Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #26 Skrevet 6. juni 2020 Hvilken smak har du fått på?Den nøytrale blander vi i alt mulig...den med lime/sitronsmak blander vi i lime/sitron saft👍🏻 Funker ikke bare i vann her🙈 Anonymkode: be28b...8d7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #27 Skrevet 6. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken smak har du fått på?Den nøytrale blander vi i alt mulig...den med lime/sitronsmak blander vi i lime/sitron saft👍🏻 Funker ikke bare i vann her🙈 Anonymkode: be28b...8d7 Det med smaken er en underlig greie. Her brekker min seg av den deres liker. Godt vi har forskjellige alternativer å velge i. 😊 Anonymkode: e5a3d...dd7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #28 Skrevet 6. juni 2020 Bland det i iskaldt vann, og la den stå til vannet blir blankt. Ta evt noen sitrondråper i. La han drikke det med sugerør. Ha et glass med drikke ved siden av, viktig med nok væske når en inntar movicol. Anonymkode: 40b1d...00c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #29 Skrevet 6. juni 2020 Vi byttet til flytende Dulcosoft. Istedet for å blande det i et stort glass vann så blander vi det 50/50 med eplejuice, det blir 1-2 super med drikke og så drikker han et stort glass vann etterpå. Det står at en skal blande Movicol også med en viss mengde væske, men om en blander det med lite væske og heller drikker ren drikke rett etterpå så har det samme effekt, men mer overkommelig. Anonymkode: 45d6d...165
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #30 Skrevet 6. juni 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilken smak har du fått på?Den nøytrale blander vi i alt mulig...den med lime/sitronsmak blander vi i lime/sitron saft👍🏻 Funker ikke bare i vann her🙈 Anonymkode: be28b...8d7 Vi har fått den med lime smak (Han liker det ellers) men nå er det nok tanken på at det er medisin som gjør at han ikke klarer det. Jeg har prøvd alt nå virker det som. Han nekter ! Jeg hadde håpet å få det til i helgen sånn at han skulle slippe å løpe på do på skolen... WHAT TO DO......? Anonymkode: 5c0f8...4d0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #31 Skrevet 6. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har fått den med lime smak (Han liker det ellers) men nå er det nok tanken på at det er medisin som gjør at han ikke klarer det. Jeg har prøvd alt nå virker det som. Han nekter ! Jeg hadde håpet å få det til i helgen sånn at han skulle slippe å løpe på do på skolen... WHAT TO DO......? Anonymkode: 5c0f8...4d0 Gjør det som jeg har skrevet over her med å bytte type feks 🤷🏻♀️ Anonymkode: 45d6d...165
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #32 Skrevet 6. juni 2020 Hvis du kun trenger nødhjelp til å få ut avføringen, kan du bruke laxoberaldråper. Det brukte vi da Bellymed forsvant og før vi fikk testa flytende dulcosoft. Dråpene blandet vi i en skje med sanasol,myk kan sikkert blandes i det meste. Er svært liten mengde å få i seg. Movicol i alle varianter var umulig her 😕 Anonymkode: caa4c...bfc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #33 Skrevet 6. juni 2020 Bytt til den som heter Movicol Junior, den er ganske nøytral i smaken. Så kan du blande i vanlig saft. Anonymkode: 97afa...a55
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2020 #34 Skrevet 6. juni 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bytt til den som heter Movicol Junior, den er ganske nøytral i smaken. Så kan du blande i vanlig saft. Anonymkode: 97afa...a55 Anbefaler også denne. Vi fikk hentet ut den på resepten vi hadde fått på den vanlige da vi forklarte at han brakk seg av den. Anonymkode: 19323...c3b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #35 Skrevet 7. juni 2020 Skal høre med legen. Godt å høre at det finnes alternativer Anonymkode: 5c0f8...4d0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2020 #36 Skrevet 7. juni 2020 Mitt barn har drukket dette i flere år og kun blandet med vann😉 Men jeg vet om fler som blander ut i saft, juice og sånn😀 Anonymkode: ec11f...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå