Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for kattunger når far er Main Coon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke mer enn du betaler for veterinær og vaksiner. Hvorfor har du ikke kastrert katta di?? 

Anonymkode: b663f...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting? Betaler vel ikke for katter som ikke er renrasede?

Anonymkode: 037f8...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det du har i utgifter på kullet delt på antall unger. 

Du kan ikke regne med å tjene penger på kattunger. 

Anonymkode: feb60...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke mer enn du betaler for veterinær og vaksiner. Hvorfor har du ikke kastrert katta di?? 

Anonymkode: b663f...633

Ho fikk løpetid og stakk ut. Når vi fannt ho hadde ho seg med nabokatten som er main coon🤪 

Skal sterilisere ho snarest etter fødsel.

Anonymkode: 8774a...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor mye du kan ta i betaling, men du må IKKE gi dem vekk. Ta i hvert fall et par hundre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk 3500 for våre, vi fikk 3 stk, mamma var main coon og pappan vanlig huskatt

Anonymkode: 4e373...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke gji dem vekk nei. Er litt flau over att ho er gravid fordi jeg er alltid den som maser om kastrering til andre🙈  ho sprang ut og vi lette etter henne og hørte kattejammring og ser sto nabokatten over henne..men ho skal få dette kullet så er de snipp snapp snute. Tenkte bare på att far er rein raset main coon. De blir jo solgt for 5000 og oppover. ? 

Hi

Anonymkode: 8774a...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skal ikke gji dem vekk nei. Er litt flau over att ho er gravid fordi jeg er alltid den som maser om kastrering til andre🙈  ho sprang ut og vi lette etter henne og hørte kattejammring og ser sto nabokatten over henne..men ho skal få dette kullet så er de snipp snapp snute. Tenkte bare på att far er rein raset main coon. De blir jo solgt for 5000 og oppover. ? 

Hi

Anonymkode: 8774a...a8c

"Å nei, katta mi er gravid, jaja da kan jeg i hvert fall tjene litt penger på å sette kattunger ut i en verden med alt for mange kattunger i allerede, huffda, sånn er det å være uansvarlig 🤷‍♀️

Anonymkode: b663f...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hallo! Har du tenkt å tjene penger på kattunger uten stamtavle? Jeg kunne betalt det du har hatt i faktiske utgifter mtp vaksine og chip, that's it. Ærlig talt. 

Anonymkode: 88454...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Å nei, katta mi er gravid, jaja da kan jeg i hvert fall tjene litt penger på å sette kattunger ut i en verden med alt for mange kattunger i allerede, huffda, sånn er det å være uansvarlig 🤷‍♀️

Anonymkode: b663f...633

Ser ikke hva som er galt med det? 

Anonymkode: e0975...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ikke gji dem vekk nei. Er litt flau over att ho er gravid fordi jeg er alltid den som maser om kastrering til andre🙈  ho sprang ut og vi lette etter henne og hørte kattejammring og ser sto nabokatten over henne..men ho skal få dette kullet så er de snipp snapp snute. Tenkte bare på att far er rein raset main coon. De blir jo solgt for 5000 og oppover. ? 

Hi

Anonymkode: 8774a...a8c

En katt er uansett ikke gravid. Den er drektig. 

Uansett så hjelper det ikke det grann at faren er renraset, kattungen er bastard. 

Anonymkode: 88454...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du, hallo! Har du tenkt å tjene penger på kattunger uten stamtavle? Jeg kunne betalt det du har hatt i faktiske utgifter mtp vaksine og chip, that's it. Ærlig talt. 

Anonymkode: 88454...98a

De fleste selger kattunger for 500+ uten ay de er rase. De tror det hjelper

Anonymkode: e0975...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En katt er uansett ikke gravid. Den er drektig. 

Uansett så hjelper det ikke det grann at faren er renraset, kattungen er bastard. 

Anonymkode: 88454...98a

Slemt å kalle katten for en drittsekk!

Anonymkode: c7b1b...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slemt å kalle katten for en drittsekk!

Anonymkode: c7b1b...3e3

Og hvor har jeg kalt katten en drittsekk? 

Anonymkode: 88454...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og hvor har jeg kalt katten en drittsekk? 

Anonymkode: 88454...98a

Bastard skrev du

Anonymkode: c7b1b...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke hva som er galt med det? 

Anonymkode: e0975...40f

Du ser ikke problemet med å skulle tjene penger på uansvarlig katteavl?

Akkurat nå passer jeg en katt for et familiemedlem som plutselig bestemte seg for at hun ikke ville ha katt likevel. Katta er to år, og tilnærmet umulig å få omplassert. Nå skal hun avlives dersom ikke familiemedlemmet mitt finner et nytt foralltid-hjem til henne. Synes du det er greit? Dyrebeskyttelsen flommer over av katter som ingen vil ha, katter som var søte da de var kattunger, men som ble litt for mye styr etter hvert. Synes du det er greit? Årlig dumpes katter av familier som skal på ferie og ikke gidder å betale for pensjonat. Synes du det er greit? 

Du burde kastrert katta di det øyeblikket du fikk den i hus. Det gjorde du ikke, med det resultat at hun parret seg med nabokatta. Da burde du umiddelbart tatt henne med til veterinær og gitt henne en abortpille. Men du syntes vel det hørtes såååå koselig ut med kattunger, regner jeg med. 

Anonymkode: b663f...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bastard skrev du

Anonymkode: c7b1b...3e3

i biologi: dyr eller plante som er resultat av en krysning, hybrid

en bastard av en hund / muldyret er en bastard mellom hunnesel og hingst

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=bastard&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge 

Anonymkode: 88454...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er voldsomt til sterke følelser om katter på dette forumet!

Søk på Maine Coon og blanding på Finn, så får du en ide om hva du kan ta. 

Lykke til. Kattunger er kaos og kos!

Anonymkode: ef6eb...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriker og kjefter om at HI ikke skal ta betalt for «bastard» katter, har dere vært inne på Finn? Folk er gale etter kattunger og betaler for alle slags katter. 
Og hvis folk betaler så er der vel opp til selger å ta betalt hvis hun vil.
Anbefaler deg å gå inn på Finn for å få en oppfattelse om hva du kan ta for pris for kattungene dine HI. 
 

Anonymkode: 371f2...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som skriker og kjefter om at HI ikke skal ta betalt for «bastard» katter, har dere vært inne på Finn? Folk er gale etter kattunger og betaler for alle slags katter. 
Og hvis folk betaler så er der vel opp til selger å ta betalt hvis hun vil.
Anbefaler deg å gå inn på Finn for å få en oppfattelse om hva du kan ta for pris for kattungene dine HI. 
 

Anonymkode: 371f2...41d

Ja, folk vil ha søte små kattunger. Så snart katta er voksen er den plutselig helt uinteressant, og det er et kjempeproblem. Katter blir årlig sendt til veterinær for avlivning, fordi eierne skal på ferie og ikke orker å finne en løsning. 

Anonymkode: b663f...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er voldsomt til sterke følelser om katter på dette forumet!

Søk på Maine Coon og blanding på Finn, så får du en ide om hva du kan ta. 

Lykke til. Kattunger er kaos og kos!

Anonymkode: ef6eb...246

Helt enig! Virker som folk hater katter her inne. Lar ofte være å gå inn på tråder om katter fordi jeg nesten får vondt i magen når jeg leser hva folk mener det er greit å gjøre med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ikke gji dem vekk nei. Er litt flau over att ho er gravid fordi jeg er alltid den som maser om kastrering til andre🙈  ho sprang ut og vi lette etter henne og hørte kattejammring og ser sto nabokatten over henne..men ho skal få dette kullet så er de snipp snapp snute. Tenkte bare på att far er rein raset main coon. De blir jo solgt for 5000 og oppover. ? 

Hi

Anonymkode: 8774a...a8c

Abort er mulig hos katter også. Og når du SER hun blir det så burde du fikset det. Tror du lyver. 

Anonymkode: 7caee...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen svar du får. 🤬
For en gjeng tullinger dere er. Gå og ta dere en chillpill. 
 

Tipper du kan ta 1000 kr pr kattunge, hi. 

Anonymkode: dbe63...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...