Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #26 Skrevet 24. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herrefred altså, snakk om å ta alt bokstavelig! Jeg har mer enn nok erfaring, både personlig og med andre som står meg svært nær. Skremselspropaganda har aldri fungert bra, uansett hvem som er formidleren. For unge er det ofte enklere å få tak i dop enn alkohol. Naiv er det siste jeg er og står ganske godt rustet den dagen mine barn er gamle nok til å henge ute med kompiser. Anonymkode: 8ff76...7e8 Javel. Kanskje du kan begynne å uttrykke deg på en måte som gjør at du ikke fremstår som så naiv, da, fremfor å skylde på meg for å ikke lese tankene dine? Anonymkode: f0eb2...561
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #27 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Javel. Kanskje du kan begynne å uttrykke deg på en måte som gjør at du ikke fremstår som så naiv, da, fremfor å skylde på meg for å ikke lese tankene dine? Anonymkode: f0eb2...561 Eller kanskje du skal slutte å ta alt helt bokstavelig? HI: du burde absolutt tørre å tenke at sønnen kan finne på å prøve. Med tanke på vennene du beskriver, samt endret væremåte, klesstil og interesser. Snakk med han. Hør hva slags tanker han har om fremtiden. Vil han i militæret eller kanskje studere/jobbe utenlands, så vil han være avhengig av et rent rulleblad. Ett av problemene med å røyke hasj, er at man må inn i et miljø hvor det sirkulerer andre rusmidler også. Det er fort gjort å bli revet med. "Skal bare prøve én gang, for å se hva de andre syns er så bra". For tiden er det også tørke og høye priser på hasj, noe som gjør at mange velger andre, mer tilgjengelige rusmidler. F.eks ulike piller. Det har også vært en oppsving i bruk av syntetisk marihuana, noe som er mye sterkere enn vanlig. Det viktigste er å ha en god, åpen og positiv dialog. Pekefinger fører sjeldent til noe bra. Anonymkode: 8ff76...7e8
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2020 #28 Skrevet 24. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Eller kanskje du skal slutte å ta alt helt bokstavelig? Sier meg fornøyd med at du faktisk har begynt å argumentere for at det nytter å snakke. Det må betyr at du har gått bort fra at hvem som helst kan havne ut for noe slikt, og at foreldrenes holdninger ikke betyr noen verdens ting. Anonymkode: f0eb2...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå