Gå til innhold

Er det greit å ta dette opp med han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ei på jobben hadde sett kjæresten min utenfor huset til eks kona her om dagen (dagtid) og han har ikke sagt noe til meg om det. Her om dagen ringte hun og da gikk han ut. Han nevnte heller ikke samtalen med ord, bare fortsatte med det han holdt på med. Vi pleier å snakke om det meste, men dette har han ikke sagt et ord om. Vil jo ikke fremstå som sjalu kjæreste, men syntes det er litt rart han ikke har sagt et ord. Skal jeg si noe eller bare la det gå? 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har han barn med henne? 

 

Anonymkode: 51004...9f3

Ja, voksne barn. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, voksne barn. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Da er det jo en selvfølge at de snakker sammen, det er da bare positivt med en god tone når en har barn. For selv om barna er store er de like mye foreldrene dems begge to.

Anonymkode: e3c9a...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det jo en selvfølge at de snakker sammen, det er da bare positivt med en god tone når en har barn. For selv om barna er store er de like mye foreldrene dems begge to.

Anonymkode: e3c9a...d62

Nei, det er ikke en selvfølge at man snakker med ekskona og henger rundt huset hennes uten å si fra til kjæresten sin. 

Jeg hadde ikke tatt det opp med han, jeg hadde tatt det som et tydelig signal om at vi ikke har et godt forhold, og så hadde jeg avsluttet det. 

Anonymkode: 83d81...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke en selvfølge at man snakker med ekskona og henger rundt huset hennes uten å si fra til kjæresten sin. 

Jeg hadde ikke tatt det opp med han, jeg hadde tatt det som et tydelig signal om at vi ikke har et godt forhold, og så hadde jeg avsluttet det. 

Anonymkode: 83d81...a9e

Er vel litt dramatisk å bare avslutte det pga det? Tenkte høre med han, men vet ikke helt hvordan legge det frem uten å fremstille meg selv som sjalu stalker. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er vel litt dramatisk å bare avslutte det pga det? Tenkte høre med han, men vet ikke helt hvordan legge det frem uten å fremstille meg selv som sjalu stalker. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Jeg sykes ikke det er dramatisk å avslutte, nei, det er vel heller det motsatte av drama. 

Drama er hvis du tar det opp med han, han nekter, eller han bortforklarer, han fortsetter å henge sammen med henne, du fortsetter å mistenke, ryktene svirrer, osv osv osv. 

Han har jo allerede vist at han ikke forteller deg om dette. Det er et rødt flagg. 

Anonymkode: 83d81...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sykes ikke det er dramatisk å avslutte, nei, det er vel heller det motsatte av drama. 

Drama er hvis du tar det opp med han, han nekter, eller han bortforklarer, han fortsetter å henge sammen med henne, du fortsetter å mistenke, ryktene svirrer, osv osv osv. 

Han har jo allerede vist at han ikke forteller deg om dette. Det er et rødt flagg. 

Anonymkode: 83d81...a9e

Er det slitsomt alltid å være så dramalama, eller har du tid til å slappe av litt innimellom? 

Selvsagt skal HI ta det opp med kjæresten om det er noe som plager henne. 

Slutt å krisemaksimere alt. Bare slutt!

Anonymkode: e06e5...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det slitsomt alltid å være så dramalama, eller har du tid til å slappe av litt innimellom? 

Selvsagt skal HI ta det opp med kjæresten om det er noe som plager henne. 

Slutt å krisemaksimere alt. Bare slutt!

Anonymkode: e06e5...481

Var det jeg også tenkte, kan jo ikke bare gi han «fyken» pga det.Jeg sendte han en mld nå og spurte, så får se hva han sier. Er jo sikkert ikke noe spesielt, men skjønner ikke hvorfor han ikke bare kunne si det? 
HI

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til svar at han ikke hadde vært der....lurer på hvorfor han er begynt å lyve til meg? 😔

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk til svar at han ikke hadde vært der....lurer på hvorfor han er begynt å lyve til meg? 😔

Anonymkode: 0c751...d0f

Kan kollegaen din ha sett feil? 

