Gå til innhold

Tenåringen min har blitt en snobb......

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Voksen er du hvertfall ikke ut fra språket ditt å bedømme!

Anonymkode: f46ea...651

Gjett hvorfor!

Anonymkode: e592c...cda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du visst det, så hadde du ikke kalt meg en sau i alle fall. Men siden du ikke gjør det, får du være med i hylekoret fra de som reagerer på kommentaren til AB med selvstendig sønn. Det hjelper sikkert vet du, å hyle høyt. La la la LALALA!!! Og strø på noen sånne 😂😂😂 med det samme du er i gang. Da tror alle at du også er funny, ingen gjennomskuer deg. 

Auda, litt furt skjønner jeg

Anonymkode: f243c...3a7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Auda, litt furt skjønner jeg

He he, bare å fortsette. Kun én kommentar fra en person, og hele tråden ramler sammen av mødre i full panikk. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

He he, bare å fortsette. Kun én kommentar fra en person, og hele tråden ramler sammen av mødre i full panikk. 

Neida, bare festlig å se folk dette helt ned på tenåringsnivå i kommunikasjon

Skrevet

Og jeg vedder faktisk desserten min på at det ikke er en eneste en av dere som klarer å samle dere nok til å komme med noe fornuftig videre i tråden, som ikke inneholder minst en flik av spydighet mot noen andre.

Sånn, da er veddemålet i gang!

Kom igjen da damer, vis verden hva dere er god for!

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags barn har vi som har ungdommer som er midt imellom da. Som har klær både fra bruktbutikken, fra de billige kjedebutikken, og noen litt dyrere klær. Er de selvstendige og tenkende, verdt å være stolt av, eller er de sauer i flokken som vi skal skamme oss litt over ;)

Klarer du virkelig ikke ta den avgjørelsen selv?

Må absolutt alt her i verden bekreftes av noen andre, ellers går det ikke an å tro på det?

Ta dine egne avgjørelser! 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du visst det, så hadde du ikke kalt meg en sau i alle fall. Men siden du ikke gjør det, får du være med i hylekoret fra de som reagerer på kommentaren til AB med selvstendig sønn. Det hjelper sikkert vet du, å hyle høyt. La la la LALALA!!! Og strø på noen sånne 😂😂😂 med det samme du er i gang. Da tror alle at du også er funny, ingen gjennomskuer deg. 

Vel. At du er såååå original, selvstendig og moden tviler jeg på. Du kommuniserer som en furten tenåring og satser på at å latterliggjøre motpart får de til å være stille. Jeg bruker ikke latterliggjørende emojis for å få frem et poeng. Jeg bruker ord. Åpenbart traff jeg et ømt punkt slik som du overreagerer. 

Anonymkode: 661a4...487

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg vedder faktisk desserten min på at det ikke er en eneste en av dere som klarer å samle dere nok til å komme med noe fornuftig videre i tråden, som ikke inneholder minst en flik av spydighet mot noen andre.

Sånn, da er veddemålet i gang!

Kom igjen da damer, vis verden hva dere er god for!

Du er jo ekstremt spydig selv. Du argumenterer mot deg selv nå. 

Anonymkode: 661a4...487

Skrevet

Snobb er vel den siste betegnelsen jeg ville brukt om noen som brukte de merkene.

Kappa er jo et billigmerke. Høres ut som helt vanlige klær som alle har råd til og ingen tenker over som merke. Og det er jo bra! Men ikke kall han snobb, for det er han virkelig ikke.

Anonymkode: 197ed...155

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...