Gå til innhold

Humørsyk. Dårlig samvittighet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 26.5.2020 den 15.13, Anonym bruker skrev:

Ja. Men dette kan gå på foreldrene mine også. 
Jeg har gått fra å være lettere apatisk til å bli nazi på rydding og orden. Økonomisk, hygienisk og ryddig

Anonymkode: 1a1bb...84c

Og uhyggeleg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er det hun ikke gjør. Hadde hun gjort det, så hadde hun spurt: Hva betyr rosa kalle?

Det hun i stedet gjør er å gå rundt grøten, hinte om skrivefeil, som om hun er den eneste som har sett at HI har skrevet noe feil, og dermed er mer observant enn alle andre. Dette er en greie som går igjen fra tråd til tråd her inne. Man spør aldri, man «gjør et poeng» ut av noe. 

Vi andre har naturligvis sett det samme, vi er bare i stand til å heve oss over dette. 

Anonymkode: d8b58...2b8

Haha, det var voldsomt så jeg traff en øm tå, da! Jeg skrev det fordi jeg oppriktig lurte - hvilket jeg for øvrig gjør fremdeles! Så får det være opp til HI, eller andre for den del, å oppklare det eller la det være. Slitsomt å være så mistenksom og hormonell? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2020 den 12.19, Anonym bruker skrev:

Jeg sliter med en del dårlig samvittighet mot nærmeste. Jeg er en person som liker å ha det ryddig og rent. Har begynt på noen medisiner og før var jeg sløv. Bare sint, deprimert og orket ikke rydde noe. 
Nå er jeg nazi på slik. Jeg renser kjøleskap, ovn, vasker gulv, sofa osv. Alt. Klær sorteres. 
Jeg gir bort ting som folk vil ha elle trenger, som jeg selv ikke trenger lenger eller vil ha. Ellers selger jeg til billig penge. 
Det som ofte gjør meg sur er

1. rot hjemme. At folk til stadighet tar nye glass. Jeg sier at jeg skal bruke dette glasset i hele dag, så ikke sett det i oppvaskmaskinen (når det bare drikkes vann). Men plutselig har folk tatt flere nye glass og jeg vet ikke hva som er mitt. Er det mulig?! 
Og at folk ikke setter nedi oppvaskmaskinen når den er tom. De gidder bare ikke. Er jo mye mer chill å sette det i vasken. 
 

Sending av ting folk bil kjøpe. Nå er det jo enkelte i familien som klager over at de ikke kan ta seg noe fri osv , og særlig i år. Corona har redusert inntekten.

Men hvorfor i helvete sender du gratis det vi kunne fått penger for?!?! Så spør jeg «sendte du en rosa kalle ?» så er svaret «husker ikke». HUSKER IKKE?!?! Nei folk husker faktisk ingenting..... hvordan er det mulig å ikke huske slike ting egentlig?

Anonymkode: 1a1bb...84c

Er det antidepressiva du har begynt på?

Anonymkode: a1236...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det antidepressiva du har begynt på?

Anonymkode: a1236...cb1

Det høres i tilfelle ut som de kan ha utløst mani hos deg... 

Velkjent fenomen når bipolare feilmedisineres med antidepressiva. 

Anonymkode: a1236...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...