Gå til innhold

Hvor mange savnet barnetoget i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme.. vi har gatt den beste 17. mai siden barna begynte på skolen.

Rolig frokost, brunsj med foreldre og middag med venner. Ingen var stresset, alle koste  seg.. 

Følte ikke at feiringen var mindre, bare nærere.. 

Barna syns detvar topp uten barnetog.. 

Anonymkode: f0cfc...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savnet det. Det gjorde barna mine også, til og med han på 15.

Anonymkode: b5ce1...2ae

Skrevet

Jeg har savnet både barnetog og folketog, til tross for at vi har hatt en veldig hyggelig, om enn utradisjonell, feiring. 

Anonymkode: 82f17...b8a

Skrevet

Ja, det har jeg. Har savnet både togene og all liv og røre som det pleier å være ellers. I stedet har det vært en ensom dag hjemme.

Anonymkode: 4da9f...ab4

Skrevet

Jeg savnet det å alle i familien jeg snakket med idag savnet det.Sønnen min savnet det også. Barnefaren er nok bare glad han slapp å stå tidlig opp sønnen og slapp å være på ett sted med så mye folk :P  Virker ikke helt som han liker store folkemengder.

Anonymkode: b350e...703

Skrevet

🙋🏼‍♀️

Skrevet

Vi har ikke savnet det, verken voksne eller barn. Hatt en kjempefin 17.mai. Dersom barnetoget ikke var obligatorisk hadde vi nok kuttet det ut fra no. 

Skrevet

Jøss.. ingen i vår vennekrets savnet det.. kanskje vi er atypiske 😅

Jeg har en jente som hater 17. mai tog. Vet ikke hvorfor.. tror hun syns det blir for mye folk, for mye lyd osv. Så for henne var dagen perfekt. 

Neste år er vi vel tilbake i ordinær 17. mai stil.. menvi syns det var et godt avbrekk i år.. til tross for de kjipe omstendighetene

HI

Skrevet

Det var en rar 17.mai! Vi hadde det hyggelig altså, men gatene var nesten tomme, ingen korps, ingen støy. Yngste skulle hatt sitt første 17.mai tog med skolen, så det var kjipt. Men satser på det blir bedre neste år

Anonymkode: 2c671...174

Skrevet

Har savnet det. Barnetoget og det å være blandt folk er det sosiale vi har hatt på 17.mai. 

I år har vi bare vært hjemme jeg og datteren min. Ingen inviterer oss og de jeg har invitert har vært opptatt. En trist 17.mai i år 

Anonymkode: 36f27...652

Skrevet

Savnet det IKKE. Har kost oss med grillmat og 1 gjest.

Anonymkode: 0f5f4...dac

Skrevet

Savnet det absolutt ikke. Dette var den beste 17. mai jeg har hatt etter at jeg fikk barn.

Anonymkode: 0d470...2c2

Skrevet

Savnet det veldig, både det store toget i byen og det lokale borgertoget.

Skrevet

Savnet det ikke. 

Men jeg er usikker på om jeg ville foretrukket at 17. Mai var en familiefeiring hvert år. Da tror jeg stasen med dagen sakte, men sikkert ville blitt utvannet.

Alt kan ikke være mest behagelig alltid.

Anonymkode: 1ea37...c6c

Skrevet

Savnet det ikke nei 😊

Anonymkode: db735...0fc

Skrevet

Savnet det ikke i det hele tatt egentlig. Synes det er litt rørende på en måte å se alle fine barn og sånt, men for et styr og ståk det er. Har et barn med høytfungerende autisme som sliter med å komme seg gjennom denne dagen og ofte er veldig sliten. I går hadde vi en rolig og fin dag og det var veldig godt. 

Anonymkode: 1599b...ec5

Skrevet

Vi savnet det veldig! Men jeg samlet venner av barnet mitt og deres familier, og barna lagde fane og vi gikk i tog alle 18 stk i nabolaget. Etter det var det leker, kake og is før vi på ettermiddagen grillet.

Anonymkode: fb329...88b

Skrevet

Ja, bi savnet det veldig. 

Anonymkode: 698d9...dda

Skrevet

Ja, jeg savnet det. Det gjorde resten av familien også. Korpset gikk ikke engang forbi huset her som de pleier, men valgte andre ruter. Skuffende :( Ble også veldig skuffet over at 17.maikomiteen i det minste hadde pyntet med flaggstenger som normalt på skolen her. Så lite som de har gjort syns jeg det hadde vært et minimum!

Anonymkode: 8fc4b...d30

Skrevet

Savnet det ikke.
Men vi hadde sammenkomst med broren min og hans tre barn, foreldrene mine og farmor. Det ble mye styr vi normalt ikke har. Matlaging til mange, mange kaker, potet- og sekkeløp-arrangement med premier osv som jeg måtte stå for. Det ble styrete. 

Anonymkode: 58c3a...fc2

Skrevet

Jeg savnet i hvertfall barnetog og leker på skolen. Vi gjorde det beste vi fikk til, men jeg ville mye heller hatt vanlig feiring.

Anonymkode: 1f07d...2a8

Skrevet

Vi hadde en fin dag som var roligere enn en vanlig 17. mai, men jeg savnet toget og alle folkene. Jeg savnet arrangementet på skolen og jeg savnet å treffe og skravle med alle det er lenge siden jeg har sett. 

Anonymkode: 7ccbc...fc3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi savnet det veldig! Men jeg samlet venner av barnet mitt og deres familier, og barna lagde fane og vi gikk i tog alle 18 stk i nabolaget. Etter det var det leker, kake og is før vi på ettermiddagen grillet.

Anonymkode: fb329...88b

Så når smittetallet øker så vet vi hvorfor..

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så når smittetallet øker så vet vi hvorfor..

Hva fan snakker du om? Det er nå lov å samles 20 stk i privat regi, så lenge man holder avstand og følger de an eFaktura smittevernreglene for slike sammenkomster. Dette er også åpenbart innen for de tillatte «korona-vennene». 

Anonymkode: 698d9...dda

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg må innrømme.. vi har gatt den beste 17. mai siden barna begynte på skolen.

Rolig frokost, brunsj med foreldre og middag med venner. Ingen var stresset, alle koste  seg.. 

Følte ikke at feiringen var mindre, bare nærere.. 

Barna syns detvar topp uten barnetog.. 

Både Ja og Nei. Jeg hadde en utrolig koselig 17 mai, med kun mitt barn og foreldre, deilig og rolig ,men samtidlig var jeg litt trist pga barnetoget ikke gikk ,siden det hadde vert første gang for barnet mitt

Anonymkode: 1a95b...11e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...