Gå til innhold

Får dere orgasme ved vaginalt samleie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får det noen ganger, men heldigvis ikke ofte. Får jeg orgasme mens jeg har sex, blir det bråstopp. Når jeg får en orgasme blir jeg så følsom at det gjør vondt å ha sex videre, så deiligere å få det på andre måter. Ikke har jeg behov for å få orgasme så ofte heller, syns selve sexen er bedere. 

Anonymkode: 23cae...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ka, jeg får alltid orgasmer av penetrering. Men gjerne i stillinger hvor klitoris utsettes for press/bevegelse. Når jeg først har fått en orgasme kommer jeg mye lettere de neste gangene, og trenger mindre/mykere stimuli. 

Anonymkode: b3dce...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har alltid fått orgasme på den måten. Kniper jeg ekstra hardt kommer jeg opptil flere ganger på en runde 🤩

Anonymkode: b1303...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stimulerer selv klitoris under samleie og får mange orgasmer. De blir bare sterkere og sterkere for hver gang. Får ikke orgasme uten å stimulere klitoris selv. 

Anonymkode: 146e3...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klarer ikke helt å skjønne at så mange sliter med det egentlig🤔

Anonymkode: 8cc06...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får det noen ganger, men heldigvis ikke ofte. Får jeg orgasme mens jeg har sex, blir det bråstopp. Når jeg får en orgasme blir jeg så følsom at det gjør vondt å ha sex videre, så deiligere å få det på andre måter. Ikke har jeg behov for å få orgasme så ofte heller, syns selve sexen er bedere. 

Anonymkode: 23cae...040

Dette må være noe av det rareste jeg har hørt når det kommer til sex og orgasmer. 

Anonymkode: 8cc06...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis han kommer dypt nok, f.eks om han tar meg bakfra. Og han må da også holde tempoet oppe. 

Anonymkode: 3da44...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, klarer ikke helt å skjønne at så mange sliter med det egentlig🤔

Anonymkode: 8cc06...751

Det er veldig enkelt. Klitoris er et stort organ, mye mer omfattende enn den lille utvendige «knoppen» vi vanligvis forbinder den med. Hos noen er den plassert nærmere skjedeåpningen og blir dermed stimulert ved samleie, hos andre er den ikke slik plassert. Men det er den samme orgasmen som andre kvinner får ved ytre stimuli. Denne artikkelen med forfatterne bak boka «Gleden ved skjeden» sier en del om dette:

https://www.kk.no/samliv/jenter-i-20-arene-er-langt-fra-utlaert-det-eksisterer-blant-annet-ikke-et-merkelig-hierarki-av-orgasmer/68220745#_ga=2.89062040.2038807161.1498451469-2026298415.1394228673
 

Egentlig er det rart, og litt trist, at mange kvinner har så enormt mye kunnskap om hvordan glede mannen og hvordan være «god i senga», men samtidig vet så lite om hvordan kvinnens orgasmeorgan fungerer.

 

Anonymkode: f9d6c...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det før. Nesten hver gang også. Men etter at jeg har fått barn, må det klitorisstimulering til.

Anonymkode: 54c8c...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk det før. Nesten hver gang også. Men etter at jeg har fått barn, må det klitorisstimulering til.

Anonymkode: 54c8c...1c1

Det må alltid klitorisstimulering til, spørsmålet er bare HVOR klitorisen blir stimulert. En kvinne som får orgasme uten at klitoris er involvert blir det samme som en mann som får orgasme uten at penishodet blir stimulert. Få forventer det av en mann 😊

Anonymkode: f9d6c...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det må alltid klitorisstimulering til, spørsmålet er bare HVOR klitorisen blir stimulert. En kvinne som får orgasme uten at klitoris er involvert blir det samme som en mann som får orgasme uten at penishodet blir stimulert. Få forventer det av en mann 😊

Anonymkode: f9d6c...4d0

Det vet jeg selvsagt, men praktisk sett (hva man gjør under akten) spiller det jo likevel en rolle.

Anonymkode: 54c8c...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken eg eller mannen klarer å gi meg det. Men! Eg fikk vaginal orgasme i søvne en gang. Våknet av det og det er det deiligste eg har opplevd... 

Anonymkode: 2027e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Verken eg eller mannen klarer å gi meg det. Men! Eg fikk vaginal orgasme i søvne en gang. Våknet av det og det er det deiligste eg har opplevd... 

Anonymkode: 2027e...82a

Denne må du forklare litt? Hadde mannen din sex med deg mens du sov og du fikk orgasme av det? 

Vaginal orgasme oppstår kun ved penetrering.

Orgasme kan like fullt oppstå på mange andre måter. I søvne, stimuli av klitoris, medisinsk, ved fysisk aktivitet...

Anonymkode: 14db7...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2020 at 12:24 PM, Anonym bruker said:

Hvordan får dere det til? Jeg må alltid ha stimuli av klitoris for å få orgasme. 
 

Tar gjerne imot tips! 

Anonymkode: b10af...c11

Ja det gjør jeg :)

Anonymkode: 56a74...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 27.5.2020 den 10.10, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis han kommer dypt nok, f.eks om han tar meg bakfra. Og han må da også holde tempoet oppe. 

Anonymkode: 3da44...ea2

Ja hver gang med min nye elsker. Han er veldig stor og kommer dypt. Men bare uten kondom. Vil kjenne han bert og også utløsningen hans. Han er temmelig kåt og snakker grovt når vi puler. Vet han nyter det, og det slår over på meg.

Anonymkode: a0ae1...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...