Gå til innhold

Hva gir man ex mann og barnas far i bryllupsgave ?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden barna er så store tenker jeg at de også til og med kan bli med å velge ut noe. De vet jo hvordan huset / smaken er og hva de har. 

Anonymkode: aa5fb...d2a

Jeg hadde med ungene da vi så på smykket😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gave bare til bruden synes jegblir litt feil da...

Anonymkode: aa5fb...d2a

Det blir selvsagt noe til dem begge og en gave til henne fra ungene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det blir selvsagt noe til dem begge og en gave til henne fra ungene

Men hvorfor skal hun få egen gave i tillegg? Det blir jo litt pålagt unaturlig? Hun kan få smykke på bursdag eller til jul?

Anonymkode: aa5fb...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor skal hun få egen gave i tillegg? Det blir jo litt pålagt unaturlig? Hun kan få smykke på bursdag eller til jul?

Anonymkode: aa5fb...d2a

Hvorfor skal du ha en mening om det? Ting som er feil for deg kan være riktig for andre og hi syns dette er riktig. 

Det må da være skitt det samme for deg?

Anonymkode: 2b556...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor skal hun få egen gave i tillegg? Det blir jo litt pålagt unaturlig? Hun kan få smykke på bursdag eller til jul?

Anonymkode: aa5fb...d2a

Jeg tenkte at det er hyggelig at det kommer noe ekstra til henne nå på bryllupsdagen . For å markere at nå blir hun offisielt bonus mamma liksom. Vi gir ikke bursdag og julegaver til hverandre utover billige ting som en blomsterbukett eller innrammede bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg tenkte at det er hyggelig at det kommer noe ekstra til henne nå på bryllupsdagen . For å markere at nå blir hun offisielt bonus mamma liksom. Vi gir ikke bursdag og julegaver til hverandre utover billige ting som en blomsterbukett eller innrammede bilder. 

Gir ikke barna noe til henne på de dagene?? Da skjønner jeg jo at dere føler for å bøte på det ja. Men man kjøper seg gjerne ikke inn hos folk da. Andre ting i hverdagen som gjør noen velkommen.

Anonymkode: aa5fb...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gir ikke barna noe til henne på de dagene?? Da skjønner jeg jo at dere føler for å bøte på det ja. Men man kjøper seg gjerne ikke inn hos folk da. Andre ting i hverdagen som gjør noen velkommen.

Anonymkode: aa5fb...d2a

Barna gir kort de selv lager og baker gjerne en kake når det er bursdag. Ingen forskjell om det er til meg, far , bonus far eller mor. Julegaver legges det heller ikke mye penger i . Det er små hyggelige oppmerksomheter . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gir ikke barna noe til henne på de dagene?? Da skjønner jeg jo at dere føler for å bøte på det ja. Men man kjøper seg gjerne ikke inn hos folk da. Andre ting i hverdagen som gjør noen velkommen.

Anonymkode: aa5fb...d2a

Himmel, alt man skal blande seg i og klage på. Blir du aldri lei?

Anonymkode: f1ce9...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gir ikke barna noe til henne på de dagene?? Da skjønner jeg jo at dere føler for å bøte på det ja.

Anonymkode: aa5fb...d2a

:sjokkbla:

Bedre det, vel, enn å desperat bombardere folk med gaver, bare for å innynde seg. 

Anonymkode: 0d04d...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

:sjokkbla:

Bedre det, vel, enn å desperat bombardere folk med gaver, bare for å innynde seg. 

Anonymkode: 0d04d...4bd

Vi voksne er i grunn ikke så opptatt av gaver til oss selv. Vi har alt vi trenger og mer til. Viktigste er å være sammen 😊. Litt ekstra er selvsagt ett bryllup så det er hyggelig å gi noe fint .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff.. Ikke kjøp dette, HI. Kjøp heller noe som har en funksjon :)

Anonymkode: acd33...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Huff.. Ikke kjøp dette, HI. Kjøp heller noe som har en funksjon :)

Anonymkode: acd33...8a3

Det blir nok ikke noe slikt. Ikke deres stil i det hele tatt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...