Gå til innhold

Er det greit å ta dette opp med han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå har han jo sagt at han ikke var der, så føler ikke jeg kan dra det videre. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Selvfølgelig kan du det. Det dumme her var at du sendte ham en melding, for det ga ham sjanse til å tenke seg om, og til og med ev. samkjøre sin historie med sin eks.

Du burde ha tatt det opp ansikt til ansikt med ham når han var helt uforberedt på det.

Men uansett, det er ikke for sent å ta det opp med ham! Men da ansikt til ansikt. Jeg ville sagt til ham at han har endret adferd, han hemmeligholder samtaler med sin eks, og han lyver om at han møter sin eks (si han er observert der). Så nå gir du ham én sjanse til å fortelle sannheten. Så lytter du til det han sier, du kjenner ham, så se etter tegn på at han lyver, at han bortforklarer, forsøker å gjøre det til at du er problemet eller lager problemer m.m.

Så bestemmer du deg for hva du gjør videre. Fortsetter dere, da må du være veldig tydelig på hvor dine grenser går, hva du aksepterer og hva du ikke aksepterer - og følgene om han bryter noe av dette.

Har han løyet til deg før?

Anonymkode: 0f83b...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt kan du det, du må jo fortelle hvem som så ham. 

Anonymkode: 43af3...bc0

Jeg har sagt det til han, men han sa han ikke hadde vært der. Han har heller ikke nevnt det i ettermiddag. Gidder ikke nevne det mer, han får styre med sitt. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sagt det til han, men han sa han ikke hadde vært der. Han har heller ikke nevnt det i ettermiddag. Gidder ikke nevne det mer, han får styre med sitt. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Da forteller du klart og tydelig at du aksepterer at han lyver for deg. Er det et slikt forhold du ønsker å ha, så er det jo det du får fremover også...

Har han løyet til deg om andre ting også?

Anonymkode: 0f83b...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da forteller du klart og tydelig at du aksepterer at han lyver for deg. Er det et slikt forhold du ønsker å ha, så er det jo det du får fremover også...

Har han løyet til deg om andre ting også?

Anonymkode: 0f83b...070

Hun har allerede fortalt om det. Forrige side.

Her har man tydeligvis tatt valget om å lukke øynene for drittsekkoppførsel. Ikke det valget jeg ville tatt, men har man først tatt det, så kan man like gjerne gå 100% inn for det. Det gjør man ved å smile, vaske, servere mat og sex, og ikke nevne noen verdens ting om alt man vet at mannen foretar seg. 

Å velge en mellomting fungerer ikke. Menn blir ikke magisk bra bare fordi man spør, graver eller kommer med beviser. Vil man absolutt være en dørmatte, kan man jo like gjerne være en pen dørmatte, eller hva?

Anonymkode: 83d81...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig kan du gjøre som du vil. Jeg ville bare aldri ha gjort det selv.

Menn er klar over det, og derfor tar de heller ingen sjanser med meg, hvis de ønsker å beholde meg. Dermed har ikke en eneste mann behandlet meg dårlig noen gang. Klart jeg skulle ønske at flere damer hadde den innstillingen, og opplevde det samme.

Anonymkode: 83d81...a9e

Eg daue😂😂

Anonymkode: 8b3e0...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da forteller du klart og tydelig at du aksepterer at han lyver for deg. Er det et slikt forhold du ønsker å ha, så er det jo det du får fremover også...

Har han løyet til deg om andre ting også?

Anonymkode: 0f83b...070

Ikke som jeg vet om eller har oppfattet. Men, kjenner jo nå at jeg blir mistenksom. 
Han gikk ned i kjeller garasjen  for litt siden og da tok han med mobilen enda han vet det er null dekning der nede....

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke som jeg vet om eller har oppfattet. Men, kjenner jo nå at jeg blir mistenksom. 
Han gikk ned i kjeller garasjen  for litt siden og da tok han med mobilen enda han vet det er null dekning der nede....

Anonymkode: 0c751...d0f

Hvis du ikke gjør noe mer så vil jo forholdet smuldre opp uansett, for du har ikke lenger tillit til ham, han har endret adferd, han lyver til deg, du stoler ikke på ham.

Det at du ikke vil snakke mer med ham om dette viser også at dere har ganske store problemer med kommunikasjon.

Vil du virkelig ha det slik? Mye kan endres med god kommunikasjon, men det må jobbes med.

Anonymkode: 0f83b...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke gjør noe mer så vil jo forholdet smuldre opp uansett, for du har ikke lenger tillit til ham, han har endret adferd, han lyver til deg, du stoler ikke på ham.

Det at du ikke vil snakke mer med ham om dette viser også at dere har ganske store problemer med kommunikasjon.

Vil du virkelig ha det slik? Mye kan endres med god kommunikasjon, men det må jobbes med.

Anonymkode: 0f83b...070

Tok det opp med han igjen og da innrømmet han at han hadde vært der for å skrive under på noe. Han hadde konkludert om at jeg ikke trengte å vite det. Ikke vet jeg hvorfor, men sa til han at dette gjør at tilliten mellom oss svekkes.  

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tok det opp med han igjen og da innrømmet han at han hadde vært der for å skrive under på noe. Han hadde konkludert om at jeg ikke trengte å vite det. Ikke vet jeg hvorfor, men sa til han at dette gjør at tilliten mellom oss svekkes.  

Anonymkode: 0c751...d0f

Folk som lyver, ødelegger tillit. Han har tatt et valg som var dårlig, og han behøver vel ikke få så innmari mange sjanser hvis han lyver på nytt? 

Anonymkode: a6d4e...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som lyver, ødelegger tillit. Han har tatt et valg som var dårlig, og han behøver vel ikke få så innmari mange sjanser hvis han lyver på nytt? 

Anonymkode: a6d4e...894

Nei, han kommer ikke til å få flere sjanser da han lyver så lett for meg. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...