Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #26 Skrevet 20. mai 2020 6 minutter siden, sug lut skrev: Du ville altså bøyd hodet og tenkt at "jeg får gjøre meg god nok for ham igjen, så han kanskje vil ha sex med meg, jeg er jo så motbydelig nå"? Vel, det ligger kanskje i dine gener, men ikke i mine. Det er jo helt i orden at du ikke ønsker å bøye hodet ditt. Men hvis dette fører til at andre må bøye hodet sitt, så har man ikke kommet så fryktelig mye lengre. Anonymkode: 69860...afd
sug lut Skrevet 20. mai 2020 #27 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er jo helt i orden at du ikke ønsker å bøye hodet ditt. Men hvis dette fører til at andre må bøye hodet sitt, så har man ikke kommet så fryktelig mye lengre. Anonymkode: 69860...afd Hvordan funker det bildet ditt, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #28 Skrevet 20. mai 2020 Jeg er rimelig slank her, men magen har jo ekstra polstring, sammenlignet med hvordan den var som 18. Jeg og mannen kunne snakket om vekt. Og jeg ville presentert det som et felles prosjekt, at vi begge skal stramme opp kroppen. Med mindre du er skikkelig veltrent og stram, da blir det vanskeligere.. Anonymkode: 8481f...182
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #29 Skrevet 20. mai 2020 3 minutter siden, sug lut skrev: Hvordan funker det bildet ditt, egentlig? Jeg stoler på at du er intelligent nok til å se det om du bare vil. Så spørs det på viljen. Anonymkode: 69860...afd
Hengebukksvinet Skrevet 20. mai 2020 #30 Skrevet 20. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det bedre at sexlivet dør? Eller skal liksom bare bite tennene sammen og tenke på fedrelandet? Anonymkode: 51044...6de Det hadde vært mer enn sexlivet som hadde dødd, hvis mannen min hadde snakket slik til meg. Heldigvis har vi mer respekt for hverandre enn som så!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2020 #31 Skrevet 20. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette nytter ikke. Du sier du er redd for helsen hans, men det er bare piss. Er du så overfladisk og kjip, bør du bare gå fra han, han fortjener bedre. Eller skjerp deg. Anonymkode: bd044...8c8 Enkelt møblert eller? Anonymkode: 0b69d...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå