Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #26 Skrevet 31. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere anbefaler å unngå det fordi dere er hysteriske. Typisk sånne sauer som sitter og leser kvinneblader og slavisk følger alle trender. Man dauer ikke av junk! Men det skal ikke være MATEN din. Man dauer heller ikke av some. Det er folk med dårlig psyke som må ligge unna. Deres valg. Men det virker som man må mene de flokken mener hele tiden. Anonymkode: 03273...888 Herregud, du er så utrolig negativt og kjip. Jeg ser deg i annenhver tråd med "råd" som går mot absolutt alle andres, alltid begrunnet med noe anti-feministisk svada, og du påberoper deg å ha rett i absolutt alt. Er det ikke slitsomt å ha det sånn? Anonymkode: 4215b...948
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #27 Skrevet 31. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Herregud, du er så utrolig negativt og kjip. Jeg ser deg i annenhver tråd med "råd" som går mot absolutt alle andres, alltid begrunnet med noe anti-feministisk svada, og du påberoper deg å ha rett i absolutt alt. Er det ikke slitsomt å ha det sånn? Anonymkode: 4215b...948 Kanskje jeg faktisk erfarer det motsatte av mange da? Skal jeg late som jeg mener det samme som dere bare fordi jeg skal være med i flokken? Anonymkode: 03273...888
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #28 Skrevet 31. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje jeg faktisk erfarer det motsatte av mange da? Skal jeg late som jeg mener det samme som dere bare fordi jeg skal være med i flokken? Anonymkode: 03273...888 Nei, men når man gang på gang er "kjerringa mot strømmen" er det kanskje på tide å ta seg en ekstra titt i speilet. Kan det faktisk tenkes at du tar feil en gang i blant? Anonymkode: 4215b...948
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #29 Skrevet 31. mai 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, men når man gang på gang er "kjerringa mot strømmen" er det kanskje på tide å ta seg en ekstra titt i speilet. Kan det faktisk tenkes at du tar feil en gang i blant? Anonymkode: 4215b...948 Er jeg ALLTID mot andre da? Ikke noe som git meg mer angst enn å begynne å lure litt på ting, fordi jeg er annerledes på et omårde. Men man SKAL jo være "like dårlig" som strømmen dersom strømmen er dårlig vettu. Bør jeg kanskje begynne å kure på om jeg er overvektig også fordi veldig mange er det? Anonymkode: 03273...888
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #30 Skrevet 31. mai 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje jeg faktisk erfarer det motsatte av mange da? Skal jeg late som jeg mener det samme som dere bare fordi jeg skal være med i flokken? Anonymkode: 03273...888 Nei, men behøver du å ta over noen andre sin tråd? Anonymkode: fbe25...369
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2020 #31 Skrevet 31. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er jeg ALLTID mot andre da? Ikke noe som git meg mer angst enn å begynne å lure litt på ting, fordi jeg er annerledes på et omårde. Men man SKAL jo være "like dårlig" som strømmen dersom strømmen er dårlig vettu. Bør jeg kanskje begynne å kure på om jeg er overvektig også fordi veldig mange er det? Anonymkode: 03273...888 Dette du skriver her understreker vel at man ikke skal ta deg særlig seriøst. Anonymkode: 4215b...948
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2020 #32 Skrevet 1. juni 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere anbefaler å unngå det fordi dere er hysteriske. Typisk sånne sauer som sitter og leser kvinneblader og slavisk følger alle trender. Man dauer ikke av junk! Men det skal ikke være MATEN din. Man dauer heller ikke av some. Det er folk med dårlig psyke som må ligge unna. Deres valg. Men det virker som man må mene de flokken mener hele tiden. Anonymkode: 03273...888 HI sier vel ganske tydelig i første innlegg at hun sliter med psyken. Det er den hun søker råd for. Du sliter visst mye, mye mer, så jeg anbefaler deg å starte en egen tråd. Anonymkode: 9e44a...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå