Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #26 Skrevet 16. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Derfor utestenger man ikke en venninne fra arrangementer og sammenkomster bare fordi mannen hennes er en kødd og hun ikke forlater henne... Anonymkode: 2259e...36f Du, nei. Men jeg ville i alle fall ha gjort det. Det reddet mitt liv, så hvorfor skulle jeg ikke gjort det samme i retur? Anonymkode: 88c02...020
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #27 Skrevet 16. mai 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du, nei. Men jeg ville i alle fall ha gjort det. Det reddet mitt liv, så hvorfor skulle jeg ikke gjort det samme i retur? Anonymkode: 88c02...020 Da får vi håpe de rundt deg har noen som ikke dømmer og utestenger en eventuell slik person. For det er ingen ting som er verre en å bli dømt og satt aleine hvis man skulle havne ut for en slik mann. Det skulle man virkelig tro at ett tidligere voldsoffer var klar over. Derfor har jeg null tro på historien din og er faktisk redd for at tar noen rådet ditt her til etterretning så vil det sitte atter ett voldsoffer som kanskje ikke har noen å støtte seg på fordi folk tar avstand til henne iom at hun ikke kommet ser ut av forholdet når andre mener hun bør. Anonymkode: 2259e...36f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #28 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da får vi håpe de rundt deg har noen som ikke dømmer og utestenger en eventuell slik person. For det er ingen ting som er verre en å bli dømt og satt aleine hvis man skulle havne ut for en slik mann. Det skulle man virkelig tro at ett tidligere voldsoffer var klar over. Derfor har jeg null tro på historien din og er faktisk redd for at tar noen rådet ditt her til etterretning så vil det sitte atter ett voldsoffer som kanskje ikke har noen å støtte seg på fordi folk tar avstand til henne iom at hun ikke kommet ser ut av forholdet når andre mener hun bør. Anonymkode: 2259e...36f Nå får du gi deg! Det å si at man er glad i noen til at man kan anerkjenne at den personen er med en dårlig kjæreste, gjorde at jeg begynte å tenke annerledes om kjæresten, kom meg unna, og reddet livet mitt. At du nå skal drive og vri på det jeg sier, og håne den metoden, er bare slemt og ufyselig gjort. Overlat heller til mennesker å få lov til å ta de avgjørelsene de selv ønsker. Det å ikke gjøre det, er faktisk vold. Anonymkode: 88c02...020
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #29 Skrevet 16. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå får du gi deg! Det å si at man er glad i noen til at man kan anerkjenne at den personen er med en dårlig kjæreste, gjorde at jeg begynte å tenke annerledes om kjæresten, kom meg unna, og reddet livet mitt. At du nå skal drive og vri på det jeg sier, og håne den metoden, er bare slemt og ufyselig gjort. Overlat heller til mennesker å få lov til å ta de avgjørelsene de selv ønsker. Det å ikke gjøre det, er faktisk vold. Anonymkode: 88c02...020 Les deg tilbake hva du selv startet med å skrive. Hva som faktisk fikk meg til å reagere. Det du sier her er så langt fra det du startet med å ytre. Det et stor forskjell på å få høre at «mannen din ikke er bra for deg» til at «verken du eller mannen din er velkommen hjem til oss før du har kvittet deg med han». Anonymkode: 2259e...36f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #30 Skrevet 16. mai 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Les deg tilbake hva du selv startet med å skrive. Hva som faktisk fikk meg til å reagere. Det du sier her er så langt fra det du startet med å ytre. Det et stor forskjell på å få høre at «mannen din ikke er bra for deg» til at «verken du eller mannen din er velkommen hjem til oss før du har kvittet deg med han». Anonymkode: 2259e...36f Nei. Det at du synes det, er DITT problem, ikke mitt. Anonymkode: 88c02...020
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #31 Skrevet 16. mai 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det at du synes det, er DITT problem, ikke mitt. Anonymkode: 88c02...020 Vet du hva? Jeg gir opp denne diskusjonen med deg. Du kommer med råd som potensielt kan få fatale følger for andre. Men, er så ufattelig opptatt med å vinne en diskusjon i stede for å se galskapen i det du selv skriver. Så atter en gang må jeg bare få presisert at jeg håper virkelig ikke at noen her inne stenger uten en venninne fra fellesskapet bare fordi hun har en mann som oppfører seg som en dust eller voldelig mot henne og at hun ikke bryter ut av forholdet når dere ønsker. Det tar tid å se galskapen i sitt eget forhold, frem til man gjør det og etterpå trenger man hele det støtteapparatet man kan ha rundt seg. Anonymkode: 2259e...36f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #32 Skrevet 16. mai 2020 Vet det er veldig mange som gjør det, og syns det er litt vanskelig, spesielt dersom jeg må omgås disse som det blir klaget på. Jeg gjør det ikke, akkurat i dag kunne jeg egentlig ønske jeg gjorde det siden jeg er ganske sur på mannen, men lar være Anonymkode: fb51f...ffb
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #33 Skrevet 16. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kommer med råd som potensielt kan få fatale følger for andre. Nei. Jeg spurte en person om noe, og deretter bombarderte du meg med spørsmål, misforståelser og anklager. Jeg kan ikke e gang se at du har forsøkt å svare HI på det hun faktisk spurte om. Jeg har vurdert flere ganger å rapportere avsporingen. Kommer det ett pip til fra deg nå, så gjør jeg det. Anonymkode: 88c02...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå