Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #26 Skrevet 4. juni 2020 Faktisk vil jeg si at det å hele tiden vurdere ting fra ulike kanter, er det som gjør at livet stopper opp. Man kommer mye lengre ved å tørre å høre på magefølelsen, og kvitte seg med de man har en dårlig følelse av. Da får man muligheten til å hjelpe de som virkelig har behov for hjelp. Anonymkode: c3ed0...b9b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #27 Skrevet 4. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det er faktisk almenkunnskap at man kun behøver å vite en eneste liten ting om noe, for å kunne utelukke noe annet. Man behøver f.eks. kun å vite at noen går på to ben, for å kunne utelukke at det er snakk om en hund eller en katt. Man behøver ikke å vite så mye mer enn det, for å kunne utelukke det. Og dette er almenkunnskap. Kan jeg spørre deg om hvorfor du forsøker å så tvil om det jeg skriver? Anonymkode: c3ed0...b9b Jo, det gjør du. Du spinner det rundt i ditt eget hode til du tror det selv Anonymkode: 884d8...661
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #28 Skrevet 4. juni 2020 Jeg så du fikk et forslag om å kjøre en dag i måneden, men jeg ville ikke valgt lørdag heller sagt: første torsdag hver måned så kan jeg kjøre så kan du ta de store tingene da. Er det noe hun kunne ha hjulpet deg med i gjengjeld da om du skulle kjørt henne oftere? Er ikke sikkert det blir så interessant da. Anonymkode: f5bdd...831
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #29 Skrevet 4. juni 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det gjør du. Du spinner det rundt i ditt eget hode til du tror det selv Anonymkode: 884d8...661 Igjen, hvorfor er det så farlig for deg om jeg skriver det jeg skriver? Anonymkode: c3ed0...b9b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2020 #30 Skrevet 4. juni 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det noe hun kunne ha hjulpet deg med i gjengjeld da om du skulle kjørt henne oftere? Er ikke sikkert det blir så interessant da. Anonymkode: f5bdd...831 Godt forslag. Hun kan f.eks. bake en porsjon rundstykker til familien til HI, som takk for å få sitte på. Da vil det føles mer likt. Anonymkode: c3ed0...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå