Gå til innhold

Får dere orgasme ved vaginalt samleie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får dere det til? Jeg må alltid ha stimuli av klitoris for å få orgasme. 
 

Tar gjerne imot tips! 

Anonymkode: b10af...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri her heller. Vi pleier å fingre meg til orgasme sånn midt under akten før vi puler videre og han kommer helt til slutt. 

Anonymkode: 0a014...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Eller, jeg får det til når jeg bruker vibrator samtidig. Det gjør jeg enten når jeg sitter oppå ham (enten riktig vei eller "reverse cowgirl", eller han tar meg bakfra. 

Ellers kommer jeg enten før, under eller etter samleie, som regel ved bruk av vibrator og/eller hans fingre/tunge.

Anonymkode: 17d1a...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge deler. Vet ikke helt hva slags råd jeg kan gi deg for å få orgasme vaginalt, han treffer bare g-punktet når vi har sex... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får. Hvis han klarer å holde lenge nok. Liker ikke når menn skal tøyse med klitten min. De vet ikke hvordan jeg vil ha det. Varierer for mye.

Anonymkode: 2685a...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. Jeg har hørt noen uttale at klitoris trolig er involvert i alle orgasmer, også de ved penetrering.

Anonymkode: 54de4...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått de til ett par ganger bare, men de tar laaaamg tid, somregel kommer samboer rett før og da sliter han med å holde igjenn fordi jeg strammer så veldig inni der😂 har og spruta 2-3 ganger når jeg har stimulert g punktet

Anonymkode: 81742...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det gjør jeg. Jeg har hørt noen uttale at klitoris trolig er involvert i alle orgasmer, også de ved penetrering.

Anonymkode: 54de4...755

Stemmer nok det.

«– Det eksisterer ikke et merkelig hierarki av orgasmer. Dette er noe vi har irritert oss over. Folk har en oppfatning av at det beste man kan få, er vaginal orgasme. Dette fører til at noen kvinner – og menn, tror det er noe galt med deres evener i senga om man ikke klarer å få eller gi en partner en slik type orgasme. Det er ingen forskjell på orgasme utløst av vaginal sex og orgasme utløst av for eksempel slikking. For de aller fleste kvinner må det mer til en vanlig samleie. «

https://www.kk.no/samliv/jenter-i-20-arene-er-langt-fra-utlaert-det-eksisterer-blant-annet-ikke-et-merkelig-hierarki-av-orgasmer/68220745#_ga=2.89062040.2038807161.1498451469-2026298415.1394228673

Anonymkode: f9d6c...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det får jeg. Men det skjedde etter siste barnet (har 3) for 3,5 år side. Blitt veldig følsom der, kan få flere.

Anonymkode: 3008b...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjelden gang, men har ikke funnet "oppskriften". Det bare skjer.

Anonymkode: e0922...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjedde for meg også etter tredje barnet. Kanskje vevet har endret seg slik at mannen dulter borti klitoris fra innsiden lettere nå. De skjer bare i misjonærstilling forresten. 

Anonymkode: f4088...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det gjør jeg. Jeg har hørt noen uttale at klitoris trolig er involvert i alle orgasmer, også de ved penetrering.

Anonymkode: 54de4...755

Stemmer for meg, i hvertfall. Får orgasme når jeg sitter over ham, men da gnir jeg meg jo samtidig mot ham, på et vis. 

Anonymkode: 6388b...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, skjedde for meg også etter tredje barnet. Kanskje vevet har endret seg slik at mannen dulter borti klitoris fra innsiden lettere nå. De skjer bare i misjonærstilling forresten. 

Anonymkode: f4088...700

Samme her, jeg som skrev lenger opp med 3 barn. Kanskje det er det som har skjedd. Skjer og bare i misjonær.

Anonymkode: 3008b...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hver gang. Men fikk 2 barn først så ble det sånn hver gang. Har dessverre ikke noe tips. Er bare så mye kåtere enn det jeg var, så vet ikke om det er grunnen..

Anonymkode: 9988f...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ved klitstimuli. Mannen bruker å sleike meg til orgasme før vi har sex, eventuelt gnir jeg på klitten når han er over meg (misjonæren). Ellers må jeg ri han.

Anonymkode: 1df64...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...