Anonymkode: 21dbc...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan kollegaen din ha sett feil? 

Anonymkode: 21dbc...8de

Er jo alltids en mulighet for det, men han er ganske lett å kjenne igjen. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var det jeg også tenkte, kan jo ikke bare gi han «fyken» pga det.Jeg sendte han en mld nå og spurte, så får se hva han sier. Er jo sikkert ikke noe spesielt, men skjønner ikke hvorfor han ikke bare kunne si det? 
HI

Anonymkode: 0c751...d0f

Selvfølgelig kan du gjøre som du vil. Jeg ville bare aldri ha gjort det selv.

Menn er klar over det, og derfor tar de heller ingen sjanser med meg, hvis de ønsker å beholde meg. Dermed har ikke en eneste mann behandlet meg dårlig noen gang. Klart jeg skulle ønske at flere damer hadde den innstillingen, og opplevde det samme.

Anonymkode: 83d81...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig han benekter siden han vet at du reagerer på det? Har du reagert tidligere vedr deres kontakt eller ved andre damebekjentskaper?

Jeg har en god tone med exmannen min og kan fint sitte å snakke en 1 time når vi først er på tråden til hverandre Nå har vi et sykt barn sammen og må ha kontakt, noe min nåværende mann absolutt ikke liker. Ser på hele mannen at han vrir seg av sjalusi og det er SL'itSOMT å bevitne.

Anonymkode: 8d7ab...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mulig han benekter siden han vet at du reagerer på det? Har du reagert tidligere vedr deres kontakt eller ved andre damebekjentskaper?

Jeg har en god tone med exmannen min og kan fint sitte å snakke en 1 time når vi først er på tråden til hverandre Nå har vi et sykt barn sammen og må ha kontakt, noe min nåværende mann absolutt ikke liker. Ser på hele mannen at han vrir seg av sjalusi og det er SL'itSOMT å bevitne.

Anonymkode: 8d7ab...a7a

Det har vært noen situasjoner jeg har reagert (med grunn), men skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan trygge meg istedenfor å lyve for meg🙁 Snakker du med eks mannen din for din nåværende mann? Min kjæreste gjør jo ikke det, sist gang hun ringte så gikk han ut og nevnte ikke med ord. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har vært noen situasjoner jeg har reagert (med grunn), men skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan trygge meg istedenfor å lyve for meg🙁 Snakker du med eks mannen din for din nåværende mann? Min kjæreste gjør jo ikke det, sist gang hun ringte så gikk han ut og nevnte ikke med ord. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Ja jeg sitter i stuen når vi snakker og hemmelig er det ikke :)

Anonymkode: 8d7ab...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg sitter i stuen når vi snakker og hemmelig er det ikke :)

Anonymkode: 8d7ab...a7a

Det viser jo totalt åpenhet fra din side og du har ikke noe å skjule. Verre her nå da han sier han ikke har vært der og går ut da hun ringer. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det har vært noen situasjoner jeg har reagert (med grunn), men skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan trygge meg istedenfor å lyve for meg🙁 Snakker du med eks mannen din for din nåværende mann? Min kjæreste gjør jo ikke det, sist gang hun ringte så gikk han ut og nevnte ikke med ord. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Grunnen til det, er jo at du ikke setter grenser.

En ordentlig mann som oppfører seg bra, velger seg naturligvis en kvinne som han føler han passer sammen med. Han velger ikke en underdanig kvinne som lar han holde på som han lyster, og ikke tør å dra sin vei. 

Mens en slask som liker å være utro, han velger en slik kvinne. 

Hva slags mann du ender opp med, handler i stor grad om hva du godtar, hvilken verdi du setter på deg selv.

Så svaret på hvorfor han ikke trygger deg, men i stedet lyver for deg, er dette; Fordi du godtar det. 

Jeg kan ikke få sagt sterkt nok hvor mye jeg vil anbefale deg å sette grenser for hva du finner deg i. Det å følge etter han og mase og trygle, vil ikke hjelpe deg. Det å sette grenser, vil hjelpe deg. Da tiltrekker du deg plutselig de bra mannfolkene.

