Gå til innhold

Hvor mange savnet barnetoget i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så når smittetallet øker så vet vi hvorfor..

Anonymkode: b350e...703

Vi holdt oss innenfor anbefalningene på 20 personer, vi holdt oss innenfor anbefalningene på minst 1 meters avstand (hver familie satt nærmere hverandre, men mellom familiene var det minst 1 meter). Forøvrig er dette mitt barns coronavenner og de har hatt kontakt gjennom hele corona perioden. Mao, du trenger ikke bekymre deg for at Corona skal blomstre opp igjen pga at vi var flere folk som feiret 17.mai sammen. 

Anonymkode: fb329...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så når smittetallet øker så vet vi hvorfor..

Anonymkode: b350e...703

Hjelpe meg. Få deg et liv.

Anonymkode: 1043d...32e

Skrevet

Altså... Det er én dag i året man må stryke flagg og gå rundt i byen noen timer. Fatter ikke at folk klager på det. 

Anonymkode: 75c68...c27

Skrevet

Barnetog er jo en stor del av hvordan vi feirer nasjonaldagen. 

At så mange oppegående mennesker som faktisk har valgt å sette barn til verden lar denne dagen slite seg fullstendig ut er skremmende! Det er ingen som dauer av å ha det litt hektisk med forberedelser og gjennomføring av én dag!

Det er samme sytet hvert år, ta dere sammen!

Anonymkode: cc6b1...d47

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså... Det er én dag i året man må stryke flagg og gå rundt i byen noen timer. Fatter ikke at folk klager på det. 

Anonymkode: 75c68...c27

Det er stor forskjell på å bo i en stor og liten by. Det kan faktisk bli for mye trengsel og kaos i større byer.

Før barna startet på skole så vi på toget på et lite tettsted h or vi har familie. Etter at det ble skoletog i byen har spesielt datteren vår vært veldig sliten på 17. mai, og er ikke glad i dagen lengre.

Det har i genting med å gidde å stryke flagg og å være i byen noen timer å gjøre

Så for oss var gårsdagen perfekt ☺️

HI

Anonymkode: f0cfc...22f

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnetog er jo en stor del av hvordan vi feirer nasjonaldagen. 

At så mange oppegående mennesker som faktisk har valgt å sette barn til verden lar denne dagen slite seg fullstendig ut er skremmende! Det er ingen som dauer av å ha det litt hektisk med forberedelser og gjennomføring av én dag!

Det er samme sytet hvert år, ta dere sammen!

Anonymkode: cc6b1...d47

🙄🙄🙄

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss.. ingen i vår vennekrets savnet det.. kanskje vi er atypiske 😅

Jeg har en jente som hater 17. mai tog. Vet ikke hvorfor.. tror hun syns det blir for mye folk, for mye lyd osv. Så for henne var dagen perfekt. 

Neste år er vi vel tilbake i ordinær 17. mai stil.. menvi syns det var et godt avbrekk i år.. til tross for de kjipe omstendighetene

HI

Kanskje hun er preget av din holdning? 

Anonymkode: ac0df...8b2

Skrevet

Vi hadde en kjempekoselig dag, grillet sammen med noen venner. Men ja, jeg savnet barnetoget. Fireåringen nevnte det ikke for jeg har ikke sagt noe om at det ikke blir tog i år, men hun elsket å gå i tog i fjor og ville nok elsket det i år. Håper inr er normalt igjen til neste år. 

Anonymkode: 12c37...835

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun er preget av din holdning? 

Anonymkode: ac0df...8b2

Det er hun nok ikke. Jeg er et 17. mai menneske. Men det er ikke datteren min, og det må faktisk være greit.

Vi stiller med store smil hver 17. mai, og gjør det beste ut av dagen hvert år. Men for vår familie ble denne dagen i år spesiell på en god måte

Det overrasker meg at det kan være så provoserende.. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...