp, og bestemmer oss for å ALDRI bli sånn selv. 

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet

Dette hadde jeg aldri funnet meg i! Du må gi tydelig beskjed til barnet ditt om at det er uaktuelt å snakke sånn til deg. Og slutt å gjøre alt! Feks vask bare dine og ungenes klær. Ikke handle det bare mannen din vil ha. Ikke plukk opp etter ham. Få ungene til å hjelpe til. Stand your ground!

Anonymkode: 857a7...5c9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Stand your ground!

Har du i det hele tatt den minste peiling på hva det begrepet betyr?

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du i det hele tatt den minste peiling på hva det begrepet betyr?

Anonymkode: fa01d...dca

Ja, det har jeg. 

Anonymkode: 857a7...5c9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det har jeg. 

Anonymkode: 857a7...5c9

Mhm... :closedeyes:

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mhm... :closedeyes:

Anonymkode: fa01d...dca

Altså, jeg er engelsk av opphav, men gjerne "opplys" meg om hvordan du mener jeg brukte uttrykket feil.

Anonymkode: 857a7...5c9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg er engelsk av opphav, men gjerne "opplys" meg om hvordan du mener jeg brukte uttrykket feil.

Anonymkode: 857a7...5c9

Sure, Jan.

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sure, Jan.

Anonymkode: fa01d...dca

Herregud. Du må jo kjede deg noe enormt. 

Anonymkode: 857a7...5c9

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du i det hele tatt den minste peiling på hva det begrepet betyr?

Anonymkode: fa01d...dca

Hvis du mener... 5c9 bruker utrykket feil, kan du da i det minste fortelle hva som er feil og hva det burde være istedenfor. 

Skrevet
19 minutter siden, Blop skrev:

Hvis du mener... 5c9 bruker utrykket feil, kan du da i det minste fortelle hva som er feil og hva det burde være istedenfor. 

Hvorfor det?

Hvis 5c9 virkelig mener at hun mestrer begrepet, så kan vel heller hun forklare hvordan hun mener det passer inn, i stedet for å bare gå i strupen på de som (rettmessig) påpeker at det ikke gjør det?

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
21 minutter siden, Blop skrev:

Hvis du mener... 5c9 bruker utrykket feil, kan du da i det minste fortelle hva som er feil og hva det burde være istedenfor. 

Jeg har forøvrig forklart mitt eget syn over her. Der kommer det tydelig frem at jeg mener det ikke finnes noen «ground» å «stand», eller på godt norsk; noe eget å forsvare. 

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Noen av oss ser på dette med skrekk, når vi vokser opp, og bestemmer oss for å ALDRI bli sånn selv. 

Anonymkode: fa01d...dca

Helt enig i dette. Jeg så hvor dårlig moren min ble behandlet og bestemte meg for at slik skal ikke jeg ha det. Det løftet har jeg holdt. 

Skrevet

Ta med deg en bag og ta inn på hotell. Si du kommer tilbake når de setter mer pris på deg ! 

Anonymkode: 1e21e...d0d

Skrevet

Når ungene våknet i dag, hadde jeg utrolig vondt i hodet.
Heiv mannen opp og sov til kl 11.
Etter jeg hadde spist frokost pakket jeg bilen med masse til som skal leveres på gjenvinningsstasjonen. 
Fortalt mannen at han kjører med det. Han lurte på hvorfor han skulle gjøre det. Svarte bare at jeg kan godt gjøre det, men da må han ..... (som gjøres utendørs), han svarer at jammen det regner, "så da kjører du ned da" sier jeg bare. Han dro faktisk.
Fortalte vår eldste hva vi skal ha til middag i dag, det er noe eldste klarer å lage, og fikk beskjed om at i dag lager ikke jeg det.
Minste har fått beskjed om å rydde rommet sitt.

Det er ikke helt fornøyd med at jeg ikke gjør alt, men nå har jeg fått nok og gidder ikke mer, så får vi se hva som skjer fremover.

HI

 

Anonymkode: b5bfc...07a

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta med deg en bag og ta inn på hotell. Si du kommer tilbake når de setter mer pris på deg ! 

Anonymkode: 1e21e...d0d

Det må jeg eventuelt vente med til onsdag.
Handler for hele uken på onsdager, og det vil de merke det ved at kjøleskapet er tomt :P

HI

Anonymkode: b5bfc...07a

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

så får vi se hva som skjer fremover.

HI

Bra jobbet. Tenker nok at de får respekt for deg om du fortsetter sånn ja. Men ikke forvent at det skjer i løpet av kvelden, om du ikke da klirrer på glasset under middagen og forteller i klartekst hva som skjer. 

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det må jeg eventuelt vente med til onsdag.
Handler for hele uken på onsdager, og det vil de merke det ved at kjøleskapet er tomt :P

HI

Anonymkode: b5bfc...07a

Det kan vel de gjøre?

Anonymkode: fa01d...dca

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kan vel de gjøre?

Anonymkode: fa01d...dca

Jeg kan godt gjøre det, men denne uken kommer jeg ikke til å ta med meg ungene...

HI

Anonymkode: b5bfc...07a

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor det?

Hvis 5c9 virkelig mener at hun mestrer begrepet, så kan vel heller hun forklare hvordan hun mener det passer inn, i stedet for å bare gå i strupen på de som (rettmessig) påpeker at det ikke gjør det?

Anonymkode: fa01d...dca

Fordi du mener hun bruker utrykket feil. 

 

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har forøvrig forklart mitt eget syn over her. Der kommer det tydelig frem at jeg mener det ikke finnes noen «ground» å «stand», eller på godt norsk; noe eget å forsvare. 

Anonymkode: fa01d...dca

Jeg gidder faktisk ikke å sortere ut abkoder for å finne ut av hva pokker du vil jeg skal finne ut av. Masse avsporinger fra deg bare fordi du ikke gidder å forklare hvorfor utrykket blir brukt feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...