Anonymkode: 83d81...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen til det, er jo at du ikke setter grenser.

En ordentlig mann som oppfører seg bra, velger seg naturligvis en kvinne som han føler han passer sammen med. Han velger ikke en underdanig kvinne som lar han holde på som han lyster, og ikke tør å dra sin vei. 

Mens en slask som liker å være utro, han velger en slik kvinne. 

Hva slags mann du ender opp med, handler i stor grad om hva du godtar, hvilken verdi du setter på deg selv.

Så svaret på hvorfor han ikke trygger deg, men i stedet lyver for deg, er dette; Fordi du godtar det. 

Jeg kan ikke få sagt sterkt nok hvor mye jeg vil anbefale deg å sette grenser for hva du finner deg i. Det å følge etter han og mase og trygle, vil ikke hjelpe deg. Det å sette grenser, vil hjelpe deg. Da tiltrekker du deg plutselig de bra mannfolkene.

Anonymkode: 83d81...a9e

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 71b55...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon.

Værre er det ikke. Du trenger ikke ta det opp med han i en sjalu Tone, men det må da kunne gå an å snakke sammen, rett og slett for å slippe og gå å gruble på det?

Anonymkode: 16b36...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommunikasjon.

Værre er det ikke. Du trenger ikke ta det opp med han i en sjalu Tone, men det må da kunne gå an å snakke sammen, rett og slett for å slippe og gå å gruble på det?

Anonymkode: 16b36...aff

Nå har han jo sagt at han ikke var der, så føler ikke jeg kan dra det videre. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå har han jo sagt at han ikke var der, så føler ikke jeg kan dra det videre. 

Anonymkode: 0c751...d0f

Selvsagt kan du det, du må jo fortelle hvem som så ham. 

Anonymkode: 43af3...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen til det, er jo at du ikke setter grenser.

En ordentlig mann som oppfører seg bra, velger seg naturligvis en kvinne som han føler han passer sammen med. Han velger ikke en underdanig kvinne som lar han holde på som han lyster, og ikke tør å dra sin vei. 

Mens en slask som liker å være utro, han velger en slik kvinne. 

Hva slags mann du ender opp med, handler i stor grad om hva du godtar, hvilken verdi du setter på deg selv.

Så svaret på hvorfor han ikke trygger deg, men i stedet lyver for deg, er dette; Fordi du godtar det. 

Jeg kan ikke få sagt sterkt nok hvor mye jeg vil anbefale deg å sette grenser for hva du finner deg i. Det å følge etter han og mase og trygle, vil ikke hjelpe deg. Det å sette grenser, vil hjelpe deg. Da tiltrekker du deg plutselig de bra mannfolkene.

Anonymkode: 83d81...a9e

Dagens beste pisspreik-innlegg! 

Anonymkode: d1846...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Grunnen til det, er jo at du ikke setter grenser.

En ordentlig mann som oppfører seg bra, velger seg naturligvis en kvinne som han føler han passer sammen med. Han velger ikke en underdanig kvinne som lar han holde på som han lyster, og ikke tør å dra sin vei. 

Mens en slask som liker å være utro, han velger en slik kvinne. 

Hva slags mann du ender opp med, handler i stor grad om hva du godtar, hvilken verdi du setter på deg selv.

Så svaret på hvorfor han ikke trygger deg, men i stedet lyver for deg, er dette; Fordi du godtar det. 

Jeg kan ikke få sagt sterkt nok hvor mye jeg vil anbefale deg å sette grenser for hva du finner deg i. Det å følge etter han og mase og trygle, vil ikke hjelpe deg. Det å sette grenser, vil hjelpe deg. Da tiltrekker du deg plutselig de bra mannfolkene.

Anonymkode: 83d81...a9e

Kan ikke du finne på noe annet å gjøre? 

Anonymkode: 5d1fe...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg prøvd å komme til bunns i. Du må finne ut om kollegaen din har sett feil, eller om mannen lyver. Løgn er ikke greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...