Gå til innhold

krever julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må være litt uenig. Her ser folk mer på hva som er best for far og andre i familien en hva som er best for et lite barn. At det fort blir for mye på 1 dag, Barnet skal kjøres fram og  tilbake mye folk og intrykk her feirer vi bare 6 perosner til sammen men hos far er det ca 15 personer til sammen. Og på en dag vil dette fort bli for mye og som en nevnte i denne tråden, Mye over stimulering. Så det er bedre at jeg får den 24 og han den 25. Jeg tviler sterkt på at neste år så deler vi (jula) når hun er hos han. For da er det hans og hennes jul og neste år  meg og hennes jul den 25

Anonymkode: 0abf4...07e

DIN jobb å trygge og forberede barnet til samvær. 

Del opp julaften? 

Start med overnatting gradivs før jul? 

Anonymkode: 1163f...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første 19 km er INGENTING! det er en knapp halvtime i bil. For det andre. det er ikke skadelig for ungen å være med far og fars familie i noen timer 24. Jeg forstår at dette er sårt for deg, men dette er konsekvensen av å ikke være sammen med barnets far. Det er en gang slik at barnet har både en mor og en far,  det er ikke ditt alene, og du fratar barnet ditt nå muligheten til å få et godt og nært forhold til sin far og farsfamilie ved å holde på slik, og enda mer om du hart tenkt å fortsette på den destruktive veien du er på.

Er selv skilt, og har måttet svelge MANGE kameler i forhold til barna. Det er vanskelig å være den som er der mest, tar "dritten" i hverdagen, og så får han sjarmøretappen med jul og andre helligdager. Men vet du hva...det er enda vanskeligere at far driter i det...Jenta di har en far som kjemper for samvær med henne..Det er KJEMPEBRA! Ikke stå i veien, men la dem få en så god og tett relasjon som mulig. Det gjør deg til en bedre mamma, og gir ungen din et større nettverk av trygghetspersoner rundt seg.

Anonymkode: d2904...801

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg hadde 1,6 åringen min første jul da pappen hennes ikke var noe særlig involvert hun var bare 11 måneder da. Men i møte vi hadde nå nettopp med dommer og advokater mente han at han skal ha henne denne julaften (SKAL) ha henne, ingenting av dette ble av gjort siden vi har en møte til igjen  i slutten av september. 

Hun har ikke begynt med overnatting enda siden i psykologens meining så var hun ikke klar enda til det akkurat nå, men  at man kan stige litt mer samvær timer i neste møte meinte hun og eventuelt se. Høres nokk sikkelig urimelig nå men jeg synes når barnet mitt er så liten og er mest hos meg nå så burde jeg ha denne julaften og han den 25 i  noen timer. Og at han kan ha henne neste jul for da er hun nokk mye tryggere med han en det hun er nå.

Når begynte barnet deres og ferie jul sammen med far? eller feiret dere sammen?

Håper at folk kan gi skikkelige  svar og erfaringer :) Tulle svar blir rapportert som spam, takk for meg 

Anonymkode: 0abf4...07e

vi feiret sammen i begynnelsen,men så fikk begge nye kjærester, så da ble det anhver jul/nyttår :)

Anonymkode: a326b...56d

Gjest Forumassistent
Skrevet

Ryddet for avsporinger og svar til dette.

Forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...