Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #26 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Elizabeth89 skrev: Er ikke det jeg sier. Da bør du utrykke deg tydeligere Anonymkode: a3b79...cad
Elizabeth Skrevet 21. mai 2020 #27 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Hengebukksvinet skrev: Hva er det du mener da? Hun spurte hva hun burde gjøre. Hun ville ikke gjøre noe dumt. Jeg sa at hun burde passe sine egne saker. Dvs at hun ikke skal sladre til sjefen.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #28 Skrevet 21. mai 2020 3 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Hun spurte hva hun burde gjøre. Hun ville ikke gjøre noe dumt. Jeg sa at hun burde passe sine egne saker. Dvs at hun ikke skal sladre til sjefen. Med andre ord: Helt innafor å stjele, sier du Anonymkode: bd2ad...a14
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #29 Skrevet 21. mai 2020 Meld fra, det der er ikke greit!! Anonymkode: fdf11...692
Elizabeth Skrevet 21. mai 2020 #30 Skrevet 21. mai 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med andre ord: Helt innafor å stjele, sier du Anonymkode: bd2ad...a14 Nei!🙄
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #31 Skrevet 21. mai 2020 33 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Nei!🙄 Bare gi blaffen i disse raringene som tolker og styrer. Deres problem, ikke ditt. Anonymkode: fd547...c04
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #32 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, Elizabeth89 skrev: Hun spurte hva hun burde gjøre. Hun ville ikke gjøre noe dumt. Jeg sa at hun burde passe sine egne saker. Dvs at hun ikke skal sladre til sjefen. Hvis hun skal "passe sine egne saker" og ikke "sladre" til sjefen, så betyr jo det at du synes det er greit å stjele... Anonymkode: 142a5...c27
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2020 #33 Skrevet 21. mai 2020 På 20.5.2020 den 19.39, Anonym bruker skrev: Jeg jobber som renholder i ett stort firma. Alle vi renholderne er plassert ute på forskjellige bedrifter. På kontoret våres har vi ett lager som vi kjører innom for å hente ting vi mangler. 2 ganger har jeg sett en kollega stjele vaskemiddel. Hun pakket e flasker rengjøringsmiddel i sekken sin når hun gikk hjem. Bør jeg si noe til sjefen? Denne personen har jobbet der i 20 år og bare i 1 år, så jeg vil ikke gjøre noe dumt Anonymkode: a3b79...cad Kansje hun skal ha det med til et av stedene hun vasker dagen etter? siden du sa dere var plassert ute på forskjellige plasser... kan du ikke bare spørre rett ut ? For eksempel : "Tar du med deg vaskemidler hjem?" Har hun jobbet der i 20 år hadde de nok oppdaget det før om hun var en tjuvradd. Anonymkode: 14af3...